Stari A4 pod novo značko

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.556
1.085
113
Titograd
To je auto šparocion
smile-1.gif
kakorkoli, bo kar pošten avto, ampak cena bo temu primerna.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Itak... 30k za osnovni model BMW/Audi-ja je pa glih prov
crazy1.gif


Kako lahko rečeš, da je neka cena previsoka samo na podlagi znamke?

Pa mi dol visi tako za Seata, kot za dotični model (da ne bom slišal spet kakšnih obtožb glede tega)... ta kopija A4-ke je itak preveč dolgočasna za Seata.
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
jaz sem kupil svojga 7 let starega za 7000eur, kar sem gledal so v tem cenovnem rangu tudi Passati (gledal sem 1.8T, Mondeo je 2.0)...

Je pa res da sem prejšnjega precej poceni prodal, letnik 98 in 500eur.... ampak razlika med kvaliteto je ko dan in noč, stari mondei so res majavi notri - v mojem 98letniku se je sredinska konzola z naslonjalom za roke majala dober cm ali 2 levo-desno
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.126
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Stari A4 v novi embalaži. Kokr kol zgleda všečno, če pomislm kakšn jajc je zdej Toledo (pa čeprav je mal manjši):

Nej dajo 2.0TFSi z 200 ps in sport opremo med 27-30.000 eur pa bo zmaga
smirk-1.gif

aplauz.gif


VAU, končno spodobni naslednik mojega. Upam edino, da bo z razporeditvijo prostora v Exeu bolje, kot je to v Audiju A4.

Da pa je narejen na platformi B7, pa ni nobene težave! Je že daleč od platforme B5...
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Itak... 30k za osnovni model BMW/Audi-ja je pa glih prov
crazy1.gif


Kako lahko rečeš, da je neka cena previsoka samo na podlagi znamke?

Pa mi dol visi tako za Seata, kot za dotični model (da ne bom slišal spet kakšnih obtožb glede tega)... ta kopija A4-ke je itak preveč dolgočasna za Seata.

Se strinjam, eni so pacjenti k sam značo vidjo
bonk.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.126
113
Platforma je letnik 2005, Audi A4 B7, če je to važno.

Meni osebno je všeč rahel skok nazaj od designa Walterja de'Silve, še rajši bi videl, če bi spet kaj zrisal Giorgetto Giugiaro in njegov Italdesign studio, ker roko na srce, tale Walter ga malce biksa. Če vas zanima - zanimivo branje.

Kar se pa Seatove vizije tiče, je pa itak čudna. Na platformi A5 je narejenih kar 5 avtomobilov??? Toledo, Leon, 3 x Altea (Altea, Altea XL, Altea 4 Freetrack) in potem je tu samo še druga platforma na kateri sta narejena Ibiza in umetno podaljšana Ibiza - Cordoba. Svašta.

Je pa Seat od štarta VW lastništva in potem, ko je "šel pod okrilje Audi-ja", kot "cenejši Audi" skupek VW kosov. Moj Toledo: Audi A3 armatura, S znak na volanu, Audi klima, Golf vzratna ogledala, VW zanič guma na ročkah za odpiranje vrat
smirk-1.gif
in podobne štorije.

Seat je bolj kult, kot kakšna inovacijska zadevšna, v ogledalu od VW koncerna, razen motorje rade vtaknejo najmočnejše v Seate (Cupra) za testni poligon močnejšim Audijem.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:
Kar se pa Seatove vizije tiče, je pa itak čudna. Na platformi A5 je narejenih kar 5 avtomobilov??? Toledo, Leon, 3 x Altea (Altea, Altea XL, Altea 4 Freetrack) in potem je tu samo še druga platforma na kateri sta narejena Ibiza in umetno podaljšana Ibiza - Cordoba. Svašta.
Cilj večine znamk oz koncernov (razen premium znamk) je celo paleto modelov spravit na 2 ali 3 platforme. In jih tudi bodo. In to ni nič slabega.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Manj platform, nižji stroški razvoja. Avto pa nič slabši. Še več, sedaj ni nič nenavadnega, če si isto platformo deli več proizvajalcev avtomobilov, ki med seboj kapitalsko sploh niso povezani temveč le sodelujejo pri razvoju. Konec koncev je denar sveta vladar.
wink-1.gif


Ogo
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Med značkami so tudi določene razlike, seveda ne mislim tukaj na VW grupo, ki je bolj ali manj vse podobno. Če bi izbral VW grupo, bi se najprej ustavil pri škodi, nato pri seatu, audi pa sploh ne bi prišel na vrsto.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Manj platform, nižji stroški razvoja. Avto pa nič slabši. Še več, sedaj ni nič nenavadnega, če si isto platformo deli več proizvajalcev avtomobilov, ki med seboj kapitalsko sploh niso povezani temveč le sodelujejo pri razvoju. Konec koncev je denar sveta vladar.
wink-1.gif


Ogo

in čemu potem vsako leto dražji avtomobili?
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
- Inflacija,
- višji stroški proizvodnje (elektrika,...),
- pohlep,
- nekaj malega je pa vedno več tehnologije, ki jo bašejo v avte.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.522
1.126
113
Se nanaša na leto 2000, ko smo (so) se lastniki Toledov in prvih Leonov pozdravljali med seboj kot kakšni motoristi.
srce-1.gif


Seatu res ne gre dobro, potem pa ga še z oblikami biksajo, Altea se je sicer še kar prijela, Ibiza je močna, ostalo pa je bolj tako - tako.

Zato mi je, kot sem že prej napisal, še kar všeč "korak nazaj": Več slikic SEAT Exeo.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
- Inflacija,
- višji stroški proizvodnje (elektrika,...),
- pohlep,
- nekaj malega je pa vedno več tehnologije, ki jo bašejo v avte.

inflacija je zanemarljiva v EU, visji stroski prozvodnje.. kako ce jih pa nizajo na racun kvalitete? tehnoligija je ob dosti implementacije zastonj, torej ostane pohlep, pravzaprav veliko pohlepa
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Inlacija je zanemarljiva? 4% je kar tako? To je skoraj tisočaka pri 20K vrednem avtu na leto. Dodaš še vedno več serijske opreme, pa ugotoviš, da se avti skorajda cenijo, ne dražijo ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Da ne govorimo o tem, da so zaradi brezveznega teženja ekobebcev avti vedno čistejši (medtem pa mirno dovolimo uvoz izdelkov, narejenih v najbolj svinjskih tovarnah), a zaradi potrebnega razvoja in delov tudi vedno dražji.