Kako se obnese civic na daljših relacijah (2-3 ure vožnje?) Ali si imel 1.8 bencinarja?
Za legacy bi me seveda skrbelo glede delovanja LPG naprave, v vsakem primeru bi se odločil za takega, ki ima že tovarniško predelavo (klik). Vzel bi 2.5 motor, ki je enako zmogljiv kot 2.0R z razliko, da je pri slednjem ob nastavljanju ventilov (vsakih 30-40k km) potrebno vzeti motor iz avta (= cca. 700 EUR).
@all: v mislih sem sicer imel tako laguno (ne konkretno ta avto). Prednost vidim v tem, da te še niso imele DFP, FL modeli so močno izboljšani (kvaliteta materialov in zanesljivost v splošnem), (renault-nissan) motor ima verigo, preventivno pa bi seveda menjal ojnične ležaje.
Zavedam se, da je civic vs. legacy/laguna drug (velikostni) razred in res karavana trenutno (še) ne potrebujem, vendar se lahko zahteve po prostoru v roku nekaj mesecev spremenijo. Sicer pa bi v civica moral bp. iti tudi otroški voziček (normalne velikosti, tisti za dvojčke verjetno ne
).
Za legacy bi me seveda skrbelo glede delovanja LPG naprave, v vsakem primeru bi se odločil za takega, ki ima že tovarniško predelavo (klik). Vzel bi 2.5 motor, ki je enako zmogljiv kot 2.0R z razliko, da je pri slednjem ob nastavljanju ventilov (vsakih 30-40k km) potrebno vzeti motor iz avta (= cca. 700 EUR).
@all: v mislih sem sicer imel tako laguno (ne konkretno ta avto). Prednost vidim v tem, da te še niso imele DFP, FL modeli so močno izboljšani (kvaliteta materialov in zanesljivost v splošnem), (renault-nissan) motor ima verigo, preventivno pa bi seveda menjal ojnične ležaje.
Zavedam se, da je civic vs. legacy/laguna drug (velikostni) razred in res karavana trenutno (še) ne potrebujem, vendar se lahko zahteve po prostoru v roku nekaj mesecev spremenijo. Sicer pa bi v civica moral bp. iti tudi otroški voziček (normalne velikosti, tisti za dvojčke verjetno ne