Na temo.
Zmagovalec primerjalnega testa kompaktnih križancev, ki so najbolje prodajani avtomobilski segment v Sloveniji, je postal škoda kamiq. Trinajst testnih avtomobilov je pokazalo na raznovrstnost in izenačenost razreda, v katerem so med vozili razlike dokaj majhne. V štirih letih od zadnjega...
siol.net
Kot nekdo, ki ima T-crosa in vitaro doma, mi kar dviguje obrvi:
- Visoka uporabnost Tcrosa: plus je drsna zadnja klop, če plješ potnike in prtljago istočasno, imajo zadaj potniki malo prostora za noge in hkrati malo prostora za prtljago...
- Motor in podvozje: ko pohodiš 3 cilindersko kvačkalico, ti nad 3000 obrati zaropota kot kosilnica. Dodatni cilinder se precej pozna. Menjalnik je bolj precizen na VW, podvozje je boljše na vitari (awd verzija ima pol neodvisno zadnje vzmetenje + sport mode z 70:30 porazdelitvijo navora).
- sedeže ima boljše VW, zato mogoče boljši občutek v ovinkih
Testno relacijo občasno odpeljem. Po omejitvah sta oba avta podobna na cesti. Fieste ST ali MX5ke pa raje lovim z vitaro
Definitivno pa se pozna, da je Tcross novejši avto, ampak mi ne uide misel, da je kakšna koverta prišla na uredništvo