Službeno vozilo

MTB75

Fizikalc
13. maj 2012
365
25
28
Nadaljevanje od prej (bemti omejitev 5 minut za urejanje).

Ali in kako se spreminja pogodbo o zaposlitvi - predvsem kje bo mesto zaposlitve
Zakaj je pomembno? Ker odvisno kje je mesto zaposlitve se računa pot (ne samo razdalja - čas je tisto kar bi pri meni igral večjo vlogo) na delo. Glej oklepaj - če imaš danes 15 minut, nato pa 1 uro in mesto zaposlitve v podružnici boš delodajalcu “šenkal” uro in pol svojega časa dnevni - in to za ceno “službenega vozila”, kjer boš potem še telovadil z potnimi nalogi, da si boš znižal davčno obremenitev (ostal pod 500 km). Jaz ne bi …
Aja - sam imam službeno vozilo - in dejansko komaj kaj privat vozim z njim - a vseeno ne uspem vse mesece ostati pod 500 km - 1/3 leta sem nad.
Drugače pa - če je razmerje službeni / privat km v korist privatnih in dejansko še delaš dovolj lastnih km, potem ni cenejšega avta.

Pa še nekaj treba paziti - potni nalog in službena pot = 0.0 za volanom.
U, to so koristne informacije. Ko si napisal glede mesecev pod 500 km. A boniteto potem plačuješ različno po mesecih?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
1,5%, če gorivo za privat vožnje plačas samo, oz. tvoja številka, če ti forma plača vse gorivo (tudi za privat vožnje).

Pa ker je bilo vprašanje: ja, za EV je boniteta 0.

Sicer pa: glede na vse napisano (uradna lokacija delovnega mesta, katero gorivo ti bodo plačevali ...) si izračunaj strošek na mesec. In realno tudi izračunaj, koliko te stane tvoj privat avto.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Torej če seštejem, že s samo vožnjo v podružnico sem preko 500km, torej pride v poštev samo max boniteta. Vprašanje je še gorivo. Omenjali so, da bi ga plačal delodajalec.Ne vem pa kako se da ločiti med zasebnim in službenim delom.
Če si na taveliki boniteti (vse gorivom plača delodajalec), nič več ne ločuješ in je vseeno, a si se vozil službeno ali privat.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.180
1.193
113
www.adriamedia.si
Imam pomojem zdele že peti službeni avtomobil, pod črto se sigurno izplača. Pa sem imel v par variantah, tista z izbiro do 500km privat (polovična boniteta) ali neomejeno (brez pisanja potnih nalogov). Odpade izguba vrednosti avtomobila, servisi, vinjete, gume in seveda gorivo.

Če delaš z avtom tudi privat veliko kilometrov, sploh ni računice. Jaz sem šel na par roadtripov po Evropi, gorivo sem imel plačano tudi v tujini, to res odtehta. Ubija pa boniteta. 1,8% od avta vrednega 40.000 eur je ogromno
700 € na mesec, recimo. Koliko te stane privat avto za 40K, za katerega sam plačuješ vse stroške, zavarovanje, gume, pa še vse privat gorivo in vračunaš tudi izgubo vrednosti?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.561
2.609
113
še v SLO - ampak komaj
700 € na mesec, recimo. Koliko te stane privat avto za 40K, za katerega sam plačuješ vse stroške, zavarovanje, gume, pa še vse privat gorivo in vračunaš tudi izgubo vrednosti?
720 če smo točni, pa še to prvo leto.
S tem da se ta znesek vštete v bruto in zaposleni (in nekaj malega firma) plača prispevke in dohodnino na to. Na grobo te stane polovico tega zneska.
In kot omenjeno - če delaš veliko privat km (pa na tistih za pot v službo) je službeni avto samo plus.
Če pa imaš situacijo kot jaz (delam v povprečju malo okrog 10000 km privatnih na leto - službenih pa okrog 40000) pa je že mejno. Oziroma se moraš potruditi čimveč mesecev ostati pod 500 privat - načinov je več kako to doseči.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.599
6.679
113
pri taščici
??? Kaki DDV na privat km?

