
Predčasno slovo vodje nemških železnic
Nemški minister za promet Patrick Schnieder je odslovil predsednika uprave Deutsche Bahna (DB) Richarda Lutza. Nemške železnice so sinonim za zamude, nezadovoljstvo in veliko finančno podhranjenost.

Slovenske železnice so ob tem objavile, da bo zaradi nujnega popravila vagonov po izrednem dogodku avtovlak na relaciji Bohinjska Bistrica–Most na Soči–Nova Gorica in obratno vozil z zmanjšano zmogljivostjo (dva vagona za prevoz avtomobilov in en vagon za prevoz potnikov in koles).
Je res dolžina problem? Ker po tej progi se občasno vozijo tudi precej daljši tovorni vlaki...'' krivda v kretničarju''
A ni to človek, ki ročno prestavi tam en mehanizem, da se premaknejo proge?
Piz..a smo zaostali.
p.s. vlak je zato tako ''kratek'' ker konstrukcija proge ni skonstruirana za daljše kompozicije!
Poglej priponko 100653
Naklad in razklad je problem. Tovornih ni več ker je proga preslaba.Je res dolžina problem? Ker po tej progi se občasno vozijo tudi precej daljši tovorni vlaki...
Zaradi rampe oz. dolžine načeloma ni omejitev ker se naklada na začetku in na koncu samo na enem vagonu (prednjem ali zadnje, odvisno od smeri naklada je obratno na razkladu). Sicer je ponavadi vozil s 5-6 vagoni ves čas, zadnja leta je pa kar trend da so vagoni v popravilu ravno ko je vrhunec sezone.Naklad in razklad je problem. Tovornih ni več ker je proga preslaba.
Ce en avto crkne pa nebi bil na rampi da ga dol zavlečejo.
Kar se tiče avtovlaka smo res zaostali.
Pomoje bi ga morali podaljšati do Bled-jezero oz do Lipa pa spet narediti rampo. Tir je še tam parkplac pa tudi. Da bi pa na Jesenicah zdaj ob prenovi na to mislili pa nisem slišal.
Na ta način bi kar razbremenili cesto med Bledom in Bohinjsko Bistrico
Delam tik ob železnici pa jih že leta ne vidim proti Jesenicam. Včasih so vozili cement in hlode. Mogoče proti Sežani?Zaradi rampe oz. dolžine načeloma ni omejitev ker se naklada na začetku in na koncu samo na enem vagonu (prednjem ali zadnje, odvisno od smeri naklada je obratno na razkladu). Sicer je ponavadi vozil s 5-6 vagoni ves čas, zadnja leta je pa kar trend da so vagoni v popravilu ravno ko je vrhunec sezone.
Po progi še vedno občasno pa čez poletje tudi redno oz v času večjih del na južni progi vozi redni tovorni vlak (ki zanimivo ni od SŽ ampak mislim da so avstrijci) z dvema lokomotivama, ki ima dolžino pomojem pa res max., mislim da je 650m.
"Nič nekje.." iz Hrvaške Lupoglav–Štalije.