Zadnjič sem gledal nek prispevek na tv, kjer so dali testirancem na slepo za izbirati okus med pepsi in coca colo. Ko udeleženci niso vedeli, kaj pijejo, jih je velika večina kot boljšo izbrala pepsi. Ko so lahko sami izbirali, jih je velika večina izbrala coca colo.
Na te sorte percepcijo ima psiha, predvsem vkoreninjene preference, ogromen vpliv, zato so nabijanja na suho o boljšem okusu brezveze, dokler se ne dokažejo skozi slepe teste. Kot sem zadnjič bral poročilo enega tipa, Američana, ki je stranki avdiofilu zinštaliral robe za 200k $. Na koncu je monterja sezulo, ko je stranka hotela, da mu poveže v sistem mp3 player. Tip je enostavno ugotovil, da nima šans, da razloči kvaliteto med naravnim in komprimiranim posnetkom. Zakaj je namesto 2k zapravil 200k, pa verjetno ne bi znal razložiti, razen, ker jih je pač lahko.