Slabe zavore

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Pozdravljeni

Bom še tu napisal poleg A.coma. Torej, eni zadevi nikakor ne morem priti do dna in sicer; pri avtu P406Coupe mi zavore zelo slabo primejo, če pritisnem pedal, se počasi pogrezne do konca. Zavorna tekočina je bila menjana, prav tako glavni zavorni cilinder-vse original. Pri prejšnjem cilindru so bili simptomi čisto isti, tako, da tu ne more biti problem. Ko je zunaj vlažno, prvič, ko stisnem zavoro, prime ko šus, ko pa naslednjič stisnem pa zelo slabo itd. Zavorna tekočina mi ne pušča, prednje zavorne ploščice imajo še 1cm mesa, zadnje so nove.

Kaj bi lahko še bilo narobe?
confused-1.gif
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.097
454
83
45
dolenska
Kaj pa tist "hlebec"
grin1.gif
, al servo? A nima not neke membrane, ki lahko poč?
Ploščice in diske si menjal? To tudi občutno zboljša/poslabša zadevo.
 

trust

PEPČEK 2007
2. maj 2008
2.023
0
36
20km iz Idrije
Citat:
Uporabnik Don_kugla pravi:
Če se ti pedal pogrezne do konca imaš v sistemu zrak. Torej zadevo odzračite kot je treba!

...in sam je težko prezračit zavore.
Jaz sem to že delal in sem zaprosil za brata da mi pomaga prezračit zavore.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Dobr zate da si to počel
bonk.gif


Prvo res probaj einliftat, in spet čez kkšn teden prevert če je še kaj lufta notr. Pol pa naprej gledat , če kaj drugega j.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Sistem je bil prezračen 2x. Enkrat pri enem mehaniku, drugič pa na uradnem servisu. V glavnem zanima me, zakaj se pedal pogrezne do konca, saj se ne bi smel. Prvi mehanik mi je rekel, da je glavni zavorni cilinder fuč, pa sem nabavil original novega, ga zamenjal na uradnem servisu in zadeva je popolnoma ista. To pomeni, da ni kriv cilinder, temveč nekaj drugega. In kot pravim, ko je vlažno, mi prvič prime kot za stavo, potem pa zmeraj slabše, vendar moramo najprej rešiti problem pogrezajočega se pedala. Pred tem avtom sem imel 206-tko, katero imam še vedno na dosegu roke in sem probal pedal in ko pritisnem, se na polovici ustavi in se ne premakne nikamor več, zavira pa tudi več kot odlično.

Smoukar, glede membrane ne vem, morda je kaj narobe noter, ne vem. Tud na uradnem servisu mi niso znali pomagat.

Aha, pa še to, ko pritisnem bolj na hitro, se sliši pri stopalki zvok, kot bi recimo na nožno pumpo za gume na hitro stopil
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
stric google KLIK = stric google + peugeot + 406 + brake + pedal + problem
grin1.gif
 

Naglfar

Fizikalc
7. sep 2007
1.563
1
36
Panonija
Ne more škodit.
smile-1.gif

Mogoče je samo vakuum, preveriš pa lahko sam.
701166-brakebooster.jpg
 

Priponke

  • 701166-brakebooster.jpg
    701166-brakebooster.jpg
    131,5 KB · Ogledi: 1.176

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ok, sem šel preverit in sicer je situacija taka:

Step 1: napumpal, vžgal in pedal se je začel pomikati proti dnu počasi, dokler ni dosegel dna.

Step 2: pri prižganem motorju sem pumpal in pedal je postajal zmiraj bolj trd

Step 3: pri prižganem motorju sem stisnil pedal do konca, tudi pogreznil se je do konca, nato sem ga vgasnil in po cca 5-10 sekundah mi je začelo pedal samo potiskat nazaj kljub temu, da sem močno pritiskal. Potisnilo mi ga je nazaj cca 2-3cm iz dna.

Na A.com forumu sem dobil odgovor od enega uporabnika, da je imel podobne simptome in po menjavi servo ojačevalnika zavor (velika okrogla črna zadeva) je bilo stanje bojše. Kaj pravite, bi mogoče z zamenjavo le tega popravil stanje?
 
Nazadnje urejeno:

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Dej mi prosim malo bolj obrazloži tole. Kje je ta kolektor, kje boster in kako naj vem, ali gre zrak samo v eno smer?? Se opravičujem, vendar sem bolj laik na tem področju
redface-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
V vsakem primeru rabiš mehanika, ki zna še kaj drugega kot 13 matico zategniti s 13 ključem. To si dobro zapomni, in ko boš našel enega, ki ima glavo še za kaj drugega kot frizuro, potem raje kupi tak avto, ki ga dober mehanik zna šraufati, kot pa karkoli drugega.

Po moji logiki je nekje v sistemu luft. Kje, pa glej prejšnji post.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Avto je bil 2x odzračen. Prvo pri mehaniku, ki se s tem ukvarja, drugič pa na uradnem servisu. Obakrat je tudi bila menjana zavorna tekočina. Pa omenil sem tudi, da ko je zunaj vlažno oz. zjutraj prvič ko zabremzam, zabrmza lepo sunkovito, drugič in vsakič naslednjič pa slabo oz. moram oreng stisnit brmzo, če hočem, da normalno zažlajfa.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
...jaz bi malo uč vrgel na zavorne cevi. Lahko, da prihaja do kondenza. Le ta je lahko krivec za čudno delovanje zavor.
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Prvo kar lahko naredi sam je to, da pregledas cev ki gre z motorja na servo ojacevalnik. Preglej ali kje pusca, in testiraj enosmerni ventil (je na cevi, najlazje je pa tako da vzames cev dol in pihas z ene ter z druge strani)
Probas lahko tudi izklopiti abs.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Simon_Vi - hmm, ne vem, ker če bi bilo kaj narobe z zavornimi cevmi, bi olje puščalo

PiLLLe - cev, ki gre iz motorja na ojačevalnik sem pregledal in ni nič poškodovana. Enosmerni ventil bi testiral, vendar ne vem, kako izgleda. Če se bo dalo, bom popoldne prilepil slikco, pa se bomo pomenli...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
daj ti te specialce na servisu opozori naj prekontrolirajo vakum cevko, ki gre iz servota na vakum črpalko.

Na tej cevki je mebrana, ki zapira pretok zraka v eno smer, in če ta ne tesni, lahko pride do takega efekta (v prvo bremza prime, v drugo pa več ne oz. se pedal počasi pogrezne).


(če je ta cevka (oz. membrana na njej fuč) potem je bil servo menjan za brez veze).