Bom tvegal in poizkusil tule. Namreč - če bi iskal novo poslovno limuzino (šoferji in "šoferji" beemvejev in audijev naj tole vzamejo z malo rezerve) za 25k, pri čemer je važno udobje, oprema, počutje. Spojlerji, nizkoprofilne gume, rohnenje iz auspuha ipd. pa izrazito nezaželeno. Kam se v obrnit, kaj pogledat? V naslednjih nekaj mesecih.
Ne mislim toliko na konkretne modele, kjer vsak svoje kljuse hvali. Bolj na kakšne opcije nakupa, trenutne in bodoče akcije, veze in poznanstva, group buy-i (longshot, ampak če kdo ve za kakšnega...), enodnevne registracije ipd. ki pa so v končni fazi itak vezane na konkreten model.
Tista cifra zgoraj je bruto, ni težav, če je manjša, večja pa rajši ne. Dobro, par stotakov se lahko spregleda.
Avto mora biti nov, lahko je v kakšnih lizing akcijah (malo sedaj - malo jutri - malo nikoli, 24 kur, ipd.), ker v končni fazi bo stvar itak morala biti na lizing. Načeloma je logična izbira "hišna" lizing hiša, ampak če so pogoji drugje boljši, manevrski prostor vedno obstaja - Hypo, ALD, trgovčev hišni lizing... whatever.
Domača naloga je bila avto.net: cenovna omejitev, xenon in tempomat (oboje obvezen del opreme, plus xenon lepo oklesti rezultate) in rezultati so:
Yeti - imho neuporaben za biznis avto
Insignia - zelo simpatična izbira
Laguna - sem ter tja kakšna, ampak žal je fabrika na črni listi (sam sicer nimam nič proti Renoju, prej obratno)
Hondin hibrid - hahaha
Potem še kakšen Passat in C5, pomojem relativno oskubljena, vsaj z mašino (prvi) in podvozjem (drugi).
Več ali manj je od uradne ponudbe to to. Any thoughts?
Aja: motorizacija. Več je, bolje je. Dizel vs bencin - prosta izbira, čeprav se mogoče preferira prve. Ekonomsko zaradi porabe, praktično pa, ker imajo vsi turbine
Oblika karoserije tudi ni življ. pomena.
Ne mislim toliko na konkretne modele, kjer vsak svoje kljuse hvali. Bolj na kakšne opcije nakupa, trenutne in bodoče akcije, veze in poznanstva, group buy-i (longshot, ampak če kdo ve za kakšnega...), enodnevne registracije ipd. ki pa so v končni fazi itak vezane na konkreten model.
Tista cifra zgoraj je bruto, ni težav, če je manjša, večja pa rajši ne. Dobro, par stotakov se lahko spregleda.
Avto mora biti nov, lahko je v kakšnih lizing akcijah (malo sedaj - malo jutri - malo nikoli, 24 kur, ipd.), ker v končni fazi bo stvar itak morala biti na lizing. Načeloma je logična izbira "hišna" lizing hiša, ampak če so pogoji drugje boljši, manevrski prostor vedno obstaja - Hypo, ALD, trgovčev hišni lizing... whatever.
Domača naloga je bila avto.net: cenovna omejitev, xenon in tempomat (oboje obvezen del opreme, plus xenon lepo oklesti rezultate) in rezultati so:
Yeti - imho neuporaben za biznis avto
Insignia - zelo simpatična izbira
Laguna - sem ter tja kakšna, ampak žal je fabrika na črni listi (sam sicer nimam nič proti Renoju, prej obratno)
Hondin hibrid - hahaha
Potem še kakšen Passat in C5, pomojem relativno oskubljena, vsaj z mašino (prvi) in podvozjem (drugi).
Več ali manj je od uradne ponudbe to to. Any thoughts?
Aja: motorizacija. Več je, bolje je. Dizel vs bencin - prosta izbira, čeprav se mogoče preferira prve. Ekonomsko zaradi porabe, praktično pa, ker imajo vsi turbine