SUV za očeta

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
eh saj vsi avti grejo nekako, razen če imaš smolo ali pa res kak težek inženirski flop

najbolj se opazi, da se kvarijo rinolti pa holcvagni, ker jih je največ na cestah...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
BMW kar prednjači, na avtovlekah vidiš predvsem predvsem E90/91 in prve letnike F10/11, torej avte, ki imajo realno verjetno vsaj 300 ali 400k kilometrov.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
no danes avtovleka ni več to kar je bila včasih..Danes moraš avto dat na vleko tudi, če samo kakšna guma gre. Žal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
sej ne to, niti je ne moreš menjat, ker je nimaš. Vsa premija je tak narejena. Pa verjetno ostali tudi skačejo na ta vlak.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
razlog je seveda v hvaljenju, da so znižali težo vozila z novo generacijo. in prišparali tudi.

drugače pa dokler si v civilizaciji uporaba asistence ni tak problem, strošek pa sploh ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey
I

Izbrisan uporabnik 474

sej ne to, niti je ne moreš menjat, ker je nimaš. Vsa premija je tak narejena. Pa verjetno ostali tudi skačejo na ta vlak.

Nope. Še vsak (naj me SJTV1 popravi) ima možnost rezervnega kolesa normalnih dimenzij, ki pa je za (ponavadi) zajetno doplačilo. Tak da, če ga "premija" nima, potem se je ali šparalo, ali je bil avto namenjen vožnji v "civilizaciji" ali pa (dopuščam možnost) to doplačilo sploh ni bilo možno - avto nima predvidenega rezervnega kolesa...

Lahko pa daš runflat pnevmatike, problem rešen... "Premija" bi si jih zaslužila...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.724
113
runflat te ne reši ko enkrat 19ko ali 20 nekam nabašeš, ponavadi itak gre bok., vsaj glede na zadnje primere v moji okolici. Naša premija nima prostora za rezervo. Tako da.... kaj pa vem, v novih jih po večini ni več, case closed. Šparanje gor ali dol.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Runflat pnevmatike na naših cestah..... been there, done that, never again. Pa so bile samo 18col in ne 19, 20+. To čutiš prav vse na cestišču.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
a do prvega vulkanizerja se ne privlečeš z njimi? oz. a je bolje asistenco čakat? (nimam nobenih izkušenj, ker do sedaj še nisem imel problema s predrto gumo oz. je spuščala tako počasi, da sem prišel do vulkanizerja)
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
a do prvega vulkanizerja se ne privlečeš z njimi? oz. a je bolje asistenco čakat? (nimam nobenih izkušenj, ker do sedaj še nisem imel problema s predrto gumo oz. je spuščala tako počasi, da sem prišel do vulkanizerja)

Sploh ne dvomim, da se z runflat gumo, ki ni presekana ali kako drugače kritično poškodovana nebi privlekel do vulkanizerja oz. vsaj do prve točke varne ustavitve, če že ne drugega ampak problem je v tem, da z njimi na naših cestah trpiš že pred morebitnim škodnim dogodkom. Z dobro asistenco ter rezervo + orodjem zadaj jih prav nič ne pogrešam. Osebno pa sem imel gumidefektov v svoji vozniški karieri že kar nekaj, parkrat sem tudi že menjal gumo na odstavnem na AC ampak tega nekako ne mislim več prakticirat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.739
15.786
113
Ma ne govor... pred mnogimi leti, cca.15 let nazaj, mi je šla sprednja leva (razf00kal bulo na gumi na katero sem opozarjal že nekaj časa ampak hey, saj vemo kako to gre) na službenemu kombiju na AC na tisti ravnini pri Divači in ni bilo druge kot da zamenjam. Kombi sem porinil še dol z odstavnega delno na travo, saj tam slučajno ni bilo ograje ampak sem bil s telesom vseno na robu voznega pasu in res ni bilo ql, ko so vsi tisti šleparji padali mimo 1m stran.

Cca.8 let nazaj mi je šla pa zadnja leva na MX5-ki (povozil en vijak), sem se pa kar po prazni gumi zapeljal tistih par 100m po odstavnem do prvega izvoza potem pa menjava.

Danes, po vseh videnih nesrečah, ko kamioni nabijajo vozila na odstavnem, bi verjetno v primeru s kombijem prej šefa poslal v k in počakal asistenco kot pa da bi tako menjal gumo na kombiju.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Jaz sem kaki km pelal po prazni do konca ograje. Pol pa 3/4 v jarek. Glih da je bla še dvigalka na asvaltu. Kak je pelal šlepar mimo hop do avta, ko je bil naslednji blizu sem spet spizdil za ograjo :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in Matey

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Nope. Še vsak (naj me SJTV1 popravi) ima možnost rezervnega kolesa normalnih dimenzij, ki pa je za (ponavadi) zajetno doplačilo. Tak da, če ga "premija" nima, potem se je ali šparalo, ali je bil avto namenjen vožnji v "civilizaciji" ali pa (dopuščam možnost) to doplačilo sploh ni bilo možno - avto nima predvidenega rezervnega kolesa...

Lahko pa daš runflat pnevmatike, problem rešen... "Premija" bi si jih zaslužila...
Ni toliko vprašanje ali se sploh da naročit, ampak kaj se zgodi, če naročiš? Ker zlahka zato fali pol prtljažnika, sploh, če imaš kako hudo dimenzijo gum. Ker imet drugo dimenzijo (npr 16 namesto na avtu sicer nameščenih pol širših 19) je pol čisot vseeno, ali imaš zasilno rezervo, ali pa tirekit + asistenca ...
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.456
346
83
34
Oče so si spet zaželeli SUVa. V oči mu je padel C5 aircross, ampak bi mu rad pokazal še kakšno alternativo. Glavni pogoji so nov avto, bencin, vzvratna kamera, o avtomatiku še razmišlja, cena do 25k€. V tem rangu je ogromno vozil..na pamet mi pridejo Ateca, Kodiaq, Tiguan, Mitsubishi Outlander, Mazda CX-5 itd. Mogoče bi mu pokazal tudi C-HR hybrida in Kono EV, samo slednja s subvencijo ni več v cenovnem okviru. Malo brainstorminga, prosim.
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Zakaj bi bile alternative c5 aircrossu boljše?

Meni je top, razen če bi rad "terenske sposobnosti" in rabiš 4x4