SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

mr_

Guru
20. sep 2007
9.324
2.696
113
Pol metra in pol tone tudi več verjetno. Razumel bi, da hvališ zadnjega E-ja, kot zgled varnosti. Prejšnja generacija je pač 8-10 let zadaj, pa čeprav se pelje super, masira, greje in hladi rit. Varnostno je dinozaver skorajda.
 
  • Haha
Reactions: sajkek

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Sledi vprašanje za milijon evrov (OK, malo malo za Alter, ampak naj bo):
Kaj v življenju pa je pokazatelj, da je človek uspešen?
Zame osebno je človek v življenju finančno uspešen, če je za časa življenja pustil za svoje otroke vsaj toliko kot je sam dobil od svojih staršev.
To se mi zdi fair do otrok, velja seveda za vse tiste, ki otroke sploh imamo.

Kar se tiče pa splošne uspešnosti bi rekel pa takole: najbolj cenim ljudi, ki imajo službo (ne glede na to ali je direktor ali dela za tekočim trakom) in poleg tega dobro skrbijo za svojo družino, pa s tem ne mislim finančno, ampak s tem, da se ukvarjajo s svojo ženo / možem in svojimi otroci ter preživljajo z njimi in prijatelji kvaliteten prosti čas. Pa nima veze ali je to popoldanski sprehod, izlet s sendviči v Iški vintgar ali potovanje v NY, vsak po svojih zmožnostih.

V zadnjih 5 letih sem okrog sebe med prijatelji, kolegi in službenimi partnerji doživel toliko ločitev, grdih zgodb, pranja umazanega perila itd., da so mi materialne stvari postale malo v drugem planu, pa raje več investiram v odnose z ženo, svoja otroka ter prijatelje. No, če dobro pomislim, delam na tem že praktično celo življenje. In to zgoraj napisano gledam pri ljudeh, ki so imeli materialno praktično vse (dobre hiše, vikende, jahte, avte...), psihološko pa žal nedorasli ali pa smeti - nategnit v poslu, doma pa nategovat ženo z lubico, seveda je bil propad neizbežen.

Je pa res, da smo kot družina finančno osnovno solidno preskrbljeni, pa še službo imam tako, da v njej uživam (čeprav priznam, da je stresna), tako da se lažje posvečam svojim najbližjim.

Nazaj k temi: moj glas gre Mazdi CX-5, ker mi je oblikovno top. Če ne rabiš toliko prostora potem Mazda CX-30.
Kakšen Tiguan R-Line z dobrim popustom mi je tudi soliden, sploh kar se tiče infotainmenta in voznikove ergonomije (se je pa potrebno sprijaznit s kakšno dolgoročno slabšo kvaliteto izdelave, sicer odvisno do vsakega avta in sreče posebej).
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.621
6.345
113
Kaj v življenju pa je pokazatelj, da je človek uspešen?

Da je dober v tistem, kar je njemu važno. Takrat je tudi zadovoljen sam seboj in se sploh ne ukvarja s primerjanjem z drugimi. Tudi finance praviloma temu sledijo - je dovolj. Definitivno pa nekaj ne špila, kadar nekdo kao doseže svoj cilj, pa mora še okoli pogledati in sebi ter okolici govoriti, kok je car. Tle je še kar nekaj kompleksov za pocajtat, ki jih uspešni in zadovoljni ljudje nimajo.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.798
113
davorinm.wordpress.com
ON TOPIC (ker smo spet skrenili):

Ynos, je kaj novega? Imaš že kak ožji izbor?


Nič še. Poskušam ugotoviti kaj bo z mojo Toyoto Verso. Dihtunga glave motorja, lepo drži v mestni vožnji, tekočina na nivoju. Če grem na avtocesto ali v hrib, pa začne kuriti tekočino, tako da dotakam. Drugi teden grem do mehanika, da mi potrdi, da je dihtunga. Potem pa je želja sfurati tole toyoto še kakšne pol leta in potem iti v nakup, da se mi ne mudi na vrat na nos.

