Pa mene tudi klčejo neki nonstop. Z mojo imava v bistvu vse pri Telemachu, koristim popust za mobilno telefonijo, že več let. In glej ga zlomka, da me na vsakih 14 dni nekdo kliče na telefonsko (Telemach) in mi ponuja Telemachovo mobilno telefonijo. Prav smešno je poslušat, kako ti na drugi strani naklada, potem pa mu po 15 minutah pogovora, da že vse kar ponujate imam.
Zadnjič me kličejo isto, da mi bo potekla vezava in mi ponujali EON pakete, med drugim pa še promoviral Unifi. Seveda je pa fora v tem, da mi Unifi sploh ne deluje in to že več kot pol leta. Prijaviš napako po telefonu ( prijavil 3x), do danes še nič. Razen enkrat jim je celo uspelo, da je modem oddajal UNIFI signal nekaj dni. Potem prijaviš napako po e-mailu ( pisal 4x v roku pol leta. ). Za vsako dobil nazaj odgovor: prijavo smo posredovali na višjo tehnično službo, ki bo zadevo preverila in uredila v najkrajšem možnem času.Takoj, ko prejmemo odgovor oziroma rešitev, vas obvestimo. V primeru dodatnih vprašanj smo vam na razpolago.
Sej ne vem več, kaj naj sploh naredim. Se vidi, da se prav budalo delajo iz samega sebe. Al bom mogo res osebno iti do direktorja na sedež Telemacha in osebno prijaviti napako ? .
Zadnjič me kličejo isto, da mi bo potekla vezava in mi ponujali EON pakete, med drugim pa še promoviral Unifi. Seveda je pa fora v tem, da mi Unifi sploh ne deluje in to že več kot pol leta. Prijaviš napako po telefonu ( prijavil 3x), do danes še nič. Razen enkrat jim je celo uspelo, da je modem oddajal UNIFI signal nekaj dni. Potem prijaviš napako po e-mailu ( pisal 4x v roku pol leta. ). Za vsako dobil nazaj odgovor: prijavo smo posredovali na višjo tehnično službo, ki bo zadevo preverila in uredila v najkrajšem možnem času.Takoj, ko prejmemo odgovor oziroma rešitev, vas obvestimo. V primeru dodatnih vprašanj smo vam na razpolago.
Sej ne vem več, kaj naj sploh naredim. Se vidi, da se prav budalo delajo iz samega sebe. Al bom mogo res osebno iti do direktorja na sedež Telemacha in osebno prijaviti napako ? .