Subaru Legacy Station Wagon 2010 ->

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.538
273
83
Malo tipam, da bi zamenjal avto, pa se mi je pred ekran pripeljal Subaru Legacy Station Wagon.
Gledam torej karavana, 2.0D, od letnika cca 2010 naprej z cca 150kkm, saj se ga dobi že od 13/14k dalje. Ima kdo s takim avtom kakšne izkušnje? Kakne okvare lahko pričakujem? na kaj biti pozoren? kako je s pogonskim sklopom ter motorjem? kako je s servisi ter nadomestnimi deli (ok, da so dražji kot za Fiata je jasno). Pogon kolikor mi je znano ima podoben kot Volvo XC70. KAj pa primerjava v vožnji?

subaru-legacy-wagon-09.jpg


Gledam torej nekaj TAKEGA (ne točno tega, samo na splošno link)
Torej mnenja?
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Dizla pri subaruju pozabi. Malce uporabi google, je več kot dovolj zapisanega, predvsem nemški forumi. Tudi po posodobitvi motorja težave ostajajo - lom glavne gredi. Bencinar in po potrebi na plin, če se dela veliko kilometrov.

Če je pogoj dizel, je XC70 D5 neprimerno boljša izbira. Morda ima slabši pogon, a tistih nekaj cm snega bo zmogel vsak, terenec pa ni noben.
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
8
38
Subaru Legacy je top avto, pogon je vrhunski (Volvo mu ne seže do kolen), žal pa njihovi boxer dizli niso ravno posrečena izbira, zato ga jaz nisem vzel. Pri takšnem letinku gre lahko veliko narobe, tako da, če že, bi gledal 2013+, čeprav tudi tu ni garancije da ne bo šel motor v "rit".

Skratka, dokler dela dela, ko "poči" imaš lahko enormne stroške. Torej, Subaru DA, edino mora biti bencinar.
zmaga.gif
:

Tako kot je napisal predhodnik, če je pogoj dizel, raje vzemi Volvo.

Drugače ti lahko pa alteraš Fusion pove kaj več, saj si lasti nekaj podobnega.
wink-1.gif
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
In tudi pri bencinarju bodi previden. Ko so uvajali fb motorje, so imele prve serije defektne batne obročke in so pile olje... Google it....
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.538
273
83
Ampak a ni tako (vsaj tako berem po forumih) da so tezavo z gredmi odpravili z 2010/11 letnikom? Pred tem so mi tezave z tem znane...
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.668
340
83
www.kacnje.eu
Menda je malo bolje, čeprav naj bi težava še ostajala ... izvedel tam, kjer so jih kar nekaj dobili nazaj
confused-1.gif

To je bil tudi razlog, da sem po treh Subarujih zapustil znamko.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.133
4.112
113
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Ampak a ni tako (vsaj tako berem po forumih) da so tezavo z gredmi odpravili z 2010/11 letnikom? Pred tem so mi tezave z tem znane...

Rešeno je bilo (delno) to da ti bati ne pogledajo ven iz havbe, je pa še en kup problemov zraven.

Tudi novejši bencinarji so problematični (poraba olja je itak klasika vseh subarujev in je najmanjši problem) ...

Velike težave so bile z avtomatskimi menjalniki ...

Težave s podvozjem, sploh pri outbacku.

Nadpovprečna visoka poraba goriva, vozi se napram cenovno enaki konkurenci zanič ... če nebi imel 4x4 pogona in par % fanatikov bi bila znamka že zdavnaj ukinjena!
grims-1.gif
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Eh... Znamka ne bo ukinjena, ker ima v US rekordno prodajo. In novi modeli veljajo za top, kar se tiče zanesljivosti. So pa imeli probleme in v Evropi so predragi. Dizel boxer je pa katastrofa.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.079
10.862
113
kod Džej-Zija
Osnovni problem Subarujevih dizlov je zanič dvomasni vztrajnik. S časom dobi luft, začne opletati, obremenjuje motorno gred, ki požre ležaje, v skrajnem primeru pa pride do gredoloma. Edina pametna preventiva je menjava dvomasnega vztrajnika na vsakih 90.000 km. Subaru je zadevo med drugim rešil tudi tako, da je ukinil ročni menjalnik. S cvtjem teh težav namreč ni.
grin1.gif
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.538
273
83
Pa se tole dejansko v / na avtu cuti ko zadrva zacne opletati (npr kaksne vibracije ali podobno) , ali je le stvar kilometrov in tega ne mores vedeti dokler zadeve ne odpres?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.402
2.762
113
Sem se peljal parkrat z znancem ki ga ima. Sicer je antialter voznik, po 2 km ravne ceste nekako le pride do 90 km/h... GO - Trenta smo rabili skoraj 2h30. Avto pa mi ni bil vsec. Nc posebnega. Ne zunaj, ne noter. Omenjal je nekaj tezav, tudi drazjih, ampak bati mu se niso ven pogledali ali da bi se kaj zlomilo v motorju. Imel ga ne bi. Pogon seveda ni imel prilike se izkazat.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Dodaten minus pa je, da v Sloveniji nimaš niti normalnega uradnega zastopniki, niti servisne mreže. In je problem, sosed ims foresterja, na del, iz Japonske je čakal preko dva meseca...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.718
6.605
113
nisem si mislil, da so tako žalostno propadli

še 10 let nazaj je bila to znamka, da so se ti cedlile sline
 

NeBluzi

Pripravnik
16. okt 2012
169
3
18
O sranje, katastrofa ...
uf-1.gif

Potihem sem nekaj sanjal o kakšni lepo ohranjeni plinski varinati 4x4, avtomatik karavan, potem pa berem tole.
Včasih je bil to neuničljiv avto. Ok rja pa to ga je lahko popapcala samo, mehanika je bila pa odlična.


Na kaj se naj sedaj začnem sliniti?
confused-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Pri hiši je Subaru Outback, 2004, 2.5 AWD, 165KM. Kupljen nov. Danes ima 350kkm in ga čaka prvi "večji" servis - en homokinetični zglob je že malo bogi pa manšete na sprednjem delu so preperele, pa ena zavora je začela malo puščat (ravno toliko, da se opazi).
In to je to - vse ostalo redno vzdrževanje...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.999
6.879
113
pri taščici
Znanec je imel.outlanderja, sedaj ima Foersterja, pa pravi da mu ta požre manj bencina. Oboje 2.0.
Razen če je slučajno kaj brkljal in zavaja (oziroma je v zmoti zaradi višje porabe plina) ker je imel Micko na plinu. Tudi spritmonitor temu pritrdi.
Subaru ima v povprečju dovolj 9, Micka je hitro preko 10.
Pa dvomim da kakemu subaruju pogledajo bati čez havbo
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

disc

Guru
4. feb 2011
2.442
554
113
Mislim,da tko kritično spet ni.
http://subaru.si/

Servisi so 4-je v sloveniji, kar se pa delov tiče, si jih lahko pa sam naročiš iz tujine, če si malce iznajdljiv. Kar se dizlov tiče, so res ponesrečeni. Ampak, če je avto redno servisiran na poopblaščenem servisu, ti krijejo menjavo motorja (oni plačajo motor, delo pa plačaš ti). Pa tudi če obiščeš slovenski Subaru forum, dobiš tudi veliko nasvetov kaj in kako v primeru težav.

Mogoče se ti splača pogledat za kakim, ki je imel že menjan motor in imaš potem dosti manj skrbi
smile-1.gif