Pa je kakšen Audi dejansko zagorel, ali so "interno" (drago plačali osmoljencu za molčanje) odkrili napako in zato naredili vpoklic?
Zanimivo je kako so Tesle varne na testiranjih, v real world pa so prave smrtno nevarne kripe za vse udeležence v prometu.
Potem ni problem najti kakega skurjenega, jaz ga nisem zasledil in za moje pojme ga tudi ni, ker bi vedel, poznam tesla kult tudi v tujini.
Floki: Ne pri tesli ni samo to, ker se pri drugih ljudje ne zgledujejo po klovnih kot je musk in ne nasedajo, da je radarski tempomat+laneassist AUTOPILOT. Imaš ogromno takih nesreč, kar pomeni da je veliko bolj nevaren avto za vse udeležence v prometu. Imaš zdaj že več velikih zavarovalnic, ki ne ali ne zavarujejo tesle ali pa ne zavarujejo če imaš slaughterpilot opcijo.
V USA je ne vem ali BMW7 al Audi A8 brez smrtne žrtve, Model S je odličen na testu ima pa polno smrtnih žrtev in nesreč...hmm.
Sem prepričan, da bi fotke ali video posnetki teh zasmojenih E-Tronov takoj zaokrožili po netu, če bi obstajali. Za razliko od Tesle ali tvoje glorificirane Toyote (remember Takata?) velika večina proizvajalcev pri ugotovljeni resni tehnični napaki, ki lahko bistveno vpliva na varnost avtomobila, naredi vpoklic.Dovolj jih je zagorelo ali pa se jih je zasmodilo, da si niso več upali skrivat problema ter so speljali vpoklic javno in po regelcih.
Drugače bi naredili interni vpoklic na skrito, oz. ob prvem servisu ali pa še to ne.
Treba je računat, da je bilo ob vpoklicu na cestah manj kot jurja etronov globalno. Če jih je dim spustilo samo 5, je to veliko, sploh za tako kratek čas. Ni reč na trgu 5 let, ampak bolj 5 tednov. V roku leta dni bi jih bilo v plamenih 25, v petih letih 125 od tega jurja.
Nikjer v navodilih, niso toliko blesavi, da bi to napisali. Ampak poglej smao ime sistema in kaj to v ljudskem jeziku pomeni, plus poglej tvite in druge zapise Muska, pa ti bo jasno, da so enostavno zavedli (glupe, ampak jebiga) uporabnike. Amnpak kot sem enbkrat napisal problem je že v osnovnem poimenovanju v industriji? Kakšna avtonomna vožnja nivoja 1.4? Obstaja samo en nivo, in to je popolnoma avtonomna (to, čemur rečejo level 5). Za vse ostalo bi moralo biti prepovedat izraz avtonomna vožnja v kakršnikoli povezavi. To so le bolj ali manj sposobni asistenčni sistemi.Kot sem rekel ni problem v avtu ampak človeku. Si pač idiot če misliš da bo sam naokrog vozil. Če bi navodila prebral bi bilo drugače
Edit. Točno 15 sekund sem rabil da sem tole našel v navodilih tesle
Kje točno piše da vozi sam.
So angleski podnapisi.
Če naročaš iz Slovenije je navedena cena brez davka (ker ti jo dostavijo na Nizozemsko). Prištej še vse uvozne dajatve in stroške transporta v Slovenijo... pa boš imel realno ceno za primerjavo z Avstrijo.Tesla odprla narocila iz Slovenije za Model 3
Presenecen nad ceno, dosti ceneje kot v Avstriji recimo