Koliko je industrija v resnici izgubljena pri avtonomni vožnji je ravno ta indikacija koliko senzorjev potrebujejo. Pa po novem še 20 GPSov, pa 5G omrežje bo naredilo revolucijo in podobne neumosti.
V resnici pa en človek z dvema rokama in dvema očesoma ter predvsem svojimi možgani, opravi zadevo bolje.
No, če zraven še sliši, pa toliko bolje, če mu slučajno kdo hupa.
Jaz mislim, da glede na napisano, je industrija udarila ob zid kompleksnosti.
90% zadev so podelali v zadnjih 20ih letih in so že mislili, da drže boga za jajca. Sedaj so pa udarili v zid, kjer bodo za naslednjih 9% rabili naslednjih 20 let razvoja in potem še 20 za naslednjih 0,9%.
In to ne more rešit noben lidar, radar ali kamera, ker težava ni v senzorjih, ampak v procesirni logiki avtonomne vožnje aka AI bulšit.
Musk je pa itak navaden nakladač in nategun. Tesle ne bodo povsem avtonomno taxirale vsaj še 40 let. Če bodo čez 10 let uspele taxirat samo v parih urejenih mestih, ki jih bodo skartografirali do nanometra, bo že veliko.