Styling Hunters Approved

kripo

Fizikalc
19. avg 2007
1.941
1
38
46
Ljubljana
Danes pa že res ni več od avta odvisno, kakšen norec ga vozi .. tudi res. Take, ki prehitevajo, prevozijo polno črto, se vozijo po BUS liniji, izsiljujejo itd upam, da sreča pamet .. al pa kakšna brunarica, ko bodo sami notri .. raje on tako konča, kot pa da še mene vzame na zadnjo pot ..

In ravno to je to, kar sem hotel povedati. Niso vsi slabi, ki vozijo predelane avte in niso vsi dobri, ki vozijo "regular" avte ..

Tisti, ki smo malo "starejši" se lahko obrnemo nazaj in spomnemo, ko smo bili mi 20+ .. dobiš prvi avto in potem gasa do daske .. da ja pokažeš celemu svetu, da gre tudi tvoj avto 130km/h .. pa čeprav je to bila max hitrost ... danes vozimo boljše, varnejše avte, pa se peljemo 110km/h in ob tem uživamo
wink-1.gif
..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik naliM pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Kva jokaš, velik teh bebecev goni te gajbe kot da so sami na cesti. Pač zafrustriranost.

Zafrustriranost je čutiti pri spredaj vozečih v običajnih ali celo športnih vozilih, ki mislijo, da so hitro na poti, potem pa jih po ovinkih dohiti brunarica na kolesih (enoprostorec) in se jim je pod čast umakniti na prazen vozni pas (AC, obvoznice), ali pustiti, da jih normalno prehiti (običajna cesta).
Če je človek vajen hitrejših avtov, tudi enoprostorca ni problem športno peljati, seveda, ko mularije in žene ni v avtu. Aja, pa hitrejši avti tudi so na voljo, samo ne tisti trenutek (jih poznam kar precej takih).
evil.gif


LP,

Milan

Se popolnoma strinjam
smirk-1.gif


Da se vrnemo k temi. Vedno več proizvajalcev že serijsko ponuja bolj športne pakete opreme (razni S line itd) tako da kokr zadnje cajet opažam, takih novih okusnih predelav niti ni za opazit. Nižanje+feltne, kej več pa že težko vidš
smirk-1.gif
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland




Pe še seznam predelav:

Platišča in pnevmatike:
• JZ Split Black/Mirror Polish 8,5x20" ET25, 4x98, narejena po naročilu, inox dvodelni kromiran rob, nevidni ventili
• Falken 452 225/30/20


Podvozje in zavore:
• AP gewindefahrwerk INOX line (nastavljeno -8cm)
• roke s tršimi pušami in močnejši stabilizatorji po naročilu
• EBC narezani in navrtani diski, EBC Greenstuff ploščice


Motor:
• Novitec Powerrail (150HP)
• BMC panelni športni filter
• custom made športni izpušni sistem (lonec na levi in desni strani z ovalnimi zaključki)


Zunanjost:
• dvobarvno lakiranje - candy red barva, streha črna s trobarvnimi kristali
• avto poširjen za 2cm na vsako stran spredaj in 2,5cm na vsako stran zadaj
• kompleten bodykit by Cadamuro Design, dodatno predelan:
 poširjeni odbijači zaradi širjenja vozila
 zaprte vlečne luknje
 povečane odprtine za zrak spredaj, odstranjeno mesto za FIAT značko
 predelan zadnji odbijač - prostor za tablico z lučkami za osvetlitev
 pragovi custom made, dodatno predelani in spoliestrani na vozilo
• clean look (debadged – odstranjeni vsi napisi z vozila)
• pošvasana strešna antena
• clean hauba zadaj, prestavljena tablica v zadnji odbijač, odstranjen zadnji brisalec
• bad look spredaj (podaljšana hauba in blatniki)
• Bonrath Einarmsportwischer sredinski brisalec
• zatemnjena stekla (10% sprednje stranske, 55% zadnje stranske in zadnja šipa)
• dvojni izpušni sistem
• predelane sprednje luči z vgrajenim xenon kitom HID H7 4300K


Notranjost:
• pretapicirana kompletna notranjost v črno-rdečo kombinacijo
• Recaro Speed sedeži s custom izdelanimi konzolami za sedeže
• original MOMO volanski obroč, dodatno preoblečen v črno usnje z rdečimi šivi
• po naročilu izdelani črni tepihi, obrobljeni z rdečim šivom
• vse notranje plastike prebarvane v mat črno barvo ali dodatno preoblečene
• pobarvani deli armaturne plošče in stikal v črno perlo, kot je streha
• originalne Schumacher edition aluminijaste letvice na notranjih pragih
• alu pedalke MOMO
• predelana sredinska konzola, kjer je bil prej originalni avtoradio
• kompletna predelava prtljažnega prostora in zato odstranjena zadnja klop
• vgrajen števec od M-JET Stilota, dodatno predelan (bele folije, hitrost do 240km/h)
• naknadno vgrajen originalni tempomat
• start button – gumb za vžig motorja
• kompletna izolacija avtomobila z Butyflexom (vrata 2 plati, boki 3 plasti in dodatna notranja stran, streha 1 plast)

Avtoakustika:
Kompletna predelava avtoakustike by B3NZ0 customs.

• 3 ojačevalci:
 2 monoblocka Ground Zero GZTA 1.2000MK2 (vsak 1900W RMS)
 štirikanalec Hifonics ZXi9002 (2x450W RMS)
• 2 subwooferja KICKER S15L5
• sprednji sistem GZ Competition Line (20cm + horni)
 predelana vrata, izdelane podtapetne konzole za vgradnjo 20cm zvočnikov v vrata
 predelani stebrički za vgradnjo hornov
 zaprta originalna mesta visokotoncev
• tekmovalni akumulator FIAMM 75Ah, 3000A
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.063
1.276
113
42
Kakšen je pa vzadi? ponavad se vzadi pokvar večino avtov. Stranske so hude in spredaj isto.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Se strinjam lep Stilo, če bi imel nomalno dva brisalca AeroTwin v normalni poziciji, bi bil tudi po mojem okusu eden izmed lepših. Tko pa ni....
tongue-1.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.964
16.088
113
ksz...

ehehe... če je pa to bivši modri stilo pol se pa vse pozna, tako lastnika, kot avto in bejbo, slikano od zadaj.. hondašica je fantje
grin1.gif

drgač pa res lep stilo a ne
cool-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Ja res je kazrz okusom narejen ni kaj rečt, edino kamijonarski "šalthebl" bi pa lahko zamenjal pri vseh teh predelavah.
zmaga.gif
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Tega bisera pa sem danes srečal v Mariboru. Slika je kar s telefonom malo slabša,z motorjem nisem mogel bližje
cheer.gif

Kaj pa napis na zadnjem steklu???
stupid-1.gif

668599-SP_A0164.jpg
 

Priponke

  • 668599-SP_A0164.jpg
    668599-SP_A0164.jpg
    77,3 KB · Ogledi: 261