Citat:
Uporabnik futuristic pravi:
Tole mojo izkušnjo moram napisat sem gor, ker pri Telekomu se dejansko delajo norca...
Pri starših doma so po pošti dobili novo pogodbo za Toptrio.
Tega niso zahtevali ampak najbrž se je telekom se tako odločil, ker so imeli en zelo star paket, ki ne obstaja več. (Menjava paketa bi bila brezplačna)
1.Kontakt:
Ker poslana pogodba ni bila ustrezna (želel sem vključiti še dodatno opcijo za free klice v vsa omrežja) sem šel v TK center v Kranju.
Tam mi je gospodična povedala, da mi žal ne more narediti nove pogodbe, ker mora najprej stornirat tisto, ki so mi jo že poslali in da to traja dolgo časa.
Bo pa uredila, da bo vključena še opcija neomejenih klicev v vsa slo omrežja za 6,35€...
Da nebi predolgo čakal, je predlagala da mi novo pogodbo pošlje na mail. Sem se strinjal in to je blo to.
2.Kontakt:
Čez 1uro me kličejo iz Telekoma, da žal menjava paketa ne more bit več brezplačna (kot je bila na pogodbi ki so jo poslali) ampak da bo 10€ in če se strinjam, mi jo bodo poslali na mail.
Sem se strinjal...
3. Kontakt:
Še isti dan dobim mail od telekoma a so pozabili priložiti pogodbo, ki bi jo moral podpisati in poslati nazaj.
4. Kontakt:
Zjutraj naslednji dan preko online supporta (da ne čakam 1 uro na liniji) povem agentki, da nisem dobil priponk in da naj še enkrat pošljejo.
Mi zatrdi, da bom dobil čez par minut.
5. Kontakt
Maila spet nisem dobil zato popoldan pošljem grozilni email na TK, da naj se nehajo zajebavat in naj mi končno pošljejo pogodbo.
6. Kontakt
Dva dni kasneje še vedno nobenega odgovora na moj mail zato sem šel osebno spet na TK Kranj. (Že precej slabe volje)
Agentu povem, kaj se dogaja in mi hitro sprinta pogodbo, ki jo takoj podpišem.
7. Konkrat
Štiri po tistem, ko sem jim poslal mail, da naj pošljejo pogodbo na mial so mi odgovorili, da so ugotovili, da sem že podpisal pogodbo. (A bejž?!!)
8. Kontakt
Čez cca teden dni preverim online, če so že aktivirali nov paket in opcijo za neomejene klice v vsa omrežja.
So aktivirali toptrio ampak ne pa opcije za neomejeno telefonijo...
Spet kontkatiram online support, ker preverijo zadevo in ugotovijo, da so mi aktivirali napačno opcijo.
Namreč aktivirali so mi opcijo za brezplačne klice v telekomova omrežja (3€) namesto tiste opcije za 6€, ki je za vsa slo omrežja.
Svetujejo mi, da naj pošljem mail na reklamacije.
9. Kontakt
Pošljem mail na reklamacije, ker spet N-tič razložim situacijo.
No zdaj je minilo že 2dni in še vedno nisem dobil nobenega odgovora.
Res mi ni jasno kako taka firma sploh še lavfa, če niso sposobni poslati enega maila s priponko ali pa spremeniti neke X opcije, če so že napačno vnesli.
Pa poslovni bonton določa, da se na mail odgovori v max 24 urah in ne po 4ih dneh...