Citat:
Uporabnik nuvi3790 pravi:
Sem imel pred par dnevi podoben primer, sam men je skurilo modem, napišem zvečer pozno mail na tehnično pomoč, ker na 080 1000 jih ne dočakaš.Napišem, da mi dela zelo počasi internet in priložim slike o hitrosti, moram reči, da čez par minut dobim mail nazaj, da je preveril in sam ugotovil, da se modem počasi odziva, naslednji dan me kličejo iz tehnične pomoči in me vpraša katere lučke svetijo na modemu in kak so kabli priklopljeni in sva končala. Popoldan dobim mail, da so zadevo preverili in delajo na tem da odpravijo napako. Naslednje jutro kleče serviser, da pride osebno pogledat, za pol ure je bil pri meni. Pride starejši prijazen možakar, pogleda modem, gre v omarico in zmeri, vse vredi, pol še zmeri na vtičnici, tudi vredi, zmeri modem in ugotovi slabo odzivnost, nato ga zamenja in glej zadeva zalaufa tako kot treba, takoj je našel napako in brez kakega kompliciranja zamenjal modem, čeprav sem šele bil 4 dni njihov naročnik. V primerjavi z Amisovo tehnično pomočjo se lahko amisovci skrijejo pred telekomovci. Upam, da se ne pokvarijo...