Škoda Scala

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
mtl hvala, morda se pa le premislim. :)

Trenutno itak koleban med tem da menjam za trenutnega Superba, ali pa imam avto še par let in čakam na Octavio. Po novi Škodini cenovni politiki je namreč Superb na robu tistega, kar bi še dal za avto (govorim vedno o 2.0 tdi dsg verziji, kar nanese vsaj 30 jurjev), kar pomeni model brez takelih bonbončkov, kar pa mi ne diši.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
mtl hvala, morda se pa le premislim. :)

Trenutno itak koleban med tem da menjam za trenutnega Superba, ali pa imam avto še par let in čakam na Octavio. Po novi Škodini cenovni politiki je namreč Superb na robu tistega, kar bi še dal za avto (govorim vedno o 2.0 tdi dsg verziji, kar nanese vsaj 30 jurjev), kar pomeni model brez takelih bonbončkov, kar pa mi ne diši.
Vsekakor ga pojdi osebno preverit, da lahko dejansko v živo sprobaš zadevo. Če se da tudi ponoči in pa z različnimi barvami ambientne osvetlitve.
Meni je top, čeprav v ozadju vseeno malo odzvanja “baby VC”.:oops1:
Ja, cenovno so pa stvari kar hude sedaj pri Škodi, čeprav na “klasiko” še gre, moderni SUVji so pa druga zgodba.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Tale politika vaga je res smesna. Pred kratkim sva za zeno narocila novga polota, in je skor polno nalozen polo (manjka full led, sibedah, pa nastavljiv podvozje) ene dva jurja cnej k isto nalozena ibiza al pa grda grda fabia.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
2 jurja ceneje od fabie? To verjetno ni cena po konfiguratorju? Kake pa ima vw opcije financiranja? Skoda ima neko 1% kjer bojda ni nič obresti. Ima VW kaj podobnega?
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Resno ne štekam, zakaj bi hotel imeti pred volanom tole božično jelko namesto klasičnih števcev? Za moje pojme zgolj še ena zadeva več, ki lahko odleti...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
mamo to v t rocu. Prava stvar so tile šetvci, predvsem navigacija v zaslonu, da ni treba pogleda umikat. za tist obratomer na sredini mi dol visi. osvetlitve in kontrasti so dobri, da ne motijo ponoči in dobro vidni podnevi. Zlo OK, pozitivno presenečen. če se mene vpraša je berljivost boljša kot na marski katerem analognem prikazu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
2 jurja ceneje od fabie? To verjetno ni cena po konfiguratorju? Kake pa ima vw opcije financiranja? Skoda ima neko 1% kjer bojda ni nič obresti. Ima VW kaj podobnega?

Osnovnga polota so tok nalozil od decembra dalje, da ce das iste zadeve v konfigurator od skode pride okol jurja razlika, s tem da skoda nima 8 inch displaya, beats audia, digitalnega displaya, itd...
 
  • Všeč mi je
Reactions: map

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
Osnovnga polota so tok nalozil od decembra dalje, da ce das iste zadeve v konfigurator od skode pride okol jurja razlika, s tem da skoda nima 8 inch displaya, beats audia, digitalnega displaya, itd...

Točno to opažam pri VW že nekje od prihoda up!/citi go,pred leti, ko je recimo UP za isto ceno že imel zaustavitev pred naletom, city go pa ne in tako v osnovi dražja z isto opremo. VW za ceno po konfiguratorju kak EUR dražje, če pa primerjaš enako opremo, ki jo moreš doplačat pri Škodi, je pa škoda dražja. Isto je blo prejšnji teden, ko je domov prišel T rock. Zdej gledam za sina polo style 1.0 95 KM 5 prestav, z nekaj doplačili (samodejno parkiranje/odprarkiranje, digi števci, rezervna guma, itd) Po konfiguratorju malo čez 18, realna cena tega avta nekje 16. Ni šans da dobiš fabio za ta denar z tako opremo ( v osnovi, radar, prednji zadnji senzorji, kamera, avt klima, neke asistence, full led z avtomatskim preklapljanjem, itd)
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
No ja, vsak zase si naredi izračun in pod črto vidi kaj je ceneje. V veliko variantah je to vseeno Škoda, če ne jih ne bi bilo toliko na cesti.

Jaz recimo na avto gledam kot na mesečni strošek in mi je škodin 1% način plačila zelo blizu (s prihranki, ki so bili sicer namenjeni avtu sem takrat zgradil nadstrešek za dva avta in položil 160m2 tlakovcev, avto pa vzel na brezobrestni lizing). Prihranek pri takem načinu plačila je bil takrat cca 5000 eur, kaj je pomenilo da se je Superb 2.0 prodajal po ceni Golfa Comfortline 1,6 tdi (s petimi prestavami).
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Čakam dan, ko bo ferrari mel tak števec ;)

Ne samo, da ima tak števec. Ima dvojnega, še za sovoznika.

ferrari-gtc4lusso-dual-cockpit_827x510_51469030259.jpg
 
Nazadnje urejeno:

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
No ja, vsak zase si naredi izračun in pod črto vidi kaj je ceneje. V veliko variantah je to vseeno Škoda, če ne jih ne bi bilo toliko na cesti.

Jaz recimo na avto gledam kot na mesečni strošek in mi je škodin 1% način plačila zelo blizu (s prihranki, ki so bili sicer namