SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Kodiaq, starost leto in 5 mesecev. Polizdelek v kombinaciji s sposobnim servisom = zmaga.

Obiski servisa so tedenski. Šalabajzarji nimajo pojma kaj delajo, menjajo vse po spisku, pri tem pa še kaj polomijo. Kaj in zakaj menjajo nimajo pojma. Pokvarjen mehanizem za odpiranje voznikovega stekla - pri menjavi so uspeli počit šipo, ki so jo jasno zamenjali. Iz vrat zdaj vse škripa in šklopota in poleti, ko je vroče, pri odpiranju šipa cvili. Druga napaka: senzor za mrtvi kot je pri počasni vožnji po slabi cesti vedno metal ven. Po parih poskusih podiranja avta so ugotovili, da je desno zadaj v konektorju vlaga. Menda zamenjali konektor in kontroler in 2 mesca je bil celo mir. Potem se je zgodba začela ponavljat.

Poleg tega je ena specifična napaka, ki je odvisna od temperature in se pojavlja že od lanske zime. Pod -6 stopinjami se avto enostavno odloči, da tempomat ne bo delal in to ob zagonu jasno tudi pove. Enkrat (izmed mnogo poskusov seveda) sem bil naročen za odpravo te napake. Peljem na diagnostiko pravjo "radar bo treba menjat". Čez par dni peljem na menjavo radarja in že na poti do servisa, ki je kak kilometer od doma, avto cuka in prižiga lučko za esp. Tam že malo popizdim in pravjo da bojo pogledal. Pridem po avto, ja gospod zarad radarja je avto cukal (kaj točno ima ugasnjen radar z odvzemanjem moči motorja in prižiganjem lučke nihče ne ve). Zdaj je vse zrihtano pravijo. Čez dva dni mraz, vžgem avto. Tempomat itak ne dela. Ta teden je bil avto na servisu 4 dni. Drugi dan so me klicali, da je najbrž kriv akumulator. Ker se bolj malo vozim. Sem jim poslal kopijo servisnega naloga za isto napako izpred enega leta, kjer je jasno vidno, da lani se pa avto ni malo vozil. 2 dni od servisa tišina potem klic, da naj pridem po avto, da zdaj itak ne morejo nič diagnosticirat, ker je pretoplo.

Od četrtka dalje se z njimi pogajam, da oni ta avto, ki ga očitno ne znajo zrihtat, preprosto odkupijo nazaj. Neverjetno navdušeni so nad to opcijo (le zakaj). Težava je, da mene njihova odkupna cena, ki je jasno še malo nižja od "normalne" ne zanima. Ta teden jim bom avto serviral za 45 dni minus kar so že porabili. Nazaj pa prevzamem samo popolnoma brezhiben avto z vsemi dokazili in testi, da so vse napake odpravljene. Kaj sledi v nasprotnem primetu itak določa zakon. Žal bo verjetno treba vpletat odvetnike, ampak tako to je.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Si dejansko poslusal razliko?

Zdej imam opcijo potrditi napacno barvo quartz brez stekel ali pocakati staro barvo s stekli, pa pride konec marca enkrat, ce ponovno narocijo. Kao.
Imam možnost vsak mesec testirat razliko med Passatom in Passatom z akustično zasteklitvijo. Razlika je enormna in če bi sam kupoval avto, bi tistih 500 EUR najprej dodal zraven kot dodatno opremo. Potem pa ostalo. Kar se mene tiče vredno vsakega EUR-a. Ampak to je moje mišljenje.
Dokler nimaš itak ne veš, kako je in te verjetno ne bo motilo :).
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.341
975
113
Celje
Obišči stran
Sicer izven teme, ampak ker smo že glih pri nesposobnih servisih... Kako pa se sedaj tale korona čas šteje, ko "niso smeli" delati?
Renault, lučka kao za zabasan DFP se vklaplja ves čas od novega. Ni važno ali se voziš kratke razdalje, ali pa si cel teden na AC. Na servisu "uredijo", se pelješ domov, lučka sveti. In zadeva v nedogled.

Pred novim letom mail, da zdaj pa počasi dovolj, ker avto gre proti koncu garancije, potem pa je naprej jamstvo. Napišejo, da sporočijo, ko bodo lahko delali in da naj se malce potrpi. Sedaj bo pa res garancija mimo, od njih še vedno nič...

Velja mail, kot prijava napake in 45dni? Kakšen nasvet kako postopati?