Sicer pa:
- Tiguan 150 bencinar, avtomatik, r-line. Odlično, ampak hitro drago.
- Mazda C5 - vrhunska, ampak cene so še višje kot Tiguan.
- Nova Seat Ateca FR ali tista druga serija na comfort - 150 bencinar, avtomatik. Nekaj manj kot Tiguan.
- Škoda Karoq mi ne vem zakaj zgleda premajhna, pa mi ne potegne na splošno. Kodiak mi deluje bolje, ampak tam pa bencinar DSG, po mnenju alterja ni dovolj.
- Toyota RAV 4 hibrid: Vrhunsko! Ampak predrago. :(
- Ford Kuga nov: Zanimivo, ampak kombinacija bencinskega motorja in 2 toni teže = 10+ sekund do 100km/h.
- Peugeot 3008: Prihaja facelift baje, zanimiv oblikovno zunaj in notri. Matra me dejstvo, da je Francoz.
- Honda CRV: Šel pogledat, no go.

Alternative čisto v drugo smer proti limuzinam
- Ford Mondeo 2.0 hibrid avtomatik titanium, se dobi pod 30k
- passat
 
  • Všeč mi je
Reactions: AndrejEnej

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.546
15.551
113
Zjahana pomeni 10 let stara? Nevarna, ker je kao zjahana? Ker je tehnološko zastarela? Newsflash, tehnološko 10 let stara premija je tudi nevarna. Misliš da je tvoj premium varnejši od frišnega Golfa?

Glede na to, da je proto po Alterju že 4-5 let stara premija primer zgonjenega avta, ki je samo še za v prešo potem raje ne pomislim kakšna naj bi bila 10 let stara zafira :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.546
15.551
113
Nič še. Poskušam ugotoviti kaj bo z mojo Toyoto Verso. Dihtunga glave motorja, lepo drži v mestni vožnji, tekočina na nivoju. Če grem na avtocesto ali v hrib, pa začne kuriti tekočino, tako da dotakam. Drugi teden grem do mehanika, da mi potrdi, da je dihtunga. Potem pa je želja sfurati tole toyoto še kakšne pol leta in potem iti v nakup, da se mi ne mudi na vrat na nos.

Sicer pa:
- Tiguan 150 bencinar, avtomatik, r-line. Odlično, ampak hitro drago.
- Mazda C5 - vrhunska, ampak cene so še višje kot Tiguan.
- Nova Seat Ateca FR ali tista druga serija na comfort - 150 bencinar, avtomatik. Nekaj manj kot Tiguan.
- Škoda Karoq mi ne vem zakaj zgleda premajhna, pa mi ne potegne na splošno. Kodiak mi deluje bolje, ampak tam pa bencinar DSG, po mnenju alterja ni dovolj.
- Toyota RAV 4 hibrid: Vrhunsko! Ampak predrago. :(
- Ford Kuga nov: Zanimivo, ampak kombinacija bencinskega motorja in 2 toni teže = 10+ sekund do 100km/h.
- Peugeot 3008: Prihaja facelift baje, zanimiv oblikovno zunaj in notri. Matra me dejstvo, da je Francoz.
- Honda CRV: Šel pogledat, no go.

Alternative čisto v drugo smer proti limuzinam
- Ford Mondeo 2.0 hibrid avtomatik titanium, se dobi pod 30k
- passat

