SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
638
34
28
Ko je tesla potuhtal, da se rotor vrti v trifaznem magnetnem polju, je rekel nekako takole: "Lepo se vrti, nikoli pa to ne bo za kakšno rabo, ker nima nobene moči", danes se cel svet vrti s pomočjo 3F motorjev.
A res misliš, da ne znajo narediti DPF, EGR, katalizatorja, šob ki se ne bi pretirano kvarili. Vse to bodo morali narediti, oziroma so morali narediti, ker kamioni, gradbena mehanizacija itd bo še dolgo na dizel.
 
2. okt 2007
3.752
2.222
113
tudi bencinarji dobivajo razne DPFe in podobna ekološka sranja, ki seveda zmanjšujejo zanesljivost, hkrati pa večajo komplesnost in s tem ceno produkta

govore je o SUV pod 30k... če kitajčke odmislimo, dejansko je izbira pod 30k, avtomatik zelo ozka...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.238
6.457
113
pri taščici
Ne bo stroska baterije, ler jo imas v najemu (v primeru oglasa) in bos vsak.mesec dal "100"€ za najem baterije.
Pa bolje da je ne razbijes, tudi v primeru kaska.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.026
4.016
113
V vec kitajcih je GDI 1.5 (v celoti) micubišijev motor, moči 150 do 200konj. Dodobra preverjen. V navezi z dsg menjalnikom (v celoti Magna), kateri je tudi v švohnejših bmwjih, je zelo poskocen in po mestu porabi 7.5
MG ima GM osnovo za motorje, precej je bilo v prvih verzijah licenčnih, sedaj so pa lastna zasnova. Zanesljivost glede na to da se MG pise nazaj GM je na približno isti ravni.

Že omenjeni geely gre za "volvo" T2/T3 motor, ki je čisto volvo kitajski, je pa res tudi v (kitajskih) volvotih (XC40...). Torej 3 cilindre 1.5 turbo motor narejen iz stare volvo osnove pri kitajcih in totalno nepreverjen. DSG je baje kopija nemškega, skratka čisti riziko kako to dela.

Potem imaš povsod ob cestah v metropolo parkiran Forthing (T5) ki ima 1.5T motor ki je pa res kitajska izdelava micke (Dongfeng), je pa toliko kot micka ali pa mazda kot v korejcih v 90h letih, eni so bili buletrof, drugi so razpadali.

Glede tega kaj je magna dala na trg v zadnjih 20 letih okoli pogonov in menjalnikov je pa tudi vprašljiva kvaliteta. Več ali manj so 4x4 sisteme zagotavljali korejcem in azijskim trgom, in niso bili ravno na ravni zahodne kvalitete (getrag, borg-wagner, nekoč haldex). Tako da dvomim da so kitajci prinesli kakšen know how, prej porabili kar so že v magni imeli.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Marxon

luka51

Guru
16. avg 2007
14.311
5.600
113
A res misliš, da ne znajo narediti DPF, EGR, katalizatorja, šob ki se ne bi pretirano kvarili.
Seveda znajo ampak ko pol karte vržeš na mizo je tudi cena teh komponent (pre)visoka. Pa ne primerjat kamijona in osebnega avta. Tam je dosti več placa "pod havbo" Pri avtih se pa vse tlači u 3pm in je vse skupaj na meji pregrevanja in na meji velikosti, ki še omogoča neko sprejemljivo življenjsko dobo.
Pa sistem vbrizga ki laufa na 1200 barih ali pa sistem ki laufa na 2000 in več barih, kaj bo prej odletelo?
V glavnem dizli bodo vedno bolj in bolj komplicirani (če še sploh bo nek resn razvoj v to smer).
3f motor je pa še vedno 3f motor. Nima 101 komponento zraven, ki je včasih ni bilo. Ta tvoja primerjava bi bila na mesti z dizlom iz 80-ih. Takrat so ropotali, tresli in se nikamor premaknili. Meli so samo mehansko pumpo in šobe, ki so mehansko odpirale. To je to, nobene umetnosti, nobenih turbin, senzorjev, filtrov in tega kaj je danes okoli.
Kakorkoli obračaš je bila zlata doba za diesel v osebnih avtih tam med 2000-2010.

Poglej si spodnji sliki in primerjaj
1724960011432.png


1724960037564.png
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
MG ima GM osnovo za motorje, precej je bilo v prvih verzijah licenčnih, sedaj so pa lastna zasnova. Zanesljivost glede na to da se MG pise nazaj GM je na približno isti ravni.

Že omenjeni geely gre za "volvo" T2/T3 motor, ki je čisto volvo kitajski, je pa res tudi v (kitajskih) volvotih (XC40...). Torej 3 cilindre 1.5 turbo motor narejen iz stare volvo osnove pri kitajcih in totalno nepreverjen. DSG je baje kopija nemškega, skratka čisti riziko kako to dela.

Potem imaš povsod ob cestah v metropolo parkiran Forthing (T5) ki ima 1.5T motor ki je pa res kitajska izdelava micke (Dongfeng), je pa toliko kot micka ali pa mazda kot v korejcih v 90h letih, eni so bili buletrof, drugi so razpadali.

Glede tega kaj je magna dala na trg v zadnjih 20 letih okoli pogonov in menjalnikov je pa tudi vprašljiva kvaliteta. Več ali manj so 4x4 sisteme zagotavljali korejcem in azijskim trgom, in niso bili ravno na ravni zahodne kvalitete (getrag, borg-wagner, nekoč haldex). Tako da dvomim da so kitajci prinesli kakšen know how, prej porabili kar so že v magni imeli.
Magna dsg = Getrag sicer...
 

cnpod

Fizikalc
20. okt 2013
638
34
28
Predlagam, da take splošne debate meljemo dalje na oni drugi temi, ki sem jo odprl, da bo malo bolj pregledno vse skupaj.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.200
1.344
113
Ja, ampak ima pa "45,72-centimetrska (18-palčna) strojno obdelana lita platišča"! To ni kar tako....
 
2. okt 2007
3.752
2.222
113
Mitsubishijev GDI ima podobno kot večina direktni vrizgov bencinarjev težave s sajami oz v angleščini "carbon" ter injektorji. To se pojavlja tudi v VAg grupi, Puretech, Ecobost-i in podobnih motorjih, ki so naviti