Imam težavo s prenosnikom Sony Vaio Z, le ta se namreč ob večji obremenitvi (recimo konvertiranje HD videa) enostavno ugasne. Seveda sem takoj posumil pregrevanje, zato sem naložil CoreTemp in preverjal temperaturo ob obremenitvi. Temperatura CPU-ja je po določenem času narasla preko 100 stopinj celzija, zato se je prenosnik (hvala bogu) ugasnil. Predvidevam, da je hladilnik zapacan s prahom in se le slabo hladi, ker ob normalnem delu vse deluje OK (kolikor sem uspel preizkusiti).
Ker je prenosnik še v garanciji, ga nameravam peljati na servis, vendar pa uradnega zastopnika za Sony Vaio v Sloveniji ni, zato sem kontaktiral trgovino, kjer sem prenosnik kupil. Odgovorili so mi, da je vrjetno vzrok v pregrevanju in da se je med hladilnikom in ventilatorjem nabral prah ter je potrebno zadevo sčistiti, vendar pa to ne spada v garancijska popravila.
Zanima me kako je s tem. Kar se mene tiče eno leto start prenosnik enostavno ne deluje kot je treba, vzrok me pravzaprav ne zanima in ker ima garancijo, naj zrihtajo. Takšne težave bi pričakoval pri kakšnem no-name ultra cheap kitajskem sranju, ne pa pri prenosniku ranga 3000€(takšna je bila cena novega, dobil sem ga ceneje, ker je bil prejšen model, ampak to ni pomembno). Še posebaj se mi zdi čudno, da se je to zgodilo po enem letu normalne uporabe (recimo IBM T42 še vedno deluje BP brez kakršnegakoli čiščenja pa ima že kar nekaj let za sabo). Že tako je trgovina na drugem koncu Slovenije, plačevati pa res ne mislim za servis naprave, ki je v garanciji in ne deluje. Zanima me, če kdo natačno pozna pogoje garancije in zakone glede tega in ali so mi torej dolžni računalnik popraviti.
Ker je prenosnik še v garanciji, ga nameravam peljati na servis, vendar pa uradnega zastopnika za Sony Vaio v Sloveniji ni, zato sem kontaktiral trgovino, kjer sem prenosnik kupil. Odgovorili so mi, da je vrjetno vzrok v pregrevanju in da se je med hladilnikom in ventilatorjem nabral prah ter je potrebno zadevo sčistiti, vendar pa to ne spada v garancijska popravila.
Zanima me kako je s tem. Kar se mene tiče eno leto start prenosnik enostavno ne deluje kot je treba, vzrok me pravzaprav ne zanima in ker ima garancijo, naj zrihtajo. Takšne težave bi pričakoval pri kakšnem no-name ultra cheap kitajskem sranju, ne pa pri prenosniku ranga 3000€(takšna je bila cena novega, dobil sem ga ceneje, ker je bil prejšen model, ampak to ni pomembno). Še posebaj se mi zdi čudno, da se je to zgodilo po enem letu normalne uporabe (recimo IBM T42 še vedno deluje BP brez kakršnegakoli čiščenja pa ima že kar nekaj let za sabo). Že tako je trgovina na drugem koncu Slovenije, plačevati pa res ne mislim za servis naprave, ki je v garanciji in ne deluje. Zanima me, če kdo natačno pozna pogoje garancije in zakone glede tega in ali so mi torej dolžni računalnik popraviti.