SoulMan, slisi se dobro - za tvoj primer.
Mimogrede, dispecer ze IMA podatek, kateri je sel v tisto smer ali v blizino, torej ve koga poklicat.
Vedno, kadar sem videl napravo za sledenje v akciji oz. delovanju, je prihajalo do obrnitve prioritet - optimizacije se slisi ze dobro, ampak je za malega cloveka ocitno prevec vabljivo, da ne bi izkoriscal.
Tako sem bil pa prica javnemu nadiranju zaposlenega, ker je imel drisko (zaradi sluzbene malice
) in se je ustavil na vsaki pumpi, nepomembnega+nesposobnega ITjevcka, ki je prijel boga za jajca, ker je vedel do kdaj sefa ne bo nazaj, zastrasevanje glede casovnih okvirov, podjebavanje zaradi izbire poti pri dostavi, itd...
In se enkrat, da ne bo kake pomote - jaz za SVOJE zaposlene ne mislim uporabljati teh metod, ker se mi zdijo poseganje v njihovo osebno svobodo. Moji dve podjetji bosta optimizacijo lahko vrsili drugace, ce pa bo v kakem morebitnem novem/bodocem podjetju pojavila se potreba po tem, bom pa razmislil. Ampak moje mnenje ostaja enako. Banalizirano mi je to enako, kot da bi vsako jutro zaposlene usekal parkrat z bicem za stimulacijo. Sej bi stimulacija bila, ampak bil bi slab sef, ce bi moral se posluzevati omenjenih metod.
Zdaj sem pa zakljucil s to temo, mislim da sem napisal dovolj.