SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.375
5.890
113
pri taščici
Razmišljam na glas za ta dva primera:

Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan redni servis na 30k km bi imel." / Cena po ceniku 240€.

Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan, kupil bi 4 l olja, oljni filter, tesnilo oljnega čepa. In pa prosil bi, da mi to vgradite (na steni recimo visi cenik kjer piše "delo mehanika 45€/h". / In po recimo res oderuških cenah in dve uri za menjavo olja bo znesek 4x15€ + 15€ + 5€ + 90€ = 170€.

Bodo rekli, ja veste za paket "servis" pride mehanik s 30 letnimi izkušnjami in uporabimo pozlačen ključ za vijak olja. V primeru, ko pa je samo obračun po urah bo pa to delal mehanik, ki dela pri nas samo 5 let in uporabil bo unior ključ?
Noč ne bo ceneje. Kar poglej na račun servisa, za koliko ti prodajo liter olja in filter.
Zakaj pa misliš da nosimo olje iz hoferja na servise?
Zakaj pa.mislis da nosimo dele iz autodoca na servise?
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.523
9.217
113
A garancijo tudi sam sebi daš? Ali boš potem jokal po netu, kako so servisi svinje?
Malo poglej kalvarijo od Generika s čisto novim avtom ;).
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.694
3.576
113
In če je tebi zgoraj našteto normalno za nov avto...potem vozi taka jajca. Jaz jih ne mislim. In ja, mirno rečem, da je toyota kar se fundamentov tiče (pa še marsičesa drugega) svetlobna leta pred renaultom.

Dovolj dolgo so bili clioti pri bajti da sem to ugotovil. Ti si se pač odločil da greš z glavo v zid dokler clio ne bo več clio. Jaz ti pravim da se ne splača, avto.net je tvoj prijatelj. Kaj je meni normalno in kaj ne ti bolj malo pomaga. Sploh zjutraj, v dežju, ko rabiš iz avta ven videt, pa ne gre.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.422
9.167
113
A potem sploh dela prepoznava znakov? Ce crpa samo iz navigacije.
V novih premijah, ta dragih, dela v kombinaciji z navi. Prepoznava začetke naselij, rondoje, znake za hitrost, prehitevanje ostre ovinke, obvezne smeri... in potem to zna tudi aktivno vkomponirat v hitrost, tako da ti še samo malo volan sučeš v neki neznani vasi, hitrosti vse sam prilagaja (pred rondoji, ostrimi ovinki...) rdeče lući še mislim da ne zaznavajo...

V starejši premiji, delajo znaki, potem za prehitevanje itd, tam ko znakov ni, se pa zanaša na navi.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.985
5.209
113
Žal si na lastni koži izkusil zakaj se Renaultov ne kupuje. Sploh pa ne takoj, ko pridejo v prodajo.

Švercer lepo pove kaj si misli :evil:


Ne pljuvam po znamki, ker pri nakupu novega avta sem gledal tako Cliota kot Megana. Ampak po vsem slišanem (dva poznam z mk4 Meganom, pa obema so v sklopu garancije menjavali menjalnike. En avtomatik z dvema sklopkamana na GTju, drugi ročni na dizlu), me je kar minilo. Sploh z priporočljivimi menjavami amortizerjev na 60.000km. "Posebni" start-stop akumulatorji za 220€.

Pa kolegu je bilo normlno letno menjavati na Laguni mehanizme za električni pomik stekel.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Dovolj dolgo so bili clioti pri bajti da sem to ugotovil. Ti si se pač odločil da greš z glavo v zid dokler clio ne bo več clio. Jaz ti pravim da se ne splača, avto.net je tvoj prijatelj. Kaj je meni normalno in kaj ne ti bolj malo pomaga. Sploh zjutraj, v dežju, ko rabiš iz avta ven videt, pa ne gre.
Ste vsi pametni zdaj, a? Ko pa nekdo kupuje avto pa enačite renaulte s toyotami, prav tako se dela primerjave s cenami itn.. Pač navajam primer. In potem vsi glasni kak so to vrhunski avti :D no, zdaj se ve zakaj nekaj košta morda več. Clio pa brez skrbi, se bo najbrž hitro prodal, glede na to, da je to najbolj prodajan avto v naši državi. Kot kaže je večina ljudi zadovoljnih s polizdelki. Malo grobo napisano, ampak zakaj bi olepševal...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.523
9.217
113
Ste vsi pametni zdaj, a? Ko pa nekdo kupuje avto pa enačite renaulte s toyotami, prav tako se dela primerjave s cenami itn.. Pač navajam primer. In potem vsi glasni kak so to vrhunski avti :D no, zdaj se ve zakaj nekaj košta morda več. Clio pa brez skrbi, se bo najbrž hitro prodal, glede na to, da je to najbolj prodajan avto v naši državi. Kot kaže je večina ljudi zadovoljnih s polizdelki. Malo grobo napisano, ampak zakaj bi olepševal...
Hm, če bi nekdo (LE KDO :)) poslušal nasvete drugih, za katere je SAM vprašal v tej temi:
Potem nekako ne bi bilo te drame s Cliom. Si pač moral dat čez svojo izkušnjo. Si padel na fancy/šmency obliko in lepoto in bruh. Zakaj? Zato, ker ti tudi na pamet ni padlo, da OSNOVNE funkcije avtomobila ne bodo delovale na tej stopnji tehnologije, ker se je to dalo že 40 let nazaj čez. No, sedaj si se naučil, da je včasih bolje malo gršo zadevo vzet, pa niti ne veš, da jo imaš.
 

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.985
5.209
113
Navadni iz stare šole, EFB in AGM.

Z "posebnimi" sem mislil na AGMje, EFBji so seveda cenejši. In človek bi pričakoval, da se jih vgrajuje v budget segmente vozil. Ni pol ceneje, ampak EFB so lahko 30 - 40% cenejše od AGM. Spet poudarek na budget vozilih
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.256
5.821
113
Lahko bi seveda vgrajevali EFB, ki so nekaj cenejši. Ampak pri "mestnih" avtih ala clio, kjer start stop ves čas tolče, vidim za to še manj smisla.

Pa verjetno ni problem s testerjem nastavit za drug tip akuja.