SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

mr_

Guru
20. sep 2007
9.290
2.675
113
Pa Sangyong sploh Kitajc ni, ampak Južni Korejec.
Kar bi moralo biti vseeno bolj zihr, kot če bi bil kitajski...
Ampak neki imajo a kitajci al so jih celo kupili.
drugje ima tudi ime KGM Torres. Baterija je old BYD. Bjorn ga je kar pohvalil. Za 27.5 k eur je dobra izbira. Mogoce se celo Jabe premisli, verjetno ga ni preverila pred odlocitvijo.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.033
4.022
113
Ampak neki imajo a kitajci al so jih celo kupili.
drugje ima tudi ime KGM Torres. Baterija je old BYD. Bjorn ga je kar pohvalil. Za 27.5 k eur je dobra izbira. Mogoce se celo Jabe premisli, verjetno ga ni preverila pred odlocitvijo.
Tores EV ni 4x4 (če bi bil za to ceno bi bila moja ara že vplačana), Jabika je vzela Y z dvema motorjema.

Drugače kdor pozna zgodovina ssangyonga ve da so si ga podajale različne firme, in je bil stranski projekt pri vseh. Nazadnje je bila indijska Mahindra, ki ga je celo po svetu (EU, Avstralija) nekam pozicionirala. Sedaj so ga prevzeli/kupili glavni korejski železarji (korejska industrija jekla), ki so stali za uspehom kie/hyundaja in se zna SS znamka kar močno reaktivirat (konkurenca so jim jasno kitajci, imajo pa korejci vseeno par desetletji knowhowa, tudi v EV svetu).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
650
37
28
Ej, ampak kje so časi, ko si vedel, da če ma avto na zadnjih vratih en velik pokrov, to pomeni, da je notri rezervno kolo. Pa, če ima avto velika kolesa in malo višjo oddaljenost od tal, je to terenc 4x4... Dons greš pa kupit novo Suzuki Vitaro, pa te vprašajo a hočeš 4x4 al samo sprednji pogon. Bemti, če bi mislil kupit dvopogonca, bi kupil Capturja in ne bi šel k Suzukiju. Čudno tole vse skupaj.
 
27. jan 2022
5.797
2.278
113

Ta spada v naslov teme ko ....


in EV varianta:


Ta EV varianta je taman za preko robnikov ko s SUV pelješ otroke v vrtec, šolo. Zamenjaš značko z range, land rover pa si glavni na vasi. :)

Pa garancija tudi ni švoh.
Poglej priponko 92937
Sem se šel danes vsest v njega, ker za probefahrt še nimajo.
Zunaj zgleda velik tudi proti mojemu C5 Aircross in kar všečen, zmoti "osnovna" oprema (za tak avto) ki je nima - recimo električna zadnja (prtljažna) vrata, električna nastavitev sedežev spredaj, sovoznikov sedež nastavitev višine, gretje imata oba kar je +. Slovenščine še nima kljub zakonski zahtevi! Notranja plastika "buh pomagi" trda in neprivlačna, sedeži čisti basic, objamejo pa telo dobro; prtljažnik presenetljivo velik, pokriva ga roleta, od nje do sedežev v drugi vrsti je 10 cm luknja. Tudi 18" kolesa so za ene druge čase, razen za robnike so pa majka.

Kakorkoli za pod 30.000 € - pa magari en cent, je kar dosti avta.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.290
2.675
113
Ne Bjorn testu je prtljažnik električni.
Kolega ima električnega c4 in ni nič boljši od tega Torresa kar se tiče plasti fantastik. Baterija, dokaj hitro polnjenje, garancija, fajn plusi.
Pa da vidimo kam bodo šle se cene.