Strgana veriga...

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.730
419
83
Goriška
www.avtopro.si
Al si pa pri menjavi olja uporabil boljši oljni filter....

Eni filtri nimajo nepovratnega ventila....ko ugasneš motor....potem vse olje steče iz galerij nazaj v karter.... In ko mrzlega prižgeš pač ketna rožlja dokler ne napumpa olja in hidravlični napenjalec ne napne kletne

Filtri olja nimajo nepovratnega ventila, ampak obvodni ventil, ki se odpre v primeru prenizkega pretoka skozi filtrirni material filtra (zamašitev). Pa itak večina novejših motorjev ima samo eko vložek, tako da tudi ta ventil ni več del filtra.
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.667
731
113
Al si pa pri menjavi olja uporabil boljši oljni filter....

Eni filtri nimajo nepovratnega ventila....ko ugasneš motor....potem vse olje steče iz galerij nazaj v karter.... In ko mrzlega prižgeš pač ketna rožlja dokler ne napumpa olja in hidravlični napenjalec ne napne kletne


Hvala za mnenje o olju, uporabljam original BMW filtre, ki jih vstavijo na pooblaščencu na Vrhniki, tako, da ne vem, okoli Motula je pa npr. na ženinem X3 2.0 D motor, celo serviser sam obnemel, ko je na lastna ušesa slišal, kako lepše motor ropoče z Motulom. Sedaj ali je še kaj boljšega ne vem, na Mobil ne bi šel, sem pa od večih slišal, da ima Liqui Molly tudi vrhunska olja ..... samo sprobal še nisem........ No občasno na ene 80 km dodam še malo QMI dodatka teflona, vendar vedno samo nekje 50% kot je svetovano na navodilih, pa tudi po tem je opazno lepše delovanje, ko se to vtre po kovinah.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.459
113
Najprej.....molibden o katerem se pogovarjamo tukaj ni tist klasičen Liqui Moly MoS2.ampak je MoDTC!!! ...čeprav tudi ta ni slab....ampak je MoDTC katerega se uporablja v sodobnih formulacijah dosti bolj učinkovit pri malih dozah....ne rabiš motorju "mašit žil" z QMI ali pa z celo plastenko MoS2.....vse to je že v sodobnem olju!

MoS2 sploh ni ok za avtomobile kateri se malo vozijo....ker rad skoči ven iz olja in se ti usede na dno karterja in lahko zamaši kanale/odjemno mesto...

Razlaga MoDTC: https://bobistheoilguy.com/forums/t...rs-and-aw-additives.57845/page-2#post-2673619

In pa študija EP/AW aditivi in Molibden kako vpliva na obrabo verige:

Tudi Mobil1 ESP 5w30 je eno redkih DPF friendly olj z Molibdenom

Oil-club.ru mobil1 5w30 ESP

Liqui Moly olja so bolj overrated ;)

 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.459
113
Filtri olja nimajo nepovratnega ventila, ampak obvodni ventil, ki se odpre v primeru prenizkega pretoka skozi filtrirni material filtra (zamašitev). Pa itak večina novejših motorjev ima samo eko vložek, tako da tudi ta ventil ni več del filtra.
Ja dejansko res....ampak OP niti ni do prejle specificiral kaj ima....

Drugače pa je če je "papirnat" vložek potem nima kaj drugega naredit kot da, ali kupi OEM..... Al pa Mahle/Mann
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.459
113
crashednburnt pa določeni filtri imajo nepovratni ventil (tisti z plehnato kartušo)...skrbi samo za to da ko ugasneš motor...olje ostane v kanalih/galerijah...
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.667
731
113
to je res...se pa dobijo tud majstri ki to skurijo v centralni ker baje da fajn gori.....

To je imel moj sosed pa se je na to grel 30 let je sicer sfiltriral malo dodal bencina in se ogreval, so mu pa vozili veliko mehanikov, celo odkupoval je za nek mali denar in vsi so bili zadovoljni tudi mehaniki, ki so mu po cele prikolice z 8, 200 litrskimi sodi dostavili.....

Za BMW, pa ja Castrola, ne bi več dajal noter, morda 10 let nazaj sedaj pa nikakor več te vodice ne bi, saj za 10. do 15 k km bi še šlo, samo long life je pa katastrofa......
 

matofill

Guru
18. sep 2008
3.667
731
113
Maš različne LL-je... Tisti FE tud meni niso zanimivi (0w20 voda pa znižan HTHS)


Vidim, da res zelo zelo obvladaš, sam pač na ravni uporabnika, in ja imel Castrol, dolgo časa po BMW jih dokler nisem probal Motula, pa še to se trudim, da kljub long life menjava olja na 30 t km tega menjam nekje na 15. do 18.000 km, ker to je veliko ceneje, kot pa menjave sklopov na vozilu, čeprav moj sedanji sedaj z 73.000 km , 3.0 d ima sedaj prvič menjano olje prej, pri prvem lastniku je pa žal bilo kar na 30 t km, pa še BMW olje, ki je župca od Shella.

Tako, da če veš, za kaj še boljšega ......., slišim, da pred vsem v USA zelo hvalijo še Liqui Molly ...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.874
5.459
113
LM v ameriki je bolj na to foro kot je bilo orodje z "made in West Germany" pri nas v 80s.....tripajo na to da je nemško olje.....in potem to dajejo v nemške avte pri njih...cena pa tudi hypu primerna...

Ne vem za vse modele...ampak kolega je rekel da mu je LM vw 504/507 pilo v 2.0 PD TDi....Arala pa nič....če ti to kaj pomaga (pomojem bolj ne)

Edit: če si zadovoljen z Motulom je bv menjat...

Tud to če je z nekim oljem masina glasnejša ni nujno da, se bolj rabi... To ugotoviš šele z analizo rabljenega olja (gleda se elemente Fe, Al, Pb.....)
V tujini hobby praksa...pri nas pa ne vem če to kak laboratorij za male pare naredi....
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: matofill