Stacionarni radar Madžarska

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Meni je popolnoma nelogično, da firma plača kakršenkoli prometni prekršek RAZEN če te nadrejeni napoti na pot in ti "ukaže" voziti po prekrških - recimo, da ti za MB-LJ odredi 50 minut.

A potem vam pa firma obračuna boniteto? :fredi:
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.572
2.618
113
še v SLO - ampak komaj
Nesporazum - plača “v mojem imenu”, beri: odtegnejo od plače. To j v jodlarji tudi namen “anonimke” - ni imena prekškarja niti na položnici.

Kar se pa bonitete tiče - kolko me država cuza, bi te kazni mirno lahko prevzel proračun. :p
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
No saj tako je OK, itak pa veš, da boniteta pač pade za vsako "šenkano" stvar, kar plačilo prometnega prekrška vsekakor je.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Ne ni hec, čisto resno mislim in ja po moje si kriv kot lastnik vozila saj moraš vedet kdo je vozil tvoj avto; če ne želiš povedat kdo, pač plačaj! Teh balkanskih for z "jaz nisem vozil", vi pa dokažite kdo je, nisem nikoli podpiral.

Kot rečeno - stanje duha.

res zanimivo stališče.
a tajkuni te motijo? propadli managerski odkupi?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Softi - eh saj veš! V vsak drek zvlečete politiko.

Ja motijo me in kaj ima zdaj to veze?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Topica se drži!

Mogoče imam s sodišči več ali pa manj izkušenj od tebe - nikoli ne boš vedel, ker te nič ne briga.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
če si imel bi lahko vedel, da ista zadeva pri dveh sodnikih ima lahko različen epilog. in da na sodišču ne iščeš pravice.
na drugi strani bi pa iztisnil pravico iz dedka, a tajkuni padejo čez sito brez težav.
zakon naj se spoštuje. dokazuje naj tisti, ki po zakonu mora. če država ni zmožna dokazati mnogih namernih packarij, zakaj bi potem vnuk povedal, da je dedek vozil, ko pa to niti ne ve. vnuk ve, da je dedku avto posodil in da ga je dedek odpeljal in pripeljal. kdo je pa vmes vozil pa vnuk lahko sklepa.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

te izjeme ne bi smelo biti, država je tista, ki se mora potrudit, da dokaže prekršek/kaznivo dejanje, dokazno breme je na njeni strani

tu so pa šli v neko bolj "udobno" varianto, da je manj naprezanja in da se del tega prenese na lastnika vozila, ki mora ponuditi dokaze, ki ga razbremenjujejo

vnuk mora samo ponuditi dokaze, da ni on vozil in ne rabi povedati, kdo je vozil, samo sebe mora razbremeniti

zloraba oblasti in moči s strani zakonodajalca zaradi "udobja"

pa saj je isto, ko dobiš kazen za napačno parkiranje...
 
I

Izbrisan uporabnik #488

20. Zakonodajalec je z zakonsko ureditvijo želel zagotoviti večjo varnost cestnega prometa.[4] Iz odgovora Državnega zbora in pojasnil Vlade izhaja, da je zakonodajalec z določitvijo domneve odgovornosti lastnika oziroma imetnika pravice uporabe vozila skušal doseči, da bi bili storilci prekrškov v cestnem prometu tudi dejansko kaznovani. Kaznovalna politika je eden od delov veljavne ureditve prometnega sistema, ki je ob upoštevanju obstoječega stanja v cestnem prometu ni mogoče enako učinkovito nadomestiti z drugimi ukrepi (npr. s prometno vzgojo in preventivnimi akcijami). Vsak udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo drugi udeleženci ravnali v skladu s predpisi o varnostni cestnega prometa. Gre za temeljno načelo zaupanja, ki izhaja iz drugega odstavka 2. člena ZVCP-1. Glede na nevarnost, ki jo predstavlja uporaba vozila v prometu, in okoliščino, da je varnost cestnega prometa v veliki meri odvisna od odgovornega ravnanja posameznika, obstajajo razumni razlogi, da se udeležencem v cestnem prometu, ki posedujejo in uporabljajo vozilo, naložijo dodatne obveznosti, ki v obravnavani zadevi izhajajo iz domnevane odgovornosti.[5] V tem okviru zagotavlja domneva odgovornosti lastnika oziroma imetnika pravice uporabe vozila učinkovito odkrivanje in sankcioniranje storilcev prekrškov v cestnem prometu. S tem vpliva na ravnanja voznikov in prispeva k varnosti udeležencev v cestnem prometu. Ob upoštevanju nizke stopnje prometne varnosti in discipline udeležencev v cestnem prometu je zasledovani cilj ustavno dopusten.

