Snežne verige TRAK

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Živjo!
Mi zna kdo razložiti, kako se te verige natakne na gumo? Verige TRAK <--- Montaža naj bi bla zlo enostavna, sam si nekako ne znam predstavljat kako to stoji na gumi.
Hvala!
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Ne moreš jih razgrniti. Pa tud ne vem kako se to zašpona. Naj bi se same nekako zategovale. Mejduš pa enostavno montažo!
grin1.gif
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
A kake klasične pa niso v redu, da je treba tolk patentov razno raznih? Sej prvič se mal bolj dolgo matraš, pol ko pa parkrat daš gor pa gre kar hitro.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik flip pravi:
A kake klasične pa niso v redu, da je treba tolk patentov razno raznih? Sej prvič se mal bolj dolgo matraš, pol ko pa parkrat daš gor pa gre kar hitro.

problem je v tem, da jih vsako zimo montiraš maksimalno 1x, to pomeni, da se vsako leto na novo učiš, kako gre
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
problem je tudi to delat na klancu, ko mogoče avto že drsi, delat v 20 cm snega, ko si ves moker.

če razmišljaš dovolj zodaj, je seveda klasika ok, a večinoma prideš do točke ko več ne gre in takrat je alternativa veliko boljša
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Takšne sem imel včasih za Themo. Načeloma naj bi bilo tako, da krake pripneš na platišče, verigo postaviš po obodu in kjer je gume natleh pač pustiš zunaj. Tisti kraki namreč tiščijo ob pnevmatiko. Ko se zapelješ naprej, naj bi se zadeva sama postavila pravilno po obodu. Pazi na pravilno dimenzijo. Je pa bil hec potem zadevo dat dol.
tongue-1.gif
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Vzameš pivo, pa pred snegom v suhem daš gor 2x, 3x. Če se pa na zasnežem klancu, s kolono za sabo učiš natikat ketne, pa verjamem da je problem.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik KillaKHAN pravi:
problem je v tem, da jih vsako zimo montiraš maksimalno 1x, to pomeni, da se vsako leto na novo učiš, kako gre
Kakor kdaj. Prej nisem v vsej svoji vozniški karieri (cca 15 let) jih nikoli rabil montirat, zdaj pa sem jih montiral 3x v samo enem mesecu (ne sicer vedno na moj avto).

Sicer pa me prav zanima, kako se tole natika, ko imaš kolo zakopano v manjši ledeni jami, ko ne gre niti mm ne naprej ne nazaj. Klasične ketne ni problem, kaj pa tole?
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Me je zanimalo v praksi, ne na animaciji. Čeprav zgleda zanimivo. Samo kaj ko so 10x dražje od navadnih, s katerimi imaš sicer malenkost več dela, a vseeno ni neke panike. Pri vseh teh boš imel umazane roke, zaenkrat še niso izumili takih, ki bi same skočile na gumo.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
govorim iz prakse. roke imaš skoraj čiste, kolena suha, roke suhe. je pa v čevljih in obleki tema karkol natikat.

če mene vprašš so vredne svojega denarja, sploh pri zadnjih pogonih
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Citat:
Uporabnik softi pravi:
se lazje..a ne gledaš posnetka..zgoraj das na gumo, vijak na vijak in potem se samo natakne
Se pol sama zategne? A pa to pol tok močno drži, da jo bočno ne potegne dol? Se bom jutri še malo poglobil v tale sistem. Sem današnjo pot raje prestavil.
grin1.gif
 

der_Alte

Fizikalc
21. jul 2007
2.063
10
38
Zemlja
alte.aufbix.org
Saj se niti ne zategne. Tisti kraki z določeno silo tiščijo proti gumi in zato se veriga poravna po kolesu. Je pa hec potem zadevo spravit dol. Je precej bolj enostavno namestit.