Stajerska AC je za posr*t

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.053
5.658
113
section kontrole maš samo okol Klagenfurta

EDIT: pa mensezdi pred Dunajem....
 
Nazadnje urejeno:

Konec

Guru
Izključen uporabnik
22. avg 2007
1.924
753
113
GO rica
Podobna darsovska ciganarija je na vipavskem luknjastem skropucalu v rebrnicah.Enkrat jeseni so tovornjaku odpovedale zavore in je v tunelcku polomil par stenskih nepomembnih oznak,odtakrat je tam omejitev 60. Nevem ali ta drzava premore kaksno institucijo ki nadzira uzdrzevanje ac ali dars pocne res kar hoce. Cesta skozi dolino je unicena in vecinoma se vozi po prehitevalnem pasu ki je se nekako prevozen.
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
haha, welcome to the club.

Zdaj si pa zamisli, da bi se bolj pogosto vozil dol in gor...vsak dan recimo.

Pa..pazi to...nesramno nastavljajo tiste radarje, kište, ob te omejitve, 60kmh.

V ITA je postavljen radar kjer je omejitev 30 km/h, če greš iz KP po ITA AC do SLO, na koncu, tik preden prideš na MP Fernetiči. Že hitrost se mi zdi zelo neumna (ok, zaradi ustavljanja, ko ustavljajo Romune, Ukrajince itd itd), ampak ok, naj bo taka hitrost, potem pa ti dajo še radar...tam, kjer je omejitev 30 greš brez problema 50-60...

PS: Nekaj mi tudi ni jasno...zakaj je bilo pred leti skozi vasi omejitev 60 (ex-yu), sedaj pa je 50, čeprav so avti bolj "prijazni" če zadaneš pešca in pa tudi (verjetno oz. predvidevam) se prej ustavijo kot takrat? Je pa res to, da folku ni mar dosti za svoja življenja...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:Pa imajo 200meterski odsek, kjer se ze en mesec nic ne dogaja, kjer je potrebno upocasniti na 60km/h?
Doslej se je tam dogajalo vsak delovni dan. Mogoče imajo kak dan premora, da se beton utrdi, DARS-u pa se ne da umakniti zapore. Sicer pa čez vikend ni nekega prometa in je vseeno, kaj se takrat dogaja.
Letos je delo na štajerski avtocesti precej bolje organizirano kot lani in skoraj ni bilo zastojev. Pretežno je višja omejitev, prejšnja leta so kolobarili med omejitvijo 60 in 40, sedaj pa 80 in 60. Nek napredek je.
Kaj je s predorom ne vem. Očitno spet ne ustreza nekim standardom. Dela se tam nič.

Saj ni treba umakniti zapore...samo znak obrneš, da ga ni vidt, pa je...znaka pa res ni težko obrnit
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Ne bi rekel, da je v tem primeru ravno tako. Potrebno je odstraniti stroje in keglje. Ko se delo nadaljuje, pa skozi spuščati samo en pas, da keglje postaviš nazaj. Ko postavljajo zaporo, so zmeraj nekaj precejšnji zastoji na tem odseku, razen, če jo postavljajo čez vikend, ko je prometa seveda bistveno manj.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
V tunelih se obnavlja/nadgrajuje talna signalizacija - po domače talne lučke. Zakaj to delajo že drugo leto pa je tudi meni misterij.

Generalno pa bi rekel, da v Evropi postajamo ujetniki nenormalnega povečanja tovornega prometa na cestah. Se pelješ LJ - MB in desna špura sami kamioni, leva pa osebni pa vsake toliko kak kamion ali pa "čistun", ki pazi, da jaz nebi prehitro vozil. Da se razumemo, nič nimam proti vožnji po predpisih in omejitvah, ampak če se meni dirka in po moje delam to varno ter sem seveda pripravljen nositi posledice (kazen), potem pričakujem, da en "gradbeni inžiner" ne bo opravljal dela policije.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Velika uganka mi je, da ljudje niso sposobni z običajno hitrostjo prehiteti kolone tovornjakov. Nek delež ljudi pri tem zmanjša na kakih 100, 110, čeprav so pred tem vozili blizu 130 (in tudi ko se kolone znebijo). Verjetno jih je "velikanov" na sosednjem pasu preprosto strah.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.724
113
Potem še upoštevaj vsaj eno nesrečo na dan na tem odseku, in eno smrtno na teden. Pa imaš po parurne zastoje. Epsko.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Kazen je še najmanjša posledica tvojega brezglavega divjanja.

Na to lahko odgovorim samo z besedo. - samostalnikom, ki se začne na B.