Ni moj avto, ker če bi bil, bi ga imeli že 2 meseca na hofu...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.250
113
Kodiaq, starost leto in 5 mesecev. Polizdelek v kombinaciji s sposobnim servisom = zmaga.

Obiski servisa so tedenski. Šalabajzarji nimajo pojma kaj delajo, menjajo vse po spisku, pri tem pa še kaj polomijo. Kaj in zakaj menjajo nimajo pojma. Pokvarjen mehanizem za odpiranje voznikovega stekla - pri menjavi so uspeli počit šipo, ki so jo jasno zamenjali. Iz vrat zdaj vse škripa in šklopota in poleti, ko je vroče, pri odpiranju šipa cvili. Druga napaka: senzor za mrtvi kot je pri počasni vožnji po slabi cesti vedno metal ven. Po parih poskusih podiranja avta so ugotovili, da je desno zadaj v konektorju vlaga. Menda zamenjali konektor in kontroler in 2 mesca je bil celo mir. Potem se je zgodba začela ponavljat.

Poleg tega je ena specifična napaka, ki je odvisna od temperature in se pojavlja že od lanske zime. Pod -6 stopinjami se avto enostavno odloči, da tempomat ne bo delal in to ob zagonu jasno tudi pove. Enkrat (izmed mnogo poskusov seveda) sem bil naročen za odpravo te napake. Peljem na diagnostiko pravjo "radar bo treba menjat". Čez par dni peljem na menjavo radarja in že na poti do servisa, ki je kak kilometer od doma, avto cuka in prižiga lučko za esp. Tam že malo popizdim in pravjo da bojo pogledal. Pridem po avto, ja gospod zarad radarja je avto cukal (kaj točno ima ugasnjen radar z odvzemanjem moči motorja in prižiganjem lučke nihče ne ve). Zdaj je vse zrihtano pravijo. Čez dva dni mraz, vžgem avto. Tempomat itak ne dela. Ta teden je bil avto na servisu 4 dni. Drugi dan so me klicali, da je najbrž kriv akumulator. Ker se bolj malo vozim. Sem jim poslal kopijo servisnega naloga za isto napako izpred enega leta, kjer je jasno vidno, da lani se pa avto ni malo vozil. 2 dni od servisa tišina potem klic, da naj pridem po avto, da zdaj itak ne morejo nič diagnosticirat, ker je pretoplo.

Od četrtka dalje se z njimi pogajam, da oni ta avto, ki ga očitno ne znajo zrihtat, preprosto odkupijo nazaj. Neverjetno navdušeni so nad to opcijo (le zakaj). Težava je, da mene njihova odkupna cena, ki je jasno še malo nižja od "normalne" ne zanima. Ta teden jim bom avto serviral za 45 dni minus kar so že porabili. Nazaj pa prevzamem samo popolnoma brezhiben avto z vsemi dokazili in testi, da so vse napake odpravljene. Kaj sledi v nasprotnem primetu itak določa zakon. Žal bo verjetno treba vpletat odvetnike, ampak tako to je.
Naj gredo v ku....
Jaz mam pa z renojem skos probleme. Pa tudi nic odpravljeno. Od tega, da klima ne dela kot bi mogla do skripanja ventilacije in se marsikaj se najde. Vedno nekaj popravljajo pa nikoli ne popravijo.
Pa naj se kdo rece, da je servis za Cliote poceni. 201eur prvi servis menjave olje na 15k km. 1.0TCe 100hp. Clio5.
To kar so popravljali napake je slo pod garancijo. Popravili pa niso nic.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
hermann kateri servis? Moram pa reči, da mi je zelo čudno, da bi že pri tako novem avtu sploh kaj menjal. Katastrofa. Ne vem, a so imeli slab dan, ali je res tako padla kvaliteta.

ynos pri Superbu je zame največja mana ravno akustika. Avto je pač (verjeno namenoma) slabše izoliran ni zato bolj glasen. Da se pusti nekaj kupcev še za passata jasno. Vprašanje pa je, koliko se poznata samo ti dve stekli. Ker kolikor sem jaz gledam mojega (prejšnjo generacijo) in od kolega (trennutno model), je problem že v slabo (premalo) tapeciranih vratih. S-max, ki ga vozimk zdaj, ni nikakršen luksuzni avto, a vsaj glede izolacije hrupa se mi zdi, da je veliko boljši od Supeba (tukaj, ko zapreš vrata, je kot da bi "ugasnil" zunanji svet, pri Superbu se je pa kar slišalo, sploh pa recimo gume na kakšnem bolj slabe asfaltu),

