sad : Ja, ker rabiš neprestano rezervne dele in se ga splača ukrasti, ker bo razmontiran šel za med.
Ti kdaj prebereš kaj napišeš?Sej to ti pravim. Šrota od PSAja še tatovi ne rabijo, ker se nič ne proda ali pa gre po parih letih na odpad. VW pa kar noče crknit in dela in dela . Normalno, da potem rabiš dele zanj.
Gledam nacrt vzdrzevanja za peugeot 5008, pa nikjer ne zasledim menjave olja v menjalniku. Je pa menjava zavornega olja na 2 letiPo domače povedano, japonski, počasnejši od dsg, bolj zanesljiv, ampak še vedno potrebuje menjavo olja na 80k km
Saj za marsikeri avtomat ni predvidena. Samo, ko ono zažgano brozgo po 100k ven vliješ ti je hitro jasno kaki bikov kakec je to.Gledam nacrt vzdrzevanja za peugeot 5008, pa nikjer ne zasledim menjave olja v menjalniku.
imam sele 10k, tako da imam se nekaj casaRajši menjaj....
Aisinovi klasični avtomati so glede zanesljivosti top šit.Zarad menjalnika? Sploh ne.
Hyundaijeve. Ko so jih izumili, so američani precej tarnali nad zanesljivostjo, imeli so tudi vpoklice.Mogoče kdo ve kakšne DCT menjalnike vgrajuje KIA?