Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
a mi lahko eden razloži kak lahko človeto to uspe. Kak se v avtu lahko stopijo bati kaj se mora narest? No to se je zgodilo kolegu z MB R 320 Brabus! Nobena lučka se ni prižgala na armaturki sam ugasnil je! Men je reko da se je več kot 30 minut vozil več kot 200 precej časa tut več okoli 250, pol pa je samo mrknil avto ko je prišo do enega delovišča in je spustil gas pa je samo poknilo pa konc! Je to sploh možno na tak način uničit tak motor avto pa nima niti 100.000 prevoženih!
Ta avto je bil uvižen iz italije. Vprašanje je, če ima realne kilometre. Tvoj prijatelj nima nobenih dokumentov glede Brabus garancije. Bata ni stopilo, ampak je počil. To se zgodi, kadar ima avto "garažni" tuning in ne nek priznane hiše (Carlsson, Brabus, Lorinsen...), ker je princip delovanja drugačen (omenjeni dodajo računalnik obstoječemu, ostali naredijo samo čip tuning). Drugače pa bat poči ali pa ae stopi, ker je prevelik pritisk goriva nafte in poškoduje šobe. Potem se nafta ne razprši ampak ščije in pride do prevelikih temperaturnih spremem. Lučka se zato ne prižge, ker ga je gonil in se je to dejasnko takrat zgodilo, bat poči in se avto ustavi.
Če bi bila napaka manjša se prižge rumena lučka za motor. Brez zamere, ta tvoj "prijatelj" (osebno ga dobro poznam, ni pa poj prijatelj) včasih malo veliko govori in mu ni vse za verjeti. Še enkrat brez zamere...
zakaj bi ti zameril, ker očitno kolega ne poznaš. Avto ni uvožen iz italije in omenjeni avto ni garažno predelan ampak firmsko obstaja tut garancija očitno gre za 2 avtomobila!
Če je avto črne barve in ima CE tablice je isti. V kolikor gre za ta avto ti garantiram, da je iz Italije. Možno sicer, da je bil kupljne kje drugje, gotovo pa izvira iz Italije. Pa tudi nimam Brabus predelave motorja, ampak samo optični stylin in neke češke feltne. Če je to ta avto, potem ni stopilo bata ampak je počil. In to ne eden. Garantiram za ta avto. Sicer pa človeka poznam in vem, da "buče" prodaja in naklada da je dal 100.000 EUR za avto. Poleg tega mojster nimam nobenih dokumentov od Brabusa. Če je to isti avti mi verjami, da imam prav. V kolikor je pa drugi, potem pa sorry, sem se zmotil...
Drugače se pa bat stopi ali pa poči zaradi home made chip tuninga (beri garažnih tunerjev). Razlaga je preprosta. Moč motorja se poveča s pritikom vbrizganega goriva in pritiska zraka v turbini. Ko avto dalj časa goniš se zadeva pregreje. Vsi dizli imajo iti problem.
Če pa moč motorja povečaš z elektroniko Carllsona, Lorinzena, Brabusa, Schnitzerja... je pa stvar drugačna. Tukaj gre za optimizacijo motorja (drugače delajo en motor za cel svet - so pa po svetu različne temperature in vlaga) in sodežejo boljši izkorietek motorja. To pomeni, če bi avto z tako predelavo poslal npr. nekam v Azijo se lahko zgodi, da bi šel slabše kot pa na stari celini. Ta zadeve deliuje preverjeno, in dobiš tudi garancijo. Je pa res, da stvar ni poceni. Poleg tega se ta dodana elektornika veliko bolje ujame z elektroniko avtomatskega menjalnika.