TLDR: jaz bi se potrudil dobit ta stekla. Zaradi zamude pa lahko še vedno nažicaš barvo in kak servis.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
Staremu na t rocu je tud pri 10k km radarski tempomat odletu. So menjali komplet, zaenkrat zadeva dela. Roko na srce VAG ni več V od tega kar je včasih bil. Mam doma mesec dni starega polota, 1500 km, vlaga v prednji meglenki, pa ne malo, cela je rosna. Še nisem reklamiral, bom pa v kratkem, ko mi bo kesl dvignilo. Mam še megana 3 2015 letnik, dci 130k km. Hebemu mast, edini avto do sedaj, da nisem nič reklamiral, samo servisi in gasa.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.700
138
63
Glede vracila avta v garancijskem roku:
Mislim, da lahko uveljavljas stvarno napako v primeru, ko si na servisu veckrat za isto napako. Torej ni samo 45 dni varianta ampak tudi ponovljene napake.
Seveda za tako stvar potrebujes dokumentacijo zato je treba za vsako prijavo napake dobit in arhivirat zapisnik/delovni nalog.

Lp
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Pa naj se kdo rece, da je servis za Cliote poceni. 201eur prvi servis menjave olje na 15k km. 1.0TCe 100hp. Clio5.
To kar so popravljali napake je slo pod garancijo. Popravili pa niso nic.

No pri kodiaqu je bil prvi servis 156€, kar je povsem krasno.

Ne vem pa kaj narest... a ti boš kar imel tak "Pokvarjen" avto? Meni je bedno, ker karkoli gledam, za moje potrebe ne pride kodiaqu do kolen. Ali je pa 80 do 100 jurjev.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.858
1.250
113
No pri kodiaqu je bil prvi servis 156€, kar je povsem krasno.

Ne vem pa kaj narest... a ti boš kar imel tak "Pokvarjen" avto? Meni je bedno, ker karkoli gledam, za moje potrebe ne pride kodiaqu do kolen. Ali je pa 80 do 100 jurjev.
Tak avto lahko toleriram dokler je drugi in ga večino časa vozi kdo drug. V kolikor se bo pojavila potreba po večjem avtu pa gre takoj v prodajo. Bom pa ob tem precej €€€ pušnil.
Da bi to imel pa primarni avto pa res ne vem kaj bi naredil. Bi moral malo na papir dati + in - in bi se nekaj odločil.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Mam doma mesec dni starega polota, 1500 km, vlaga v prednji meglenki, pa ne malo, cela je rosna. Še nisem reklamiral, bom pa v kratkem, ko mi bo kesl dvignilo.

Če imaš led luči pozabi reklamacijo. Pri škodi je rošenje celo v navodilih napisano kot povsem normalno. Poglej kako občasno izgleda na mojem avtu :D
2021-01-09 13.28.28.jpg
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.216
5.776
113
Moj primer zgoraj se je zgodil, ko sem se spustil iz smučišča na priblilžno 1000m kjer je bilo mrzlo in je snežilo dol v dolino. Če dobro premisliš drugače tudi ne more biti. Saj luči niso vakuumsko pakirane, led pa premalo greje.

Če so pa halogenke imaš pa manjši problem, ja.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.788
1.927
113
najrajš na babi
No pri kodiaqu je bil prvi servis 156€, kar je povsem krasno.

Ne vem pa kaj narest... a ti boš kar imel tak "Pokvarjen" avto? Meni je bedno, ker karkoli gledam, za moje potrebe ne pride kodiaqu do kolen. Ali je pa 80 do 100 jurjev.
Korona cene so po novem. VW - je (golf, t roc) isto okol 140 eur vsako leto, lani decembra za isto stvar kot predlani 200+. Megane od 2015 cene med 130-160 EUR, razen ko je še naftnega zamenjal je blo 200. Lani po prvi koroni olje, filter, kabinski filter, delo 235 EUR. So kr dvignili.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.494
9.197
113
Pomojem je pri pasatu akusticno tudi vetrobransko poleg stranskih stekel, ce je taksna cena. Pri skodi sta samo stranski in je zato cena tudi pod 200 eur.
Cena nima veze z dejansko stvarjo, vse je samo stvar marketinga.
Če pa ima Superb res samo stranski je pa to čisti smeh. Pri Passatu so dvojne prednja in vse štiri stranske, pri karavanu zadnje (nad prtljažnikom) mislim da niso, zadnja pa zagotovo ni, je klasična.