Citat:
Uporabnik GFors pravi:
Citat:
Uporabnik Thrivial pravi:
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
ksz...
A mi lahko en od hondašev razloži point te karbon havbe. Pa ne zajebavam ampak mi res ni jasno.
Če je point v teži napram original plehnati havbi, kolk je to potem razlike? pol kile? To pri performansih ne igra nobene vloge, al jo?
+1
Razumem potrebo po lažjih litih platiščih, spojlerju(spojlerjih) ob ustrezni motorizaciji, to da ven pomečeš vse razen voznikovega sedeža... karbonska havba bi torej spadal v top detajl pri (drag) racing predelavah? Ker več pridobiš, če eliminiraš vse sedeže, nadstandardne električne napeljave in motorčke (el. šipe, ogledala...), klimatsko napravo, itn. Je torej ta Honda že popolnoma oskubljena ali gre zgolj za stajling?
lp
V čem je fora litih platišč na avtomobilih, v čem je fora M optik aerodimaničnega paketa pri 320d, v čem je fora karbonske strehe na M3, v čem je fora črne strehe na B/W astrah in corsah, v čem je fora črt na Camarotu, v čem je fora ... Smo že na isti valovni?
Pa se dajmo lotit tega povsem resnega vprašanja: Bi se to sploh spraševali, če ne bi šlo v konkretnem primeru za hondo? Verjetno ne, ampak ker smo po nekem inteligentnem mnenju tisti, ki vozimo honde "posebna kasta", je treba zdaj to glodat na dveh straneh, da o lepljenju listkov ne govorim. Je komu dolgčas v življenju?