SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.516
945
113
Zvedel da ima tudi fordov 2.0 v kombijih jermen v olju.
Pooblasceni servis je rekel da bo treba avto cca 3 dni pustiti na servisu. Za ceno sploh nisem vprasal. Pri "kozolcarju" naj bil servis jurja pa pol.
Je pa zdrzal 210kkm z menjavo olja na cca 30kkm (1x letno). Je pa res da je v njem 10l olja
Ko ne veš da Gemblaš in ne veš kako srečo imaš...
 
  • Všeč mi je
Reactions: splash

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.469
10.704
113
a nima nek bmw jermen v olju za oljno pumpo...če tist odleti pač ribne vse skup. Za menjavo moraš motor bolj kot ne ven vzet. Tudi preventivno...
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
709
94
28
Počasi bomo začeli hvalit električarje. Tam ni jermenov v olju, ojničnih ležajev, CVT-jev in podobnih hitro pokvarljivih dobrot. Tisto baterijo, če mrkne, pa itak vsak zamenja, če ma le kakšnega starega INDOS-a pod kozolcem. ;-))
 
  • Haha
Reactions: Hanzi

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.729
5.888
113

Sedaj pa so začeli Kitajski avti, še boljše izgledat kot Evropski.
Bliža se armagedon.
Zgleda res dobro. Tolko nas bodo sprcali, da nam bodo uničli našo avtoindustrijo. Saj potem se tud kitajc ne bo prodajal kaj dobro, ker bomo vsi na repi in fižolu.. pardon na kuhanem rižu. Za to pa je krivih več dejavnikov, pa nebom se spet ponavljal.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
709
94
28
Še komentar k mojemu prejšnjemu linku:
Dec je dal na naslovno sliko Kadjarja (mal predelano sliko, sicer), pa v videu R ni nikjer omenjen. Tako, da je treba morda videno v videu jemati tudi malo z rezervo. Ne vem, samo domnevam.
 
2. jul 2020
5.058
6.599
113
Na temo.


Kot nekdo, ki ima T-crosa in vitaro doma, mi kar dviguje obrvi:

- Visoka uporabnost Tcrosa: plus je drsna zadnja klop, če plješ potnike in prtljago istočasno, imajo zadaj potniki malo prostora za noge in hkrati malo prostora za prtljago...
- Motor in podvozje: ko pohodiš 3 cilindersko kvačkalico, ti nad 3000 obrati zaropota kot kosilnica. Dodatni cilinder se precej pozna. Menjalnik je bolj precizen na VW, podvozje je boljše na vitari (awd verzija ima pol neodvisno zadnje vzmetenje + sport mode z 70:30 porazdelitvijo navora).
- sedeže ima boljše VW, zato mogoče boljši občutek v ovinkih

Testno relacijo občasno odpeljem. Po omejitvah sta oba avta podobna na cesti. Fieste ST ali MX5ke pa raje lovim z vitaro

Definitivno pa se pozna, da je Tcross novejši avto, ampak mi ne uide misel, da je kakšna koverta prišla na uredništvo :evil:
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
709
94
28
Pri Vitari bodi pozoren edino na to, če se bo v garaži na tleh začel pojavljati kakšen rjav prah. Suzukije radi napadejo črvi. ;-))
Pišem iz lastnih izkušenj, da ne bo kdo mislil, da se norčujem.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
709
94
28
A še koga motijo tile tablični računalniki na sredi armature v novih avtih?? Ne moti me, če je to integrirano v armaturo, ampak tole štrleče tam na sredini me pa zelo moti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: damirj
2. jul 2020
5.058
6.599
113
Stari ja. Samurai je bil kar čuvan, ampak je puščala aftermarket plastična streha. Pa je začel gnit nad tankom in za prednjimi sedeži. Po 2003 pa mislim da so zamenjali postopek zaščite kovine.

To z tablicami pa absolutno, kot da je ipad priliman. Če je vgrajen v armaturno je avto takoj bolj 'luksuzen'.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
709
94
28
Ne tolaži se, da so kaj "zamenjali". Vitara 2008, zelo lepo očuvana, pa težko slediš novim pojavom "črvojedne". Zatreš en pojav, se pojavi drugje.
Ignisi prejšnje generacije so bili delani pri Orbanu in tisti so bili malo boljši glede tega. Vse ostalo, kar ni od Orbana, je pa po korozijski obstojnosti na ravni jugota ali stoenke. Saj prvih nekaj let je ok, potem pa ofenziva korozije... ;-))
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
709
94
28
Če še malo razpredam o Suzukijih: Kar malo se mi je zagabilo v primeru te Vitare, da avto s precej napredno tehniko, ki nov seveda tudi ni bil poceni, propade ali pa je na poti propada zato, ker bo pločevina zgnila. Vsa ostala mehanika in elektronika pa še vedno brezhibno delujoča.
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
709
94
28
Vsepovsod kjer je možnost, da se voda ne osuši hitro. Kjerkoli je pločevina oblikovana tako, da so kakšni robovi dalj časa izpostavljeni vlagi, bo prej ali slej rjavo. Še največja težava pa je v tem, da je material iz katerega je narejena pločevina izredno dovzeten za korozijo. Ko je enkrat prebita tista zaščitna plast (ne mislim barvo, na pločevini je še en skrajno tanek nanos nečesa kar naj bi varovalo pred pojavom korozije) na pločevini, rje ne zaustaviš več.