Naj še jaz napišem totalno neprofesionalen odnos oz. balkansko obnašanje.
Totalna balkanizacija.
1.
22.11. (al pa 23.11) se mi je zgodila prekoračitev mobilnih podatkov (youtube se je predvajal).
Šele v ponedeljek 24.11 dopoldne dobim potem SMS, ko je nekdo prišel v službo, da je prekoračitev, da bo tolko in tolko za plačat in da storitev "varnostno" blokirajo ter da lahko pokličem... jebeš tako varnost, če ne znajo blokirat ko dosežeš limit oziroma blokirajo ko nekdo pride v službo.
Pisalo je samo, ker sem prekoračil za 40Mb, da je blokiralo, jaz pa mel 262Mb preko.
2.
Seveda pokličem, povem kako je in mi človek reče, da bo 01.12. se bo zadeva spet vklopila nazaj avtomatsko, da pa si naj vzamem večji paket, če tolko porabim... je treba kaj komentirat?
3.
01.12. seveda mobile data ne dela. Kličem, čakam par minut, povem za kaj gre, po neki poizvedbi reče, da naj plačam pa bodo vklopili.
Vprašam, kaj naj plačam, kolko in kam, ker računa v Moj Telemach ni (niti danes), da bo to šele tekoči račun za november, ki ga še sploh ni in še ni zapadel.
Pol reče, da naj grem v poslovalnico plačat, da bodo vklopili...?! verjetno plačat prekoračitev, običajni račun pa še enkrat dobim. Adijo...
4.
Na Moj telemach imam obveznosti 0,00 EUR, da ne govorim, da se računov ne da videt, in mi za račun, ki je zapadel 18.11 še vedno piše odprt, čeprav je bil plačan 17.11..
5.
Katastrofalne odnos, neprofesionalnost in zafrkavanje uporabnika, ki ima vse poravnavo.
6.
Tako je to pri gnilem monopolistu.
7.
Še sedaj nimam mobile data, ker čakam račun, nikamor ne bom hodil, saj živimo v 2014 pa prek spleta se da vse plačat.
Vendar za te dni, ko mobile data ne morem uporabljat in so plačani, bom zahteval, da jih ne obračunajo, ker mi storitve niso omogočili po pogodbi.
8.
Da ne govorim, da v ponedeljek zjutraj v službi ni delal net 1 uro zjutraj (Maribor center), ko najbolj rabiš. Kar lepo območje je bil spet mrk.
Nobenih opravičil, nič...
p.s.
Citat:
MOJI RAČUNI
Odprte postavke do 04.12.2014 znašajo 0.00 €