21. Ugotavljanje storilcev prekrškov, ki storijo prekršek z uporabo vozila, je v cestnem prometu pogosto oteženo ali povezano z velikimi stroški. V nekaterih okoliščinah (npr. pri prekoračitvah najvišjih dovoljenih hitrosti) je ugotavljanje storilcev lahko nevarno za udeležence v cestnem prometu. To so razlogi, ki glede na naravo prekrškov in način njihove storitve upravičujejo nujnost posega. Utemeljeno je mogoče pričakovati, da bi drugačna (blažja) ureditev v večji meri omogočala izogibanje odgovornosti za prekrške in tako znatno prispevala k zmanjšanju varnosti udeležencev v cestnem prometu. Instituti, s katerimi se na primerljiv način rešujejo situacije, v katerih je odkrivanje storilca kaznivega dejanja ali dokazovanje posameznih dejstev oteženo, so uveljavljeni tudi v kazenskem pravu. Pri določenih kaznivih dejanjih prihaja v poštev institut kaskadne odgovornosti, ki pomeni izjemo od splošnih načel glede kazenske odgovornosti.[6] Institut obrnjenega dokaznega bremena je mogoče najti tudi v nekaterih mednarodnih pogodbah.[7] Obravnavani ukrep Ustavno sodišče ocenjuje tudi kot primeren, saj je z določitvijo domneve, da je storilec prekrška lastnik oziroma imetnik pravice uporabe vozila, zasledovani cilj mogoče doseči. Zakonodajalec je namreč vzpostavil razumno zvezo med dejstvom, ki se dokazuje, in domnevanim dejstvom.

priročno in komot, se pije kafica in pošilja naloge

v čem bi bil problem, če te kamera ujame, malo naprej pa te ustavijo in je zadeva na licu mesta urejena (seveda vmes ni nobenega postajališča :)

pač premalo komot
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Povsem narobe. Predpisi morajo biti smiselni in upoštevani. Da so upoštevani, morajo biti pogosto nadzorovani. Če niso, so le mrtva črka na papirju. Pač nekaj, da imajo pravniki o nečem debatirati. Promet bi bilo potrebno nadzorovati predvsem z avtomatskimi sistemi, ki so posejani dovolj na gosto, da ujamejo vsaj nekaj odstotkov kršitev. Danes se ne zabeleži niti promil kršitev. Zato pa je pač stanje v prometu kot je. Pred dnevi je bil en članek, da v naši državi "pametni upravljalci prometa" predlagajo, da ko z avtomatsko tablo "vi vozite" ugotovijo veliko količino kršitev na takem območju znižajo dovoljeno hitrost. Da tisti reveži, ki jih po naključju dobijo za arhaičnimi postopki kontrol potem plačajo več. Namesto, da bi delali v smeri, da dobijo vsakega, ki prekorači prvotno omejitev. In tudi razmišljali, če ni omejitev mogoče ob toliko kršitvah vseeno prestroga.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Se ne spoznaš na promet, ki je specifika in vsak šofer jih dnevno dela, majhne ali večje. Vožnje se ne da "robotizirat".

Država je z novo tehnologijo ugotovila, da bo to lahek zaslužek (podobno kot Franca v Mariboru), vendar pa je kasneje ugotovila, da ni primerna prekrškovna zakonodaja in si je zadevo prilagodila...

