SUV do cca 30k,bencinar,avtomatik

tony

Guru
23. jul 2007
9.607
1.466
113
Pri mojem fordu je to OK.
Sem se pa nekaj drugega spomnil. Ce forda ugasnem imam normalno pogovor naprej na BT dokler ne odprem vrat.
Ce ugasnes toyoto pa izgubis BT povezavo takoj. :D lolz
Na japancu z avtomatikom sem kakor pogruntal sistem: ugasneš avto v N ali nekaj takega (strela jasna, premalo se vozim v tej kovidiji) in radio/tel. klic špila naprej.

Vseeno je do amena debilno. Počasi človek pošteka, zakaj so potrebovali dve atomski, da se jim je dalo dopovedati, da ga serjejo... :D:evil: :evil:
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.740
823
113
V hibridu itak ustaviš in je motor ugasnjen, če želiš končati klic pač toliko časa ne ugasneš avta. Poleti to pomeni, da si tudi ene 5min še pod klimo, brez brnenja motorja. Res ne vidim prednosti, da bi bil bluetooth vezan na odrta vrata, ključi so itak ves čas pospravljni v žepu, stisneš gumb za izklop avta in telefon k ušesu, če želiš nadaljevati med hojo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.405
3.801
113
davorinm.wordpress.com
V hibridu itak ustaviš in je motor ugasnjen, če želiš končati klic pač toliko časa ne ugasneš avta. Poleti to pomeni, da si tudi ene 5min še pod klimo, brez brnenja motorja. Res ne vidim prednosti, da bi bil bluetooth vezan na odrta vrata, ključi so itak ves čas pospravljni v žepu, stisneš gumb za izklop avta in telefon k ušesu, če želiš nadaljevati med hojo.
Se pravi ko zelis parkirati in si se na klicu, moras paziti da dejansko ne ugasnes avta, da ti klica ne vrze dol oz na telefon? Meni se zdi resitev z odpiranjem vrat veliko bolj logicna. Ko gres ven, preklopis na telefon. Dokler si v avtu, govoris na mikrofonu in zvocnikih.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.844
839
113
MB
Ko ugasnem avto še stalno lahko poslušam radio ali upravljam klic preko bluetoota, ko pa odprem vrata, prekine povezavo avto/tel in se pogovarjam dalje preko telefona.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
V hibridu itak ustaviš in je motor ugasnjen, če želiš končati klic pač toliko časa ne ugasneš avta. Poleti to pomeni, da si tudi ene 5min še pod klimo, brez brnenja motorja. Res ne vidim prednosti, da bi bil bluetooth vezan na odrta vrata, ključi so itak ves čas pospravljni v žepu, stisneš gumb za izklop avta in telefon k ušesu, če želiš nadaljevati med hojo.
Ja, to je načeloma res, samo v garaži se ne rabim hladit dodatno :D Saj ni panike drugače, se navadiš, mi je pa osebno boljši sistem da zadeva dela dokler vrat ne odpreš.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.259
1.891
113
Bicikel, ker od korone dalje avta več ne rabim :)

Drugače pa kaj vem... kupim tisto kar mi odgovarja ne glede na znamko. Mogoče bi tudi toyoto.


Človek takole bere forume in se mu na koncu zdi, da je pa Toyota še neki od avta.

Ko jo le nabaviš, pa vidiš (in veš), da bi raje bil 2 x mesečno na servisu, kot vozil Toyoto (to je pa pol tist 'ta žalostni del').
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.619
6.478
113
Najhuje je, da je glavni problem, zaradi katerega sem visel nonstop na servisu, rešila menjava akumulatorja...

Pa še vedno ne odstopim od tega, da mora bit avto komplet. Saj nisem žakelj krompirja, ki se ga prevaža od točke A do točke B.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.271
113
Zakaj si potem kupil Škodo?
Kakšno vprašanje pa je to? Človek je plačal izdelek in izdelek mora delovati skladno s specifikacijami ne glede na znamko.
Torej v kolikor temu ni tako si bil uradno nategnjen in bi za to kot prodajalec in nenazadnje kot podjetje moral odgovarjati.
Kaj narediš z npr. televizorjem, ki ti v garanciji ne dela OK? Neseš na servis. Pa če se to zgodi parkat ti dajo nov TV. Zakaj pri vozilih ni enako?
Zelo redko je kdo dobil nov avto, raje 1001 izgovor in bluzenje servisa ter uvoznika dokler ne mine garancija, potem pa ti ostane na pol delujoč avto pa prst v riti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

tony

Guru
23. jul 2007
9.607
1.466
113
Zakaj si potem kupil Škodo?
V primerjavi z japoncem (na katerem ne štima 100 stvari) na škodi vse štima. S škodo tle prišparaš nekaj živcev.

Je pa res, da bo verjetno servisiranje škode nekaj dražje in morda boš nekaj živcev tukaj izgubil.

Skratka, odvisno je, kaj ti je bolj pomembno...
 
  • Všeč mi je
Reactions: hermann

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.991
1.437
113
Človek takole bere forume in se mu na koncu zdi, da je pa Toyota še neki od avta.

Ko jo le nabaviš, pa vidiš (in veš), da bi raje bil 2 x mesečno na servisu, kot vozil Toyoto (to je pa pol tist 'ta žalostni del').

Sam ti si kupil bolj osnovno gajbo, če ne čisto osnovno. Dan danes je tako, da max oprema oziroma višji rang opreme v avtu odraža tisto, kar naj bi avto nudil v smislu funkcionalnosti, izgleda in udobja.
 

Marxon

Majstr
24. feb 2009
724
373
63
Človek takole bere forume in se mu na koncu zdi, da je pa Toyota še neki od avta.

Ko jo le nabaviš, pa vidiš (in veš), da bi raje bil 2 x mesečno na servisu, kot vozil Toyoto (to je pa pol tist 'ta žalostni del').
Katera nova Toyota pa je tak dolgćas? Pa pustiva "starofrotrovske" auriske, versote izpred 5+ let in gole corolle brez opreme.

Sem bil podobnega mnenja sicer kot ti, imel sem fun car, zaradi potreb sem bil primoran kupiti karavana. Bil na več testnih vožnjah, pa me je na koncu prepričala Toyota. Pa nisem šel iz Cliota 98letnik na neko Toyoto, da bi mislil, da vozim avion sedaj. Za octavio bi rekel, da je bila razred pod Corollo. Samo večji ekran ima. Čakaš jo pa 2x dalj.