Zame osebno je človek v življenju finančno uspešen, če je za časa življenja pustil za svoje otroke vsaj toliko kot je sam dobil od svojih staršev.Sledi vprašanje za milijon evrov (OK, malo malo za Alter, ampak naj bo):
Kaj v življenju pa je pokazatelj, da je človek uspešen?
Kaj v življenju pa je pokazatelj, da je človek uspešen?
ON TOPIC (ker smo spet skrenili):
Ynos, je kaj novega? Imaš že kak ožji izbor?
Zjahana pomeni 10 let stara? Nevarna, ker je kao zjahana? Ker je tehnološko zastarela? Newsflash, tehnološko 10 let stara premija je tudi nevarna. Misliš da je tvoj premium varnejši od frišnega Golfa?
Nič še. Poskušam ugotoviti kaj bo z mojo Toyoto Verso. Dihtunga glave motorja, lepo drži v mestni vožnji, tekočina na nivoju. Če grem na avtocesto ali v hrib, pa začne kuriti tekočino, tako da dotakam. Drugi teden grem do mehanika, da mi potrdi, da je dihtunga. Potem pa je želja sfurati tole toyoto še kakšne pol leta in potem iti v nakup, da se mi ne mudi na vrat na nos.
Sicer pa:
- Tiguan 150 bencinar, avtomatik, r-line. Odlično, ampak hitro drago.
- Mazda C5 - vrhunska, ampak cene so še višje kot Tiguan.
- Nova Seat Ateca FR ali tista druga serija na comfort - 150 bencinar, avtomatik. Nekaj manj kot Tiguan.
- Škoda Karoq mi ne vem zakaj zgleda premajhna, pa mi ne potegne na splošno. Kodiak mi deluje bolje, ampak tam pa bencinar DSG, po mnenju alterja ni dovolj.
- Toyota RAV 4 hibrid: Vrhunsko! Ampak predrago.
- Ford Kuga nov: Zanimivo, ampak kombinacija bencinskega motorja in 2 toni teže = 10+ sekund do 100km/h.
- Peugeot 3008: Prihaja facelift baje, zanimiv oblikovno zunaj in notri. Matra me dejstvo, da je Francoz.
- Honda CRV: Šel pogledat, no go.
Alternative čisto v drugo smer proti limuzinam
- Ford Mondeo 2.0 hibrid avtomatik titanium, se dobi pod 30k
- passat
Vseeno bi malo pokomentiral tvoj prvi stavek: poznam precej ljudi, ki jim služba pomeni vse na svetu, tudi res dobri so pri svojem delu, tudi zadovoljni so sami s seboj. Žal pa za njihovo lastno zadovoljstvo doma trpijo žena, po možnosti dva otroka in še pes, ker človeka ni nikoli doma in se nima časa ukvarjati s prej naštetimi.Da je dober v tistem, kar je njemu važno. Takrat je tudi zadovoljen sam seboj in se sploh ne ukvarja s primerjanjem z drugimi. Tudi finance praviloma temu sledijo - je dovolj. Definitivno pa nekaj ne špila, kadar nekdo kao doseže svoj cilj, pa mora še okoli pogledati in sebi ter okolici govoriti, kok je car. Tle je še kar nekaj kompleksov za pocajtat, ki jih uspešni in zadovoljni ljudje nimajo.
Kaj pa ford Edge? Si morda kaj pogledal tudi proti njemu? A ni tudi to ena zanimiva reč za okoli 30k?
Ponavadi so razne obletnice matur v stilu kaj-je kdo-dosegel, sploh če razred že v svojih časih ni bil najbolje povezan.
Tablete so še okej, službeno poznam nekaj ljudi starosti med 30 in 40 let let na položajih, ki so že na snegu.True, ponavadi je kruta resnica vsi neki direktorji pa na tabletah. Nein danke.
Uradno ga ni v SLO. Je pa to višji cenovni rang kot 30k.
Vseeno bi malo pokomentiral tvoj prvi stavek: poznam precej ljudi, ki jim služba pomeni vse na svetu, tudi res dobri so pri svojem delu, tudi zadovoljni so sami s seboj. Žal pa za njihovo lastno zadovoljstvo doma trpijo žena, po možnosti dva otroka in še pes, ker človeka ni nikoli doma in se nima časa ukvarjati s prej naštetimi.
Enako bi lahko rekel za vse rekreacijske skrajnosti, ki so zadnja leta sploh v modi: super, da je človek pri 40-ih ali 50-ih letih fit in v top življenjski kondiciji, pa da ima na Stravi top čase posameznih odsekov, hkrati ga pa pri njegovih semi-pro podvigih domači sploh ne vidijo več.
Vse to seveda pišem za ljudi, ki imamo zadaj družino, za primere zgoraj bi bilo absolutno bolje, da so sami ali v dvoje celo življenje.
In ja, v teh primerih je res bolje brezkompromisno sledit svojim sanjam / ciljem, ampak po večini je človek socialno bitje, ki je rad zvečer na toplem in v družbi.
Za drugi del se pa strinjam s tabo, se pa verjetno (tudi nehote) ves čas malo primerjamo z okolico, po večini imamo (čeprav mogoče spet nehote) tudi krog prijateljev in znancev približno takih kot smo sami. Ponavadi so razne obletnice matur v stilu kaj-je kdo-dosegel, sploh če razred že v svojih časih ni bil najbolje povezan.
Ne vem, ko se zapeljem na cesto, opazam da je divji zahod (pri nas vsaj), in pač poskrbim zase, najbolje pač kolikor gre v danem trenutku. Osebno se mi sicer ni problem sam peljat v 20 ali več let starem avtu, ampak ko furam otroke, si pa nebi oprostil, da nisem naredil največ za varnost če lahko.
Če bi mi bilo ekonomsko vzdržno, bi vozil hummerja..simple.
in ja 10 do 20 let stari avti so precej manj varni, pa obrneš tak al drugače. poglej statistiko nesreč in smrtnih žrtev.
"Da je dober v tistem, kar je njemu važno."Zakaj pa je družina izvzeta iz prvega stavka?