Tako se to ne počne, to je čista zloraba oblasti.

Se strinjam sicer, da mora lastnik poskrbeti in odgovarjati komu da vozilu v uporabo in tako dalje, a po drugi strani, da si bo sedaj delal nek dnevnik, ko vozijo drugi in zbiral dokaze (račune ipd.) za primer če uporabnik kje kaj prevozi pa je malo smešno.

Prideš pred sodnika in poveš, da si bil doma in kosil travo (poveš zgolj resnico). Razen svoje izpovedbe nimaš drugih dokazov.
Papa...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Se ne spoznaš na promet, ki je specifika in vsak šofer jih dnevno dela, majhne ali večje. Vožnje se ne da "robotizirat".


Se strinjam sicer, da mora lastnik poskrbeti in odgovarjati komu da vozilu v uporabo in tako dalje, a po drugi strani, da si bo sedaj delal nek dnevnik, ko vozijo drugi in zbiral dokaze (račune ipd.) za primer če uporabnik kje kaj prevozi pa je malo smešno.

Papa...

čaki malo. jaz vem, da sem tebi posodil avto. in to lahko tudi povem. a pa to pomeni, da si ti vozil? ne moreš na podlagi domnev soditi.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

čaki malo. jaz vem, da sem tebi posodil avto. in to lahko tudi povem. a pa to pomeni, da si ti vozil? ne moreš na podlagi domnev soditi.

Ti lahko to poveš in se začasno razbremeniš, dokler mene ne pozovejo izprašajo. Jaz lahko povem, da sem bil tedaj v tujini in da si lagal :)
Domneva pa obvelja, če se ne izpodbija. Če bi bil recimo tiho na tvojo laž, bi pač fasal.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
ok. tako boš pa rekel, da nisi bil ti in dokazal recimo.
a bom jaz fasal zarad krivega pričanja?
maš ti osnovo za civilko zarad obrekovanja, natolcevanja?
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Se ne spoznaš na promet, ki je specifika in vsak šofer jih dnevno dela, majhne ali večje. Vožnje se ne da "robotizirat".
Ti torej trdiš, da ne bom dobil kazni, če me redarji ustavijo v coni 30, ker sem malo prehitro potegnil. Lahko zmeraj rečem, da se vožnje ne da robotizirati. Oziroma, kaj si sploh hotel povedati? Kdaj ti prekrškovni organ mora po zakonu izreči samo opozorilo, ker pač nisi robot?
Verjetno so hotel samo bluziti, da je bolj pravi način, kjer pač dobijo enega malega kršitelja na mio prekrškov in ga oglobijo z enormno globo. In je zate to bolj smiselno kot sistem, kjer ulovijo večino prekrškov in bi dejansko spremenil navade pri vožnji.

Prava smer je bolj natančen nadzor, bolj smiselne omejitve in nižje globe za posamezno kršitev.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Promet je preveč dinamičen, dokler ni robotiziran, da bi ga lahko postavil pod celotno kontrolo in polovil vse prekrškarje.

Prava smer je normalna vožnja, pa nadzora sploh ne rabimo več.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
Nikoli ne more biti problem nadzor, problem je zmeraj neustrezna zakonodajo.
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
kazen plačana pred 10 dnevi. sem bil vmes na Madžarskem (dopust) in glej ga zlomka, na avtocesti me ustavi policija. vozil sem malo pod omejitvijo z malim avtom. on za mano, me pred počivališčem prehiti, prižge luči in mu sledim ven. izstopijo trije policisti, otroka dalje igrata igrce, žena pravi, kaj si pa delal. pravim nič. odprem šipo, pogledajo papirje, vpraša alkohol, cigareti, jaz suvereno ne. pravi odprite prtljažnik. pol pa se spomnim, da mam flašo palinke v prtljažniku ... pravim, opa pardon. alkohol je, darilo za prijatelja. pravi. okej, evo dokumenti in srečno vožnjo naprej. pa smo šli. tak da v evidenci me očitno nimajo :) ali pa so me ravno zato ustavili. :)