Kakor sem jaz razumel kao senzorji v volanu, ki so pri travel assist potrebni, da volan zazna, da drzis volan sploh. Zanimivo travel assist normalno deluje vec ali manj. Problem je, da ti non stop nabija glasen error, ki ga NE mores izklopit.
Zdaj si pa predstavljaj, da to poslusas vsak dan 2 mesca. Da, ko peljes froca na daljso pot in zaspi v avtu, ga tole vsakic zbudi. Da zacnes dan s tem vsako jutro. In, da ti potem pooblascenec serje pa vlece teden za tesnom, kdaj bo. Pa pol je, pa nic ne popravi. Tega ne mores izklopit.
Zaenkrat po menjavi je enkrat javilo napako. Ampak tko se je tudi zacelo, najprej ena pol pa vse pogosteje.
TA pozimi ne deluje optimalno na splošno pri vseh znamkah in modelih. Umazano steklo, zapacan radar, nizko sonce in preveč vpadne UV svetlobe ipd.! Ti asistenčni sistemi so narejeni tako da nehajo delat takoj ko nekaj ni 100%. Problem je ker ti vidiš vedno isto generično napako, ki je recimo lahko posledica tudi ptičjega dreka na kameri na vetrobranskem steklu (ali pa dejanske napake na senzoru na volanu). Na servisu je pa da napako debugira, kar pa večinoma itak niso sposobni.
Drugače kar sem na hitro gledal napaka gretje volana in kapacitivnega senzorja ni prisotna samo na škodi ampak še kje in gre za klasično diskalibracijo senzorja ki zaradi grelca začne javljat netipične vrednosti kar avto smatra za napako. To je dizajnerski zajeb, se ga pa da delno rešit SW tako da se poveča treshold capactivitnega senzorja senzorja ko npr. deluje grelec.
Pa btw če voziš z rokavicami lahko to sproži povsem isto napako, pa prstani in pooben nakit lahko povzročajo napake ... skratka debug napake v prihodnosti na taki senzoriki je da greš nag v avto, če vse dela je potem problem tipa PEBCAK.