Start-stop in akumulator

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Ali mora pri Start-stop sistemu nujno biti tisti posebni akumulator AGM? V čem se sploh razlikuje od navadnih? Jaz po defoltu ko prižgem avto, izklopim Start-stop. Torej bi po tej logiki bil dober tudi navadni akumulator?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Logično, da rabiš agm. Navaden avtomobilski ni narejen za globoko praznjenje, ki ga s&s povzroča... 2x boš pozabil izklopit pa boš rabil nov aku.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Ne vem no. Pred semaforji je max. minuta da stoji. Pa tudi tko če je zastoj kdaj je max 3 min. pa se nazaj zalaufa. Pa še takrat se klima izklopi..ventilacija gre na min. Radio in luči gorijo, pa še to podnevi sam led.
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Predvidevam, da ti je šel akumulator. Koliko let je zdržal? Start-stop uporabljen ali izklopljen?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.083
4.080
113
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Ne vem no. Pred semaforji je max. minuta da stoji. Pa tudi tko če je zastoj kdaj je max 3 min. pa se nazaj zalaufa. Pa še takrat se klima izklopi..ventilacija gre na min. Radio in luči gorijo, pa še to podnevi sam led.

Jaz bi se držal navodil proizvajalca, ker mislim, da njihovi inženirji že vedo, kaj delajo.
 

JosipBroz

Fizikalc
10. sep 2007
1.324
0
36
Citat:
Uporabnik boc pravi:
Predvidevam, da ti je šel akumulator. Koliko let je zdržal? Start-stop uporabljen ali izklopljen?
Ne, ni še problema z akumulatorjem. Sem ga pa vseeno dal pomeriti in rezultat je bil 67%, karkoli že to pomeni. Avto je star 5 let, zadnje leto in pol odkar sem lastnik, ni bil Start-stop nikoli uporabljen. No ja, v tem času sem ga enkrat ali dvakrat res pozabil izklopiti, ampak pri prvem ugašanju v križišču sem ga takoj izklopil.
Vem pa, da bo počasi potrebna zamenjava, upam, da šele naslednje leto.
evil.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
tole bo šele zabava:ko prihaja novi sistem 48voltni.

nigelnagel neu od dnes:
Stuttgart. A newly developed four-cylinder petrol engine boasting the performance of a high-capacity six-cylinder engine yet with significantly reduced fuel consumption is set to celebrate its world premiere in the E‑Class Coupé and Cabriolet. The engine generates 220 kW/299 hp from a displacement of 1991 cc and in the E 350 Coupé achieves a fuel consumption (combined) of 6.7 l/100 km (combined CO2 emissions: 149 g/km), while in the E 350 Cabriolet its fuel consumption (combined) is 6.8 l/100 km (combined CO2 emissions: 154 g/km). Pioneering technologies such as the EQ-Boost starter-Generator, 48 volt on-board electrical system and a particulate filter for petrol engines contribute to enhanced environmental compatibility. The basic price for the new E 350 Coupé is 59,738 euros, and for the E 350 Cabriolet 65,212 euros (incl. VAT in each case). New highlights for individualisation are available with immediate effect: these include new paint finishes and trim parts, a Night package for the Cabriolet, plus ENERGIZING comfort control which can help to enhance the well-being and performance levels of the occupants. In addition, in future drivers will even be able to make use of specific office functions directly in the vehicle and also access important data if required – almost as if they were in their office.

dodajam še info o EQ feature
High performance with the characteristics of a hybrid

The engine's special features include twin-scroll turbochargers, belt-driven 48 V starter-alternator (EQ Boost) and electric 48 V water pump. In conjunction with the modern on-board 48 V technology, the starter-alternator enables outstanding efficiency by making hybrid functions available. In practical terms these are seen in such features as

easy start, in which the engine starts and accelerates almost imperceptibly,
boost – this function can support the combustion engine in the engine speed range up to 2500 rpm with additional output of up to 10 kW and 150 Nm of torque from the electric motor,
recuperation of up to 12 kW when braking,
operation within favourable engine characteristics,
gliding with automatic engine switch-off when the driving conditions permit this.
 
Nazadnje urejeno:

ambient

Pripravnik
9. mar 2011
162
0
16
Za C4 nisem želel doplačati za posebni akumulator za start&stop. Mi je mehanik vgradil običajnega. In na moje presenečenje start&stop dela brez težav. Že kakšno leto je od tega.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Mojemu sodelavcu je riknil pred 14 dnevi po 4 letih. Sistema ne izklaplja, ker se mu ne zdi potrebno oz čudno gleda mene ker ga.
Pripeljal se je na črpalko, natočil..odpeljal se več ni. V roku dveh dni
evil.gif
so mu po hudih mukah zrihtali nov akku za 270 EUR (Opel Mokka..na zalogi ni bilo niti enega v Slo).

'Menda' je značilno za te akumulaorje, da grejo v maloro v trenutku...menda..
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.702
9.487
113
Tud navaden aku ti gre lohk v maloro v trenutku. Kap akumulatorja se temu reče, grejo pa celice v šlus in je to to. Start stop je pa še ena nadležna stvar, ki so jo sproduciral eko fašisti.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ko stojite vsi dajete avto v ler, da se vam ugaša?

Odvisno od situacije. Ko se v jutranji ali popoldanski konici prebijam skozi center in vem, da sem se ustavil zaradi semaforja, ki je na rdeči 90 sekund, ga vržem v ler, da ugasne. Za nekaj sekund tega ne počnem. Seveda se občasno tudi zakalkuliram.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Ne vem no. Pred semaforji je max. minuta da stoji. Pa tudi tko če je zastoj kdaj je max 3 min. pa se nazaj zalaufa. Pa še takrat se klima izklopi..ventilacija gre na min. Radio in luči gorijo, pa še to podnevi sam led.

Ni pomembno kako dolgo stojiš. Važno je kolikokrat štarta. Zagon pobere nekje 8% baterije. Drugega kot vso srečo z navadnim akujem ti ne bi mogel zaželet...
 

böc

Majstr
1. avg 2007
2.385
443
83
Verjetno tudi kako dolgo stojiš (z ugasnjenim motorjem) recimo če imaš kakega hudega porabnika ala luči
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Luči rabijo ure, da ubijejo aku. Vožnja v prometni konici po Ljubljani z vključenim ss deluje mnogo manj blagodejno.