Kje so pa ogledala?
8 člen pravilnika o gradnji cest piše o 2,95m.
Zdaj naj pa tisti najbolj pametni vzamejo gasilki kamion, pa naj ga zapeljejo s 100 na uro med dve steni ki sta narazen 3m.
Če bodo slučajno rabil reševalce, bomo naročil naj grejo previdno in počasi mimo stoječe kolone,ker lahko kdo vrata odpre ker bo šel na potrebo.
3,25 m bo pa dovolj za 100 kmh, konec koncev je to tudi širina pasu regionalnih cest pa tovornjaki in avtobusi tam nimajo težav s srečavanjem pri 80 kmh (torej skupaj 160 kmh).
Nisem razložil kje vidim problem razvrščanja v celoti na odstavni pas. Zamisli si da na AC nastaja zastoj, se morda kakšnemu vozniku sanja zakaj je zastoj? Na kateri točki vsi vozniki dojamejo, da gre za prometno nesrečo in začnejo sploh "graditi" reševalni pas? Ti kar izvoli in se pri vsakem zastoju na AC postavi na odstavni pas in opazuj kako te bodo ostali vozniki začeli prehitevati po voznem. Lahko se pi*** na ostale voznike kolikor se hočeš, ampak s takim dejanjem si dejansko TI naredil še večjo štalo. V praksi vedno zgleda tako, da se ob VSAKEM zastoju vozniki pač postavijo na skrajni rob (in ne čez), reševalni pas seveda še ni dovolj širok, če postaja še bolj sumljivo (ali bog ne daj že prepozno ko slišiš že sireno), se s polovico avtomobila prestaviš na odstavni pas, s tem daš vedeti vozniku zadaj, da sebe nisi izločil iz prometa in te tu ne bo šel prehitevat (seveda če ni kakšno tele za volanom). In morda se tistemu zadaj posveti da delaš reševalni pas in stori isto kot ti.
Pa še ena stvar, oziroma nasvet, če kdo od ta pravih bere forum, skozi reševalni pas pošlješ najprej hitro majhno vozilo, ki se bo tudi skozi bolj ozek pas lažje in hitreje prebilo, po tem bodo vozniki hitro dojeli, da je zadeva resna in bodo morda reševalni pas avtomatsko naredili še malo širši, da bo še gasilski tovornjak.