švoh pleh

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.191
3.588
113
Marlbor
Še misliš švoj pleh to, da rjavi ... potem je Ford še verjetno eden redkih, ki mu 3 leta stari avtomobili rjavijo kljub pocinkanemu plehu.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.408
4.979
113
"švoh" pleh je bil 20 let nazaj, ko se je večinoma še vse poklepalo.... nemci so mel pregovorno bolj trd pleh in se ga je lažje poklepalo, se je pa zaradi tega tudi prej vdrl/cviknil, francozi so meli pa bolj mehek pleh in je bil bolj prožen, zato je na manjše udarce bil bolj odporen ampak zato težji za klepat....

Pri avti je pomembna konstrukcija vozila, ker je od tega odvisno kaj bo s teboj ob nesreči...

Lahko pa kupiš golfa I ali pa II, ta dva se da še lepo klepat
wink-1.gif
 

hooger

Fizikalc
5. sep 2007
1.986
17
38
Bled
Citat:
Uporabnik wildude pravi:
Renault - je koj vdrt?

Kot putr
uf-1.gif


ta tedn je bila pri nas toča. Clio je stolčen kot švicarski sir, medtem ko je sosedov golf 4 skoraj nepoškodovan.
10.gif
 

motoristic

Fizikalc
18. avg 2007
1.319
21
38
Ljubljana
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Še misliš švoj pleh to, da rjavi ... potem je Ford še verjetno eden redkih, ki mu 3 leta stari avtomobili rjavijo kljub pocinkanemu plehu.

Hmm.. imam Focusa, starejšega od treh let..negaražiranega... pa ni še nič rjav
confused-1.gif
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.809
561
113
42
povsod malo
Reno laguna sva se hotla
srce-1.gif
na havbi pa je ratala koj lukna pa mava skupi ajde je nism glih upu vprašat kolk kil ma... 100-120 kilc tko na oka.
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Ti sarmer ti
wink-1.gif
Francozi niso bili nikoli znani po silno dobrem plehu ... je pa zanimivo to, da je pleh tenak in se upogiba kot kaksen cigumi napram svabom, ampak zato bi se moral sam od sebe ukriviti nazaj (morda s pomocjo udarca z nasprotne strani ?), kar pr svabih ni realno pricakovati. Uberwagen ima (po obcutku roke) cca. enkrat debelejsi pleh, ampak ko se to skrivi, se ne poravna sam od sebe nazaj ... cez 15 let je pa itak vse rjasto ne glede na znamko vozila.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.408
4.979
113
Citat:
Uporabnik Tenforest pravi:
Reno laguna sva se hotla
srce-1.gif
na havbi pa je ratala koj lukna pa mava skupi ajde je nism glih upu vprašat kolk kil ma... 100-120 kilc tko na oka.

Laguna ima aluminijasto havbo...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Reno je svoj cas eksperimentiral s poliestrom in kompozitnimi vlakni. In sicer prvi Espace je imel samo multispace jekleni okvir ostalo po domace plastika. Stroski izdelave niso bili nic vecji, okvir je bil multispace, torej ne plehnata skoljka, rez. deli poceni. Skratka bayliner gliser na stirih kolesih.
Ampak zagovedeni plebejci so se vedno raje kupovali nemska jajca in popravljali pleh. Kdo bi vas razumel.

fmvalence_1091656520_espace1.jpg

 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ksz

Zadnjic sem gledal cliota, cist potolcen od toce, po stebrickih in povsod, razen na blatnikih ki so iz plastike
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ja, saj blatniki so plastični ravno zato, da se ne zjebe pri manjših trkih.
Se prav spomnim, ko so po TV takrat kazali kako se tak blatnik lahko vdre brez posledic za recimo 10 ali še več cm. Ko spustiš skoči nazaj na svoje mesto. Je bolj gumijast kot plastičen :)
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.156
4.136
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Reno je svoj cas eksperimentiral s poliestrom in kompozitnimi vlakni. In sicer prvi Espace je imel samo multispace jekleni okvir ostalo po domace plastika. Stroski izdelave niso bili nic vecji, okvir je bil multispace, torej ne plehnata skoljka, rez. deli poceni. Skratka bayliner gliser na stirih kolesih.
Ampak zagovedeni plebejci so se vedno raje kupovali nemska jajca in popravljali pleh. Kdo bi vas razumel.

fmvalence_1091656520_espace1.jpg

Espace je imele težave z rjavenjem nosilne kostrukcije kar je precej bolj kritično kot površinska rja. Zaradi plastike niso nobeni spoji tesnili, posledično je bilo zamakanje (povsod) pogost problem. Pa zaradi drugačne toplotne prevodnosti plastike in nosilnega "okovja" je bil problem tudi kondenzacija, ki se je zgodila v notranjosti. Posledično so bile težave z elektriko/elektroniko. Če vzamemo še zanič motorizacijo, nezanesljivost in drago vzdrževanje (tudi karoserijskih delov) verjamem da so ljudje raje kupivali kaj drugega kljub "naprednosti".

Sicer pa imajo tudi naslednje generacije Espasov plastik fantastik karoserijo ... in niti ene od prej omenjenih napak niso popravili! Še več, naredili so še slabši končni izdelek!
tongue-1.gif


Po drugi strani je tudi pri nemcih precej plastike tam kjer mora bit (kjer je smisleno), imaš tudi aluminij če želiš. Torej ne vidim da bi plastika pomenila prihodnost, predvsem ker plastični avto ki hoče imeti nosilnost/varnost kovinskega pride dražji in celo težji. Jasno imaš pa tu nove materiale ki stanje izboljšujejo, ampak so precej dragi in ne še dolgo ne bodo sestavni del avtomobilov za rajo.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
A ni poanta ojacitve glih z varnostno kletko in varnostnimi stangami/ojacitvami in se pleh uporablja samo za meckanje?