Pri avtomobilih se najprej izračunajo in simulirajo vi potrebni sestavni deli (A, B, C stebriček, ojačitve vrat, sprednji nosilci, odbijači oz. nosilci itd.). Tukaj je pomembna debelina in vrsta materiala, da se del pravilno mečka ob trkih. Nato se podatke pošlje izdelovalcem matric, kjer tudi oni najprej izvedejo potrebne simulacije in nato primerjajo z naročnikovimi (ki pa niso nikoli enake
) Nato se proizvede nulta matrica za vsak del in z nulto matrico se naredi par serij vsakega dela (recimo 100 ali več). Vsak del se premeri in izmeri ustrezno trdnost, predvsem so pomembni prehodi med trdnim (kaljenim) delom in mehkimi zmečkljivimi conami. Hkrati se izdela tako-imenovani "blue dye" kjer se material prebarva z modro barvo in naredi odtis na matrici. Kjer se barva odstrani ali pa kjer je je preveč, se naredijo ustrezne korekture. Ko vse štima, se proizvede serijska matrica in tudi na tej se naredi par serij z kontrolo (skupaj z crash testi). Komaj nato se lahko deli spravijo štancat serijske dele.
Delov pa ne proizvaja tovarna avtomobilov, temveč je za-to specializiranih le nekaj tovarn po svetu. En dan se dela VW, drugi dan Ford itd. Recimo skorajda vsi deli v novejših BMW-jih in Mercedesih se štancajo na Kitajskem
Kakorkoli, gre za dolgotrajen in drag potopek, ki traja več let. Tako je na moji mizi že par mesecev mapa z rezultati testiranj za Golf 8, Audi Q4 ter Porsche 911 GT3 RS (spojler).
Če je Tesla preskočila del razvojnega ali testnega procesa, potem znajo res imeti resne probleme. Velika možnost je, da varijo pri ojačitvah zmečkljive in kaljene dele skupaj, pa jim ne uspeva, saj je to cela znanost...