MTB75
Kot sem že zgoraj omenil - v tej zgodbi igra še nekaj zraven, kar bi jaz pred službenim vozilom poskušal doreči z delodajalcem.
Pri elektricarju (ni treba da ue tovorno) ki ga je kupila firma in je dobilanpovrnjen DDV, mora za narejene privat km (kar je tudi pot v sluzbo od doma) placati ddv na ceno 43c/km .torej nekih 10c/km
Sprememba z letom 22
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in gr69

gr69

Guru
15. dec 2009
11.561
2.609
113
še v SLO - ampak komaj
Sicer malo offtopic - zakaj uporabnikom službenih vozil, ki plačujej(m)o za privat uporabo, ne pripada nadomestilo za prevoz na delo? Saj imaj(m)o tudi stroške (vsaj deloma - o višini se da diskutirati) kot ostali. In če mi jih ne povrnejo, potem ne more biti govora o privatnih kilometrih in se jih ne bi smelo šteti v kvoto 500 km.

Sem pred leti vprašal "teto" iz davčne - pa je rekla, da tako piše v pravilniku ... ki več kot očitno ni skladen z zakonom.
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Sicer malo offtopic - zakaj uporabnikom službenih vozil, ki plačujej(m)o za privat uporabo, ne pripada nadomestilo za prevoz na delo? Saj imaj(m)o tudi stroške (vsaj deloma - o višini se da diskutirati) kot ostali. In če mi jih ne povrnejo, potem ne more biti govora o privatnih kilometrih in se jih ne bi smelo šteti v kvoto 500 km.

Sem pred leti vprašal "teto" iz davčne - pa je rekla, da tako piše v pravilniku ... ki več kot očitno ni skladen z zakonom.
Kakšne pa imaš stroške s prevozom na delo, če imaš službeno vozilo in ti firma plača gorivo?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.561
2.609
113
še v SLO - ampak komaj
Od doma do službe 15 km in nazaj seveda 15 km - 21 delovnih dni = 630 km. Drugače se skoraj ne vozim. Torej je moj strošek “velika” boniteta, namesto “mala”.
Pa saj ni sporno, da se potni ne plačajo, sporno je, ker se pot v službo šteje kot privat vožnja.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.599
6.679
113
pri taščici
Ce se ti prevoz na delo uposteva v privat kilometrino za katero placujes boniteto.
Se pravi plačuješ boniteto, medtem ko drugi dobijo placano polovicno kilometrino. Jenpa res da polovicna kilometrina prakticno nikomur nenpokrije stroskov prevoza
 

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.234
1.013
113
Od doma do službe 15 km in nazaj seveda 15 km - 21 delovnih dni = 630 km. Drugače se skoraj ne vozim. Torej je moj strošek “velika” boniteta, namesto “mala”.
Pa saj ni sporno, da se potni ne plačajo, sporno je, ker se pot v službo šteje kot privat vožnja.
Kaj ti pa sploh v firmi pravijo? A so ti kakšna pravila glede tega že predstavili?
Še nisem slišal da bi nekomu prihod na delo z službenim avtom obračunavati kot privat vožnjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Kaj ti pa sploh v firmi pravijo? A so ti kakšna pravila glede tega že predstavili?
Še nisem slišal da bi nekomu prihod na delo z službenim avtom obračunavati kot privat vožnjo.
To se ni spomnila firma, ampak je tak zakon. Ne vem, kje zivite. V opevani Avstriji se prevoz na delo ni placan….
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.419
959
113
Od doma do službe 15 km in nazaj seveda 15 km - 21 delovnih dni = 630 km. Drugače se skoraj ne vozim. Torej je moj strošek “velika” boniteta, namesto “mala”.
Pa saj ni sporno, da se potni ne plačajo, sporno je, ker se pot v službo šteje kot privat vožnja.
Kaj pa naj bo? Sluzbena voznja? Te bom drugace vprasal; pojdi na banko, vzemi kredit, odpri svoj lasten business. Ne rabis se nobenemu prilagajat. Zaposlil bo ljudi. Jim bos stel prihod v sluzbo kot kaj? Sluzbena voznja?