To mašino ima samo železnica.kake mehanizacije? polaganja tirov? al kaj tretjega?
drugače pa rent.
Še za gradnjo hiše vsak rad pogleda za referencami podjetja. Ti pa misliš, da bodo SŽ dale nek večsto milijonski posel nekemu novincu na trgu, brez referenc in mehanizacije? Sem odprl en naključni razpis, pa vidim da je en od pogojev, da si v zadnjih 3 letih opravili vsaj 1 tak biznis s podobnim naročnikom.kake mehanizacije? polaganja tirov? al kaj tretjega?
drugače pa rent.
no tisto si železnica sama naredi.To mašino ima samo železnica.
Ko sem gledal prenovo gorenjske proge je bilo to bolj specialno pa neka dolga prikola za kandelabre pa velik hiab. Ostalo zimzelena gradbena klasika.
Tako na hitro sem pogledal koliko vlakov krene iz železniške postaje v Novi gorici........ V smeri Jesenic jih starta 7, proti Divači pa 6!112mio€??
Pred kratkim:
Slovesnost ob zaključku del na Železniški postaji Nova Gorica. Prenova je stala neverjetnih 61,65 milijona evrov. Cela država se je zgražala, kako je to možno. Tudi jaz sem se. Prejšnji teden sem bil prvič na obnovljeni postaji Nova Gorica. Ok, je narejen podhod, večje parkirišče, obnovljena je stara stavba železniške postaje, narejeni so peroni itd, saj je veliko dela, še vedno mislim, da je tako realen strošek teh del mogoče kake 30mio €. Upam, da so v Borovnici naredili najmanj postajo za maglev vlake, podzemno avtomatsko parkirišče za avte in 33 peronov, ker čene je teh 112mio€ še bolj butasto porabljenih in bi se morali vse še bolj zgražati, kot smo se za primer N. Gorice.
Ja verjetno so številke prav, mogoče kakšen več. Vsekakor mi tukaj čakamo, da zaživi linija še z Italijo, nam bo pač kar prav prišla. Glede na promet, je teh 60mio€ res odlično porabljenihTako na hitro sem pogledal koliko vlakov krene iz železniške postaje v Novi gorici........ V smeri Jesenic jih starta 7, proti Divači pa 6!
Sedaj samo čakam da bodo začeli še prenavljati železniško postajo v Ajdovščini (precej velika zgradba). Je pa en problem, Ajdovščina sploh nima nobenega vlaka dnevno. V Lendavi pa 30 let ni bilo nič, sedaj pa vozi vlak proti Murske središću in naprej proti Čakovcu. Lendava povezave s slovenskimi železnicami sploh nima.... Koliko pa dnevno vlakov starta moram pa pogledati. To pa ni tako enostavno ker je potrebno iti na mednarodni vozni red. Ta je pa ali ÖBB ali pa DB. (Österreiche Bundes Bahn ali Pa Deutsche Bahn).
Je kar dren, samo en vlak vozi s postaje v Lendavi....Tako na hitro sem pogledal koliko vlakov krene iz železniške postaje v Novi gorici........ V smeri Jesenic jih starta 7, proti Divači pa 6!
Sedaj samo čakam da bodo začeli še prenavljati železniško postajo v Ajdovščini (precej velika zgradba). Je pa en problem, Ajdovščina sploh nima nobenega vlaka dnevno. V Lendavi pa 30 let ni bilo nič, sedaj pa vozi vlak proti Murske središću in naprej proti Čakovcu. Lendava povezave s slovenskimi železnicami sploh nima.... Koliko pa dnevno vlakov starta moram pa pogledati. To pa ni tako enostavno ker je potrebno iti na mednarodni vozni red. Ta je pa ali ÖBB ali pa DB. (Österreiche Bundes Bahn ali Pa Deutsche Bahn).
Sam da ne bo teroristični.Dolenjska oblika kibernetskega napada