Tam boš čakal 1 leto na vpoklic, da ti poleti pri 35ih stopinjah baterij ne vžge. Oz. se boš lahko vozil pri 35ih stopinjah samo navzdol.mah električni moped si bom kupil
pa kaj, ko so prav gotovo tudi pri teh nekaj zajebali
Saj meni pri passatu tudi prižge lučko, ko je še cca 1/4. Ampak ko grem spet malo gor/dol, lučka ugasne in čez nekaj minut spet zacinglja. Na šestki GTIju je prižgal lampo in je ni več ugasnil, tukaj pa zvončklja na polno . Zvok je siten kot da je odneslo pol mašine, ne pa da bo počasi treba doliti tekočino za šipo.Ne vem no, kaj to čehi čarajo. Tamalemu na polotu ni zagrabu radar tempomat samo 1x v 14 mesecih. Pa takrat je bil sneg spredaj na radarju. Drugače dela brez problema. Ko zasveti lučka za tekočino za šipe je v rezervarju manj kot 1/4 tekočine. Tistemu nekaj postov nazaj se lučka nažiga v seatu ko je noter še 3/4 tekočine. Kaj se meni samo zdi ali generiki res delajo nekaj narobe. Radi bi fotra švabata kopirali ampak jim nekako zadeva ne zlaufa.
SARCAZEM MODE OFF
Pa saj menjava skoraj gotovo tega ne bo rešila. Celoten infotainment ima določene porodne težave, ki jih vw koncern ne zna ali noče odpraviti in je pač na servisu, kako se bo izvlekel iz tega (beri da se bo stranka prej naveličala). Jaz na passatu rešujem infotainment in we connect posebnosti že eno leto, vmes je bilo menjano marsikaj, pa se je namesto ene posebnosti pojavila druga... Sedaj je prišla nova nadgradnja in so mi na zadnjem servisu že nadgradili, ampak sem se domov odpeljal brez aktivacije, ker v treh urah iz Nemčije niso dobili kode. Pa saj veš, da gre pri njih vedno po liniji serviser-uvoznik-nemčija in potem obratno.tako zenin prejsni polo (kupljen nov 2019) kot karoq (kupljen nov 2020) sta bila izredno na servisu zarad elektricnih napak. Polotu so dvakrat coil menjal, karoqu pa enkrat svecko, s tem da so karoqa mogl pridt iskat v pulo, pripeljat nadomestedn avto in ga pelat v koper, ker se niso mogl zment s porsche hrvaska (isti direktor obeh firm) da bi ga na tester prklopl v puli.
Radar je na obeh avtomobilih delal identicno, s ta pa tud ni problemov. Edini problem, ki je na obeh, je s carplayem, ki zmrzne in je potrebno ali odklopit telefon ali resetirat radio. Za enkrat ga se niso znal resit, bom pa pocasi zahteval menjavo radia.
Saj to je problem. Takoj pride nov model in nikoli res ne popravijo starega... AA je vedno samo na kabel, tudi v novih modelih. Pa kolikor sem to preskusil, je povsem neuporabno. Vsaj kombinacija discovery pro in samsung s10e.2019 polo je imel še stari radio. Jeseni 2020 je prišel en mali face lift (prepoznaš ga ker ima napis polo zadaj na sredini in ne levo). S tem je prišel novi radio z wireless apple CP. Android auto res nisem probal, žični in brezžični CP pa dela brez problema, brez enega zmrzovanja.
2022 Kamiq z Bolero avtoradiem ima wireless AndroidAuto. Sicer še nisem kaj pretirano preizkušal ampak zaenkrat deluje OK.Saj to je problem. Takoj pride nov model in nikoli res ne popravijo starega... AA je vedno samo na kabel, tudi v novih modelih. Pa kolikor sem to preskusil, je povsem neuporabno. Vsaj kombinacija discovery pro in samsung s10e.
Jernej
Vse je odvisno od tega kok se ti da. In men se da precej.Pa saj menjava skoraj gotovo tega ne bo rešila. Celoten infotainment ima določene porodne težave, ki jih vw koncern ne zna ali noče odpraviti in je pač na servisu, kako se bo izvlekel iz tega (beri da se bo stranka prej naveličala). Jaz na passatu rešujem infotainment in we connect posebnosti že eno leto, vmes je bilo menjano marsikaj, pa se je namesto ene posebnosti pojavila druga... Sedaj je prišla nova nadgradnja in so mi na zadnjem servisu že nadgradili, ampak sem se domov odpeljal brez aktivacije, ker v treh urah iz Nemčije niso dobili kode. Pa saj veš, da gre pri njih vedno po liniji serviser-uvoznik-nemčija in potem obratno.
Mož mi je hotel dati nadomestnega, ampak ker ne dela samo navigacija in pa povezava esim v svet, sploh ni panike. Pravzaprav bi s takšnim načinom lahko živel, je najmanj moteče...
Jernej