Stellantis - združeni Peugeot, Citroen in Fiat

Generik

Guru
14. maj 2011
3.888
1.272
113
1609840500621.png

Delničarji avtomobilskih koncernov PSA Peugeot Citroen in FCA Fiat Chrysler so tudi uradno potrdili nastanek skupnega podjetja Stellantis, ki bo združevalo 14 različnih znamk.

Oba avtomobilska koncerna sta se že pred tem dogovorila o vseh podrobnostih, zdaj pa so nastanek novega podjetja z več kot 99 odstotki potrdili tudi njuni delničarji. Pri PSA sta morala odobritev potrditi predvsem družina Peugeot in kitajski Donfeng.

Imena avtomobilskih znamk bodo nespremenjena
Novo skupno podjetje se bo imenovalo Stellantis, do združitve pa bo uradno prišlo 16. januarja. Dva dni pozneje se bodo na borzah v Parizu in Milanu tudi že predstavili s skupnimi delnicami. Stellantis bo skupno združeval 14 različnih znamk, ki imajo pomembno vlogo tako v Severni Ameriki, Evropi kot tudi v ZDA. Njihova skupna letna proizvodnja znaša okrog osem milijonov vozil in 165 milijard evrov prihodkov.
Stellantis bo izključno novo korporativno ime podjetja, medtem ko logotipi in imena avtomobilskih znamk (Citroen, Peugeot, DS, Opel, Fiat, Alfa Romeo, Jeep …) ostajajo nespremenjena.

vir: https://siol.net/avtomoto/novice/uradno-citroen-peugeot-in-fiat-so-zdruzeni-542726

 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.360
2.382
113
SV SLO
Če ne bodo nekaj naredili glede kvalitete lahko imamo hitro en koncern manj. Glede na to, da samo zmanjšujejo stroške in s tem kvaliteto se niti nebi čudil. Mogoče ne takoj ampak sčasoma pa sigurno. V bistvu so se združila imena, ki sicer imajo nekaj zgodovine samo niso pa sposobni proizvest neko konkreteno vzdržljivo vozilo. Vsaj kar se tiče evropskega dela koncerna. V USA pa verjamem, da je podobno, ker šele tam so šalabajzerji.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.360
2.382
113
SV SLO
Tudi od Peugeota se beži vstran. Sicer isto kot Citroen. Saj oblika je OK. Sama kakovost izdelave pa je katastrofalna. Od premehkega podvozja, do porabe motornega olja, do posod za ad-blue, zobatega jermena, ki razpada v olju. Kot, da inženirji popivajo cele dneve in sploh ne vedo kako in kaj. Potem pa naj ima prodaja briljantne ankete, Sprejemniki na servisu naj so neizmerno prijazni, mehaniki pa bogovi, ki morajo vedeti več, kot šlampasti inženirji. Pa verjamem, da je tako povsod ne samo pri PSA. Samo pri drugih se ne govori, ker so avti dražji in bi lastniki izzivali salve smeha. Za en tak drag fail nakup je že leta BMW. Ko gre tam kaj narobe je boljše, da se ustreliš kot pa da hodiš po servisih....
 
  • Haha
Reactions: gimi

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Ja dobro, samo Peugeot ima vsaj še kak avto na lagerju (čedalje manj), pri Citroenu maš pa samo malčke al pa "kombije".
Citroen niti nima pametnega avta ranga golfa ali octavie, oziroma je C4, samo če ni karavanske izvedbe...
 

krko

Guru
5. sep 2010
2.677
1.390
113
V bistvu so se združila imena, ki sicer imajo nekaj zgodovine samo niso pa sposobni proizvest neko konkreteno vzdržljivo vozilo.
Misliš? Menim, da je vsaka znamka sposobna narediti konkretno vzdržljivo vozilo. Ampak zakaj bi? Služi se s poprodajnimi storitvami.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.360
2.382
113
SV SLO
Samo najcenejši BMW stane toliko kot najdražji PSA polizdelek. BMW je potemtakem drag šrot to pa med kupci nekaj šteje. Kdo pa bo kupoval poceni šrot.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.472
5.001
113
Težko je prepričevati prepričane ...
Na firmi imamo zmeraj v voznem parku službenih vozil kakega pežoja. Tudi 206 je naredila več km kot BMW 5-tka do menjave motorja. Pežoja smo prodali pri 370.000. Pri VW-jih smo imeli par zanimivosti: ali je crknila turbina ali se je začel čudno obnašati DSG ali pa so nam ga ukradli. Tudi osnovni ford focus s PSA dizlom je zlahka presegal po km te "famozne" znamke.
Res pa je, da imamo sedaj P308 in ima nemogoč servisni interval za službeni avto. 15.000 km, avtomatski menjalnik pa menda na 60.000. To je ja kar naprej na servisu. To pa je slabo in gotovo tudi drago.
 
  • Všeč mi je
Reactions: krko in McGiver

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.745
827
113
Dober način da masovno proizvajajo enake dele in enake avte, potem pa samo značke na nosu menjaš in šteješ $$$
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.013
9.656
113
Težko je prepričevati prepričane ...
Na firmi imamo zmeraj v voznem parku službenih vozil kakega pežoja. Tudi 206 je naredila več km kot BMW 5-tka do menjave motorja. Pežoja smo prodali pri 370.000. Pri VW-jih smo imeli par zanimivosti: ali je crknila turbina ali se je začel čudno obnašati DSG ali pa so nam ga ukradli. Tudi osnovni ford focus s PSA dizlom je zlahka presegal po km te "famozne" znamke.
Res pa je, da imamo sedaj P308 in ima nemogoč servisni interval za službeni avto. 15.000 km, avtomatski menjalnik pa menda na 60.000. To je ja kar naprej na servisu. To pa je slabo in gotovo tudi drago.
Še tatovi vedo, kaj je dober avto :).