... ali pa morda celo pospeševal (odvisno od upora) ...Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Zavira motor zaradi vztrajnosti in prenosov (menjalnik, trenje). Torej če boš nastavil tempomat na 130 po višnjegorskem klancu v dolino bo načeloma obdržal to hitrost. Če boš prestavil tempomat iz 150 na 130 na isti razdalji pa se bo hitrost zmanjševala postopno (zakaj je napisano).
Citat:
Uporabnik johan_blond pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Podvprašanje: od kdaj mora tiste spredaj pojasnjevat zakaj je zaviral? Lahko bi tudi zaradi muce, tisti zadaj mora pazit, kolkerkoli se nam to včasih zdi čudno.
Absolutno drži, kriv je tisti, ki je vozil zadaj. Vseeno je, kaj je počel avto pred njim.
Zakon pravi drugače.
Zakona o pravilih cestnega prometa (ZPrCP)
45. člen
(hitrost vožnje)
(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
Citat:
Uporabnik luka51 pravi:
iz izkušenj
fiat grande punto 1.4 16v, fiat croma 1.9 mjet in lancia lybra 19JTD ne zavijaro
BMW 330D, ročni menjalnik, prejšnja generacija, brez radarja. Zavira. Tako, da brez problema z tempomatom bremzaš na omejitve in pred križišči.