Če je splošna omejitev 130 km/h in ni druge omejitve ni nobenega razloga, da kdo vozi 100+- po prehitevalnem pasu. In če se meni pelje hitreje (nikjer nisem govoril o 200) nima kaj špilat policaja!
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
ksz

Me zanima, koliko smrtnih žrtev imajo Italijani na ligurski AC (Autostrada dei fiori), ko po tistih ovinkih, razpadajočih tunelih, vzponih/spustih in pogosto močnem bočnem vetru dovolijo voziti 110 in 130.

Naši vrli prometni strokovnjaki bi verjetno postavili kar znake za cono 30 :s
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
No, Italijani tudi precej pretiravajo z omejitvami pri delih na cesti, ko je 60 skoraj vedno. In nihče ne upošteva.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Ta vikend sem šel v graz. Par km za mejo so imeli jodlarji kontrolo vinjet. Pri njih pač to poteka tako, da se preusmeri promet iz AC dol na počivališče in tam preverjajo.

In potem so bile omejitve tako: iz 130 > 100 > 80 > 60kmh...nekje 2km pred kontrolo je že padlo na 60kmh, ali pa vsaj 1km, ni bilo malo. Potem smo se vsi vozili kot po jajcih.

Vseeno pa je en čeh spregledal to in se odpeljal mimo kontrole, tako da za ene je očitno še 60kmh prehitro.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Samo ugibam, večkrat je kontrola vinjet samo za tovorna vozila nad 2,8T, kar je označeno z znakom in dopolnilno tablo (na svetlobnem portalu) in takrat gredo vsa osebna vozila vključno z avtodomi do 3,5T mimo (čeprav redno vidim tudi kakega z osebnim v vrsti).
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Možno, ampak potem smo bili slepi vsi mi, razen čeha, ker nas je ene 10 avtov šlo dol
smile-1.gif


No..saj čeh je potem bremzal in vozil nazaj po AC, kako se je to končalo pa ne vem...
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
V tunelih se obnavlja/nadgrajuje talna signalizacija - po domače talne lučke. Zakaj to delajo že drugo leto pa je tudi meni misterij.
...

Mislim, da so že končali z nadgradnjo in da je trenutno omejitev posledica "jame" na desnem pasu tik pred izhodom iz tunela.

Bom pa še enkrat zapisal - žal našim "prometnim inženerem" (saj ne vem kak bi zapisal kaj so
tongue-1.gif
) ni jasno, da z "neosnovano*" omejitvijo dolgoročno povzročajo, da jih potem velika večina sploh več ne upošteva.
Že slišani "argument" - da če je omejitev 60 km/h se ljudje vsaj ne vozijo 120 km/h (ali 100 - čisto vseeno) je pa ... no sami dodajte.

In ja - ne vem ali se naj, ko se držim omenjnen omejitve, počutim neumno, "oslovsko" (kot je že zapisal Andy1), nategnjen ali celo kot ovira in s tem nevarnost na cesti.
crazy1.gif


Se mi pa zdi, da je tako ostro omejevanje hitrost posledica bojazni prevzema odgovornosti ozr. vedno bolj "amerikanizacije" in iskanje krivca - bog ne daj, da bi si kdo sam sebi priznal, da ni za na cesto oz. da je naredil napako - vedno se poskuša najti kdo drug, pa čeprav "na silo".



* če je omejitev dejansko zaradi "jame", se le to označi z znakom in belo črto na cestišču - hitrost omeji na 20 km/h manj kot je običajna (se pravi na 80 km/h) in se "jamo" urgentno sanira. Tudi če je razlog nastanka "globji" se jo zasilno (ja vem - na AC se načeloma ne krpa "zasilno" - ampak vseeno) zakrpa do popolne sanacije.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Hm..jaz velikokrat opazim, da signalizacija v vseh tunelih ni enaka, tako da mogoče da še vedno kaj okoli tega paklajo ja...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Čudno tole v Avstriji s kontrolo vinjet, ker pol je bil Čeh res bukov. Po navadi so tudi konfini, če je cesta zaprta za vse in preusmeritev na parking za kontrolo.

Tole z urgentnim flikanjem na AC pa je podobno, kot bi jaz recimo ob nesreči, lepo po hitrem postopku "odplužil" vozila dol s ceste pa sprostil promet vsaj na enem pasu, ne pa da recimo kot v petek tretjino Slovenije odrežeš v jutranjem rushu. Regionalka se je zabasala skoraj takoj, AC pa stala okoli 4 ure.
frown-1.gif