Kaj pa ford Edge? Si morda kaj pogledal tudi proti njemu? A ni tudi to ena zanimiva reč za okoli 30k?
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Da je dober v tistem, kar je njemu važno. Takrat je tudi zadovoljen sam seboj in se sploh ne ukvarja s primerjanjem z drugimi. Tudi finance praviloma temu sledijo - je dovolj. Definitivno pa nekaj ne špila, kadar nekdo kao doseže svoj cilj, pa mora še okoli pogledati in sebi ter okolici govoriti, kok je car. Tle je še kar nekaj kompleksov za pocajtat, ki jih uspešni in zadovoljni ljudje nimajo.
Vseeno bi malo pokomentiral tvoj prvi stavek: poznam precej ljudi, ki jim služba pomeni vse na svetu, tudi res dobri so pri svojem delu, tudi zadovoljni so sami s seboj. Žal pa za njihovo lastno zadovoljstvo doma trpijo žena, po možnosti dva otroka in še pes, ker človeka ni nikoli doma in se nima časa ukvarjati s prej naštetimi.
Enako bi lahko rekel za vse rekreacijske skrajnosti, ki so zadnja leta sploh v modi: super, da je človek pri 40-ih ali 50-ih letih fit in v top življenjski kondiciji, pa da ima na Stravi top čase posameznih odsekov, hkrati ga pa pri njegovih semi-pro podvigih domači sploh ne vidijo več.

Vse to seveda pišem za ljudi, ki imamo zadaj družino, za primere zgoraj bi bilo absolutno bolje, da so sami ali v dvoje celo življenje.
In ja, v teh primerih je res bolje brezkompromisno sledit svojim sanjam / ciljem, ampak po večini je človek socialno bitje, ki je rad zvečer na toplem in v družbi.

Za drugi del se pa strinjam s tabo, se pa verjetno (tudi nehote) ves čas malo primerjamo z okolico, po večini imamo (čeprav mogoče spet nehote) tudi krog prijateljev in znancev približno takih kot smo sami. Ponavadi so razne obletnice matur v stilu kaj-je kdo-dosegel, sploh če razred že v svojih časih ni bil najbolje povezan.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey in sad

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
True, ponavadi je kruta resnica vsi neki direktorji pa na tabletah. Nein danke.
Tablete so še okej, službeno poznam nekaj ljudi starosti med 30 in 40 let let na položajih, ki so že na snegu.
Pač multinacionalka, pressing in stalno delo po 10-12 ur na dan + en kup službenih poti.
 

irwin

Majstr
13. mar 2008
1.365
370
83
Uradno ga ni v SLO. Je pa to višji cenovni rang kot 30k.

Zanimivo. Vsi mojstri pozabili da se za 30 k dobi 2 modela Mice z polno opremo plus usnje , 4 pogonom in avtomatiko.
Prvi Asx z klasiko masino za vsaj 300 jurjev zagarantiranih km ob menjavi olja in benza. Cross pa novejsa turbo finesa za sparovne pri cestnini na kubike.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.621
6.345
113
Vseeno bi malo pokomentiral tvoj prvi stavek: poznam precej ljudi, ki jim služba pomeni vse na svetu, tudi res dobri so pri svojem delu, tudi zadovoljni so sami s seboj. Žal pa za njihovo lastno zadovoljstvo doma trpijo žena, po možnosti dva otroka in še pes, ker človeka ni nikoli doma in se nima časa ukvarjati s prej naštetimi.
Enako bi lahko rekel za vse rekreacijske skrajnosti, ki so zadnja leta sploh v modi: super, da je človek pri 40-ih ali 50-ih letih fit in v top življenjski kondiciji, pa da ima na Stravi top čase posameznih odsekov, hkrati ga pa pri njegovih semi-pro podvigih domači sploh ne vidijo več.

Vse to seveda pišem za ljudi, ki imamo zadaj družino, za primere zgoraj bi bilo absolutno bolje, da so sami ali v dvoje celo življenje.
In ja, v teh primerih je res bolje brezkompromisno sledit svojim sanjam / ciljem, ampak po večini je človek socialno bitje, ki je rad zvečer na toplem in v družbi.

Za drugi del se pa strinjam s tabo, se pa verjetno (tudi nehote) ves čas malo primerjamo z okolico, po večini imamo (čeprav mogoče spet nehote) tudi krog prijateljev in znancev približno takih kot smo sami. Ponavadi so razne obletnice matur v stilu kaj-je kdo-dosegel, sploh če razred že v svojih časih ni bil najbolje povezan.

Zakaj pa je družina izvzeta iz prvega stavka?
 

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Ne vem, ko se zapeljem na cesto, opazam da je divji zahod (pri nas vsaj), in pač poskrbim zase, najbolje pač kolikor gre v danem trenutku. Osebno se mi sicer ni problem sam peljat v 20 ali več let starem avtu, ampak ko furam otroke, si pa nebi oprostil, da nisem naredil največ za varnost če lahko.
Če bi mi bilo ekonomsko vzdržno, bi vozil hummerja..simple.

in ja 10 do 20 let stari avti so precej manj varni, pa obrneš tak al drugače. poglej statistiko nesreč in smrtnih žrtev.

Sicer malo popolustično, ampak na alter nivoju. Tvojim sončkom bi pa krona z glave padla, če se ne bi do vrtca v mečki peljali. Pa ogroženi bi bili, ker niso v mečki. Ja če majo bumbarja za volanom. Dej še malo poglej po Sloveniji, kaj vse narod počne, kam vse se vozi in kake prihodke imajo. Maš en kup medicink vsak dan iz CE, KP , NM , MB v klinični, zato da so tvoji pankrti varni in pošraufani v realnem cajtu in to z 10 + starimi C3, 207 HDI in ostalimi jajci. Taka je pač slovenska realnost, da majo svoji deci kej za v gobec dat, ne pa da jih ujčkajo v mercedezu do prvega šiptarja in nazaj za ničvredni sladoled. Pač si si prvoščil rabljeno premijo, zaradi tega niso ostali bumbarji, ki si jo ne. In nič manj odgovorni do svojih otrok, kot ti zlati, ati. Z biciklom ali peš jih pelj na sladoled, bo bolje izkoriščen družinski čas preživet z otroci. Aja je prenevarno, te lahko kdo povozi. Snobizem u 3PM
 
Nazadnje urejeno:

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.134
10.503
113
lol, favšija kar kipi. Ti se kar vozi s familijo v stari rjasti kripi (sem jaz tudi včasih). Zdaj pa mi ni treba. Ti pa kr, če imaš veselje. Razlika pač je, da mene tisti ki imajo en motijo in sem kupil. Ti pa še danes travme in naprej. pankrt. :evil:
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
Zakaj pa je družina izvzeta iz prvega stavka?
"Da je dober v tistem, kar je njemu važno."
Razumel sem, da je to posameznik, če temu ni tako, se ti opravičujem.
Eno so želje / cilji posameznika in njihovo zasledovanje, ko imaš enkrat družino, je ponavadi potrebno naredit določene kompromise.
Poznam zelo malo ljudi, ki so v poslu res res dobri (pa ne samo finančno), hkrati pa jim dobro uspeva tudi privatno življenje.
In obratno.
 

map

Guru
6. jul 2008
7.845
1.965
113
najrajš na babi
Ma ti si budala. Doben ne govori o meni. Z tem se še v razvitejših državah ne ukvarjajo. Pač zato so izumli twingote, upe in ostalo. Da je za mestno vožnjo. do recimo 70 nudijo neko zaščito, skoraj nič slabšo kot velika premija. Še nemc z recimo 1x večjim prihodkom si malo računico in tudi računico tveganja naredi, pa je verjetno prišel do istega zaključka, da vsak premija pač ne bo imel zaradi takega in drugačnega razloga. Ko take vidim v LJ recimo pred vrtcom tam zaraven nemške ambasade, me mine. Premija za vsako ceno, gužva u 3 PM, pa šiht v BTC. Ni čudno da je vse zabito recimo v LJ.

EDIT: Ni pisano tebi VAG ampak onem nad teboj
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.134
10.503
113
oni premije sploh ni omenjal, ampak je favšija udarla in so začeli s premijo. Si pozabil? moram vedno opominjat? Resno je to zakoreninjeno v alter genih.