Noč ne bo ceneje. Kar poglej na račun servisa, za koliko ti prodajo liter olja in filter.Razmišljam na glas za ta dva primera:
Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan redni servis na 30k km bi imel." / Cena po ceniku 240€.
Pripeljem kliota na servis in rečem: "Dober dan, kupil bi 4 l olja, oljni filter, tesnilo oljnega čepa. In pa prosil bi, da mi to vgradite (na steni recimo visi cenik kjer piše "delo mehanika 45€/h". / In po recimo res oderuških cenah in dve uri za menjavo olja bo znesek 4x15€ + 15€ + 5€ + 90€ = 170€.
Bodo rekli, ja veste za paket "servis" pride mehanik s 30 letnimi izkušnjami in uporabimo pozlačen ključ za vijak olja. V primeru, ko pa je samo obračun po urah bo pa to delal mehanik, ki dela pri nas samo 5 let in uporabil bo unior ključ?
Prepozna. Vendar v meniju imam označeno s kljukico "ne kaži vsega sra.nja".Asistenca za prepoznavo prometnih znakov. A to sploh prepozna kaj drugega kot znake za omejitev hitrosti? Nisem opazil, da bi mi se kaj drugega javilo.
In če je tebi zgoraj našteto normalno za nov avto...potem vozi taka jajca. Jaz jih ne mislim. In ja, mirno rečem, da je toyota kar se fundamentov tiče (pa še marsičesa drugega) svetlobna leta pred renaultom.
V novih premijah, ta dragih, dela v kombinaciji z navi. Prepoznava začetke naselij, rondoje, znake za hitrost, prehitevanje ostre ovinke, obvezne smeri... in potem to zna tudi aktivno vkomponirat v hitrost, tako da ti še samo malo volan sučeš v neki neznani vasi, hitrosti vse sam prilagaja (pred rondoji, ostrimi ovinki...) rdeče lući še mislim da ne zaznavajo...A potem sploh dela prepoznava znakov? Ce crpa samo iz navigacije.
Žal si na lastni koži izkusil zakaj se Renaultov ne kupuje. Sploh pa ne takoj, ko pridejo v prodajo.
Ste vsi pametni zdaj, a? Ko pa nekdo kupuje avto pa enačite renaulte s toyotami, prav tako se dela primerjave s cenami itn.. Pač navajam primer. In potem vsi glasni kak so to vrhunski avti no, zdaj se ve zakaj nekaj košta morda več. Clio pa brez skrbi, se bo najbrž hitro prodal, glede na to, da je to najbolj prodajan avto v naši državi. Kot kaže je večina ljudi zadovoljnih s polizdelki. Malo grobo napisano, ampak zakaj bi olepševal...Dovolj dolgo so bili clioti pri bajti da sem to ugotovil. Ti si se pač odločil da greš z glavo v zid dokler clio ne bo več clio. Jaz ti pravim da se ne splača, avto.net je tvoj prijatelj. Kaj je meni normalno in kaj ne ti bolj malo pomaga. Sploh zjutraj, v dežju, ko rabiš iz avta ven videt, pa ne gre.
Še nisem videl, da bi kdo pisal za Cliota, da je vrhunski avto.... In potem vsi glasni kak so to vrhunski avti ...
Mišljeno figurativno, ne dobesedno jemat. Noben model od teh brezveznih znamk ni vrhunski avto.Še nisem videl, da bi kdo pisal za Cliota, da je vrhunski avto.
komotar je bil nahajpan ko so izbirali slo avto leta lani al predlaniŠe nisem videl, da bi kdo pisal za Cliota, da je vrhunski avto.
Kaj ti misliš, koliko stanejo ti "posebni" start stop akumulatorji za ostala vozila?"Posebni" start-stop akumulatorji za 220€.
Hm, če bi nekdo (LE KDO ) poslušal nasvete drugih, za katere je SAM vprašal v tej temi:Ste vsi pametni zdaj, a? Ko pa nekdo kupuje avto pa enačite renaulte s toyotami, prav tako se dela primerjave s cenami itn.. Pač navajam primer. In potem vsi glasni kak so to vrhunski avti no, zdaj se ve zakaj nekaj košta morda več. Clio pa brez skrbi, se bo najbrž hitro prodal, glede na to, da je to najbolj prodajan avto v naši državi. Kot kaže je večina ljudi zadovoljnih s polizdelki. Malo grobo napisano, ampak zakaj bi olepševal...
tako je, AGM stanejo 2x, za astro kolega dal 160€ jeseni, jaz za w212 180€, v mojem primeru varta silver, enako kot original, ki ga tudi varta za mercedes dela... to je to.pol manj stanejo navadni akuji