Saj že nimaš skoraj več kaj pametnega za kupit, kar pa je še so pa zlatarske cene, Kuba we are coming

sem bil precej skeptičen za ta 1.5 motorček, me je pa vseeno precej pozitivno presenetil v kombinaciji z 8 stopenskim menjalnikom. Brez razmišljanja vzamem še enkrat isto. Za umirjeno vožnjo zares OK.Za v tak avto kot je 5008 kaj manj kot 2.0 hdi sploh ni primeren, EU proizvajalci se dobesedno delajo norca iz kupcev, potem pa jok, ker prodaja pada
Na uradnem servisu je rekel, da v dotičnem avtu v menjalniku ni olja, da je suh in da ni kaj menjati. Naj bi bili celo štirje različni avtomatski menjalniki v tem avtomobilu, s to mašino in okoli tega letnika...Kako to misliš p da v menjalniku ni olja? Vsak menjalnik ima olje. Ali imaš v mislih DSG s suho sklopko?
Ja pa seveda je olje v menjalniku. Ni ga avta na svetu, ki v menjalniku nima olja. Sklopka pa je suha, tako kot je suha v navadnem ročnem menjalniku. Gre pa se za DSG dq200 menjalnik.C/P Avtomatski menjalniki
DSG menjalnik (Direct Shift Gearbox)
Avtomatski menjalniki DSG so vgrajeni v vozila Volkswagen, Audi, Seat in Škoda, in namesto pretvornika navora uporablja dvojno sklopko. Celoten mehanizem deluje s preprostim odklopom ene sklopke in vpetjem drugega v drugo za menjavo prestav. Ta vrsta avtomatskega menjalnika ponuja predvsem hitrejše prestavljanje od preostalih običajnih modelov.
Obstajata dve vrsti DSG menjalnikov. Šeststopenjski DSG menjalnik imajo mokre sklopke, medtem ko imajo sedemstopenjski DSG menjalniki suhe sklopke. DSG menjalniki z mokrimi sklopkami omogočajo nemoteno prestavljanje z izjemnimi zmogljivostmi, pri čemer je potrebno olje redno menjati. Pri suhih sklopkah načeloma ni potrebna menjava olja, je pa priporočljivo, da to storite na približno 100.000 km.
--- konec zapisa---
Iz zgornjega zapisa sklepam, da je olje vedno prosotno, samo da ga pri suhih sklopkah ni potrebno menjati.
Meni je pri 29k se začel kvariti. Točno ta dsg. Bodi pozoren na zvoke pri prestavljanju 2-3 ali 3-4.Vprašam tukaj: Škoda Kamiq 1.5 avtomatik, l.2022
V menjalniku ni olja, ali lahko človek naredi kaj, da mu podaljša življenjsko dobo? Poleg "normalne vožnje".
Ima karbonski jermen, ki naj bi bil enakovreden verigi, menjava ni predvidena... Je to to?
Koliko prestav?Vprašam tukaj: Škoda Kamiq 1.5 avtomatik, l.2022
V menjalniku ni olja, ali lahko človek naredi kaj, da mu podaljša življenjsko dobo? Poleg "normalne vožnje".
Ima karbonski jermen, ki naj bi bil enakovreden verigi, menjava ni predvidena... Je to to?
This. A ni za umret smešno, da lahko laik na internetu v minuti postavi na laž profija, ki od svojega nezanja hudičevo dobro živi?C/P Avtomatski menjalniki
DSG menjalnik (Direct Shift Gearbox)
Avtomatski menjalniki DSG so vgrajeni v vozila Volkswagen, Audi, Seat in Škoda, in namesto pretvornika navora uporablja dvojno sklopko. Celoten mehanizem deluje s preprostim odklopom ene sklopke in vpetjem drugega v drugo za menjavo prestav. Ta vrsta avtomatskega menjalnika ponuja predvsem hitrejše prestavljanje od preostalih običajnih modelov.
Obstajata dve vrsti DSG menjalnikov. Šeststopenjski DSG menjalnik imajo mokre sklopke, medtem ko imajo sedemstopenjski DSG menjalniki suhe sklopke. DSG menjalniki z mokrimi sklopkami omogočajo nemoteno prestavljanje z izjemnimi zmogljivostmi, pri čemer je potrebno olje redno menjati. Pri suhih sklopkah načeloma ni potrebna menjava olja, je pa priporočljivo, da to storite na približno 100.000 km.
--- konec zapisa---
Iz zgornjega zapisa sklepam, da je olje vedno prosotno, samo da ga pri suhih sklopkah ni potrebno menjati.