Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
Ja saj je slika potem ena naprej, še po opralvjenem postopku... se pravi je zatemnil šipo iz zunanje strani;
Nwm čist je čudno vse skupaj; eden mi pravi uro dela; drugi pravi da mora odstranite iz vrat vsa stekla, odstraniti zadnjo klop in peno za zadnjo steklo... sedaj vidim da eni od zunaj temnijo, eni od znotraj
Kaj kakor kateremu paše, ša najrajše bi sam zatemnil k so DIY vodiči na nateu, samo dokumente za homologacijo potem nimam..
Gremo počasi: če bo od zunaj bo vse šlo v 3PM ob pranju, praskah, itd. Torej temnenje stekel se izvaja od znotraj.
Razlika pri tem ali je eno uro dela ali en dan je pa verjetno odvisna od avta in pa majstra. Tisto prvo bo morda samo nalimal gor in se potem vidi, da par mm rob pri robovih ni temnjen. Meni je to grdo. Ta drugi verjetno pobere vse dol, da napopa folijo na celo steklo in potem zadeva izgleda kot je treba. Najbolje, da malo pogledaš za izkušnjami in potem naj ti pokaže kakšen izdelek, pa vidiš kako in kaj.
Aja, pa ne pravim, da je tako kot sem zgoraj napisal. Morda stručko v eni uri naredi bolje kot papak v enem dnevu.
Folija se lepi od znotraj, čeprav imamo primerke, ki se lepijo tudi od zunaj. Kar se pa tiče samega časa dela, pa vse zavisi od vrste avtomobila (karavan, coupe,...) ter od znamke (kako je narejeno).
Edini rob, ki se pušča na steklu, je zgornji rob na steklu, ki se zapira v "špranjo" in to samo zaradi tega, da se folija po tolkih odpiranjih in zapiranjih ne začne trgati.
Ja s temnenjem se ukvarjam, zato pa iz izkušenj pravim, da je čisto vse odvisno od vrste avta in od znamke. Npr 5 vrtatno limuzino lahko narediš u eni uri al pa v nekaj urah....
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.