visek_izobrazbe
Guru
145, 147, g
in kaj vozš zdaj?145, 147, gt
145, 147, g
in kaj vozš zdaj?145, 147, gt
Boš vedel prvič, ko boš ugasnil avto z malo bolj naglas prižganim radijem. Verjamem pa, da boš problem pripisal sebi in ne avtu.
Na japancu z avtomatikom sem kakor pogruntal sistem: ugasneš avto v N ali nekaj takega (strela jasna, premalo se vozim v tej kovidiji) in radio/tel. klic špila naprej.Pri mojem fordu je to OK.
Sem se pa nekaj drugega spomnil. Ce forda ugasnem imam normalno pogovor naprej na BT dokler ne odprem vrat.
Ce ugasnes toyoto pa izgubis BT povezavo takoj. lolz
Še osel gre samo enkrat na led.145, 147, gt
Se pravi ko zelis parkirati in si se na klicu, moras paziti da dejansko ne ugasnes avta, da ti klica ne vrze dol oz na telefon? Meni se zdi resitev z odpiranjem vrat veliko bolj logicna. Ko gres ven, preklopis na telefon. Dokler si v avtu, govoris na mikrofonu in zvocnikih.V hibridu itak ustaviš in je motor ugasnjen, če želiš končati klic pač toliko časa ne ugasneš avta. Poleti to pomeni, da si tudi ene 5min še pod klimo, brez brnenja motorja. Res ne vidim prednosti, da bi bil bluetooth vezan na odrta vrata, ključi so itak ves čas pospravljni v žepu, stisneš gumb za izklop avta in telefon k ušesu, če želiš nadaljevati med hojo.
pol polizdelka, clioin kaj vozš zdaj?
pa veš da sem imel z alfami še najmanj težav od vseh avtov je blo v vag grupo dražje, da o francozih sploh ne začnemoŠe osel gre samo enkrat na led.
Ja, to je načeloma res, samo v garaži se ne rabim hladit dodatno Saj ni panike drugače, se navadiš, mi je pa osebno boljši sistem da zadeva dela dokler vrat ne odpreš.V hibridu itak ustaviš in je motor ugasnjen, če želiš končati klic pač toliko časa ne ugasneš avta. Poleti to pomeni, da si tudi ene 5min še pod klimo, brez brnenja motorja. Res ne vidim prednosti, da bi bil bluetooth vezan na odrta vrata, ključi so itak ves čas pospravljni v žepu, stisneš gumb za izklop avta in telefon k ušesu, če želiš nadaljevati med hojo.
Bicikel, ker od korone dalje avta več ne rabim
Drugače pa kaj vem... kupim tisto kar mi odgovarja ne glede na znamko. Mogoče bi tudi toyoto.
Kakšno vprašanje pa je to? Človek je plačal izdelek in izdelek mora delovati skladno s specifikacijami ne glede na znamko.Zakaj si potem kupil Škodo?
V primerjavi z japoncem (na katerem ne štima 100 stvari) na škodi vse štima. S škodo tle prišparaš nekaj živcev.Zakaj si potem kupil Škodo?
Človek takole bere forume in se mu na koncu zdi, da je pa Toyota še neki od avta.
Ko jo le nabaviš, pa vidiš (in veš), da bi raje bil 2 x mesečno na servisu, kot vozil Toyoto (to je pa pol tist 'ta žalostni del').
Katera nova Toyota pa je tak dolgćas? Pa pustiva "starofrotrovske" auriske, versote izpred 5+ let in gole corolle brez opreme.Človek takole bere forume in se mu na koncu zdi, da je pa Toyota še neki od avta.
Ko jo le nabaviš, pa vidiš (in veš), da bi raje bil 2 x mesečno na servisu, kot vozil Toyoto (to je pa pol tist 'ta žalostni del').