Sladke dileme

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Notranjc pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Exeo že, pri Altei pa bruhaš od znotraj, za razliko od Superba, kjer zunaj. Čeprav karavan bi bil za prežvečit.
Daj razsvetli me prosim v čem se prevažaš..., odgovor sledi

Kaj pa ima to veze? A če vozi slabši avto od teh potem nima pravice do svojega mnenja?
smirk-1.gif

a to je sarkazem al kaj? ker ti nisi ravno kompetentna oseba za tak komentar glede na to, kako si reagiral, ko sem jaz skurčil obliko bodoče bmw 5ke, pa vozim pežoja
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
točno to.
v clarusu me je po eni uri sedenja vse bolelo.
z octavio pridem v zagreb samo, ce se vmes ustavimo enkrat, nazaj grede vsaj dvakrat
s mondeom je šlo super, brava in p206 tudi, v espacu ne čutim sploh
galaxy je bil neudoben, ampak ne naporen
mb je bil trd, sportedition, slab oprijem (124 model), ampaks e je dal vozit
audi 100, 92 lretnik, boljse voznje s ene
a4..vse po vrsti jajca
bm5 aktualna cefur petica..jajca
a6..beda
 

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.262
339
83
Mogoče malce alternativen pogled (če boš pogledal kreativno nisi ravno ujet v tistih 25k€ ki si jih zapisal).
Po mojem si problem zastavil preveč omejeno oz. imaš pomanjkljive informacije: če sem prav razumel hočeš novo vozilo izključno zato, da boš lahko dobil leasing zanj.
Manjkata še dva pomembna podatka: finančni ali operativni leasing (pogojeno z več stvarmi) ter pričakovano število kilometrov na leto (od tega je odvisno ali je diesel ali ne, ali boš vzel operativni leasing ali finančnega...).
Poleg tega imaš še druge alternative: npr. najem vozila (plačaš 500€ na mesec (to je 6k€ na leto plus gorivo - roko na srce boš 6k€ na leto izgubil v prvih dveh letih če boš kupil avto za 25k€, pa to brez ostalih stroškov, sama cena avta bo skoraj toliko padla), se voziš z AVTOM, tankaš na firmo, servisi in ostalo so stvar najemodajalca). Skratka modelov financiranja službenega vozila imaš zilijon, odvisno od tega za kaj rabiš - očitno gre za firmo, ampak primarno je odvisno koliko km se dela na leto, potem se da narediti približen izračun ali se ti sploh splača iti v leasing (ter katerega), nakup (s kreditom - denar je trenutno relativno poceni - nizke obresti) ali celo najem.
Posledično lahko mogoče gledaš tudi vozilo višjega cenovnega ranga, se ne omejuješ da mora biti novo, ipd. Leasing hiša ti lahko financira tudi rabljenega (hack, tudi 2 leti staro limo ki so ji imeli na leasingu za ta čas ti dajo naprej na leasing če hočeš).
Predlagam da najprej najdeš optimalen način financiranja za firmo, da boš vedel v kakšnem budgetu se v resnici giblješ, potem pa lahko začneš gledati za modelom vozila - po mojem boš presenečen. Pa napiši potem kaj je ratalo na koncu, potem si pa preberi še tvoj prvi mail, pa boš videl če si daleč ustrelil (dlje si streljal, več zvezdic bi moralo pasti:)
Aja, pa še tako kolikor gledam naokrog: če gre za mulo ki bo delala 120kkm na leto potem večinoma vzamejo operativni leasing (brez omejitve kilometrov) - torej firma ne postane lastnik - furkajo 2 leti, potem zamenjajo avto. Kak japi direktor si pogosto omisli najem. Boniteta dobra, greš na Por***e leasing ali kaj podobnega (da ne bo reklame, ker ne delam v tej branži), tam ti dajo bemflna ali passata za dobro ceno mesečnega najema, pa imaš vse v stroških. Pogosto tak japi ne dela čez 30-40kkm na leto. No, skratka razglej se malo naokoli preden pogledaš katera nalepka je na havbi.
 

Podobne teme