Tale customer experience v Sloveniji je pa na kakšnih placih res za žile rezat. Za soboto sem bil dogovorjen za dve dvourni testni vožnji pri istem ponudniku, da lahko primerjam karavana in suv. Z družino splaniral obe vožnji, prva izlet do nekega jezera, druga vožnja do ene gostilne izven ljubljane, poberemo še nekoga spotoma...
Pridemo tja ob 10:00, kot je bilo dogovorjeno. Čakam 15 minut, da pridem na vrsto. Rečem, da sem zmenjen za testno, me vprašajo s kom, rečem s kom...ja naj se kar z njim zmenim, pa ga počakam. Tega prodajalca potem ni in ni bilo, čakam...10:25 grem rečt, če pokliče tega sodelavca. Pride sodelavec, uredimo potni nalog minilo je že pol ure odkar sem prišel. Pravi prodajalec, skočim samo še po ključ....in ga ni nazaj. In ga ni in ni... ker se počutim že blesavo, grem tja in vprašam kaj zdej? Pravi, da ne najde ključa od testnega avta. Čakamo še 5 minut, zdaj že trije iščejo ključ. Mi rečejo 10:45 da bodo zrihtali rezervnega, naj kar zunaj počakam. Čakam z družino zunaj več kot 5 minut, nakar popizdim in grem notri, mi rečejo, da tudi rezervnega ključa ne najdejo. Da ne vejo, mogoče je bil pa avto prodan pa da noben ni povedal. Mogoče ima pa kdo ključe s seboj. Da če lahko se drugi teden zmenimo ali pa če pridem čez eno uro nazaj na test drugega avta. Da do takrat bi drugi že moral biti nazaj. Sem se zahvalil lepo in šel s staro Toyoto na izlet.
SJTV1 daj to prepošlji v kak intranet ...