Legacy Wagon 04/05 vs. Civic hatchback 07/08

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Res je, vendar na Wikipediji piše takole:

Production of the Civic hybrid sedan will be moved from Suzuka (Japan) to Indiana (U.S.A) and Swindon (England) in early 2013. As of this, sales of Civic Hybrid sedan in Europe will be ended and replaced by its European hatchback version within retaining hybrid powertrain.

Legacy update:
danes sem se cca. pol ure vozil z outbackm (dizel 08). Avto je super, čeprav bi tak dizel moral imeti 6 stopenjski menjalnik (letniki 10+ ga imajo). Nad sedeži sem bil razočaran, saj je ledvena opora precej skromno nastavljiva , pri moji višini (180) sem se počutil že malce utesnjenega, pa avto niti imel strešnega okna. Sredinska opora za roko je postavljena cca. 10 cm preveč nazaj. Sovoznikov sedež je pa sploh obup - nenastavljiv po višini, nima (nastavljive) ledvene opore in premalo prostora za noge v dolžino. Z aftermarket sedeži (npr. recaro ) bi bil popoln.
 
Nazadnje urejeno:

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik afroC pravi:
Kako se obnese civic na daljših relacijah (2-3 ure vožnje?) Ali si imel 1.8 bencinarja?

Za legacy bi me seveda skrbelo glede delovanja LPG naprave, v vsakem primeru bi se odločil za takega, ki ima že tovarniško predelavo (klik). Vzel bi 2.5 motor, ki je enako zmogljiv kot 2.0R z razliko, da je pri slednjem ob nastavljanju ventilov (vsakih 30-40k km) potrebno vzeti motor iz avta (= cca. 700 EUR).
bonk.gif


@all: v mislih sem sicer imel tako laguno (ne konkretno ta avto). Prednost vidim v tem, da te še niso imele DFP, FL modeli so močno izboljšani (kvaliteta materialov in zanesljivost v splošnem), (renault-nissan) motor ima verigo, preventivno pa bi seveda menjal ojnične ležaje.
grin1.gif


Zavedam se, da je civic vs. legacy/laguna drug (velikostni) razred in res karavana trenutno (še) ne potrebujem, vendar se lahko zahteve po prostoru v roku nekaj mesecev spremenijo. Sicer pa bi v civica moral bp. iti tudi otroški voziček (normalne velikosti, tisti za dvojčke verjetno ne
cool-1.gif
).

Imel sem sedanko.

Lahko ti povem, kako se obnese tudi po 19 urah voznje
wink-1.gif


Z mojo civic sem vozil precej daljsih razdalj (po navadi SLO-Nizozemska) in cisto fajn je sla. Poraba tudi ni bila ne vem kaj, v petih letih se ni pokvarilo NIC. Oziroma ja - eno zarnico sem zamenjal. Malo me je bilo strah kako bo s sedezi, ker so bili malce sportno trsi ampak se je to izkazalo za vec kot odlicno. Glede tega same pohvale.

Pospesek je stvar okusa. Moja je imela ...9.x s /100 in to je bilo zame cisto zadovoljivo. Sedaj cca 1 teden vozim BMW 318d SportLine z M paketom in ti povem, da je imel civic veliko neposrednejsi volan in boljsi menjalnik kot ta gajba, cetudi je nova
smile-1.gif


Kako se vozi Subaru ne vem. Zagotovo pa vem, da ce ima Honda bolj neposreden in volan in boljsi obcutek za cesto kot BMW 3 za katerega pravijo da je "the ultimate driving machine", se grem stavit, da je to v Subaruju slabse
smile-1.gif


Kot sem rekel ze prej in kot so ti ze nekateri tudi rekli. Ce potrebujes 4x4, vzemi Subaruja. Ce pa ne zivis v rovtah, bos definitivno prezivel z 2 kolesnim pogonom. Cenejsi bo za vzdrzevanje in poraba goriva bo manjsa.

Sporoci, kaj se bos odlocil
smile-1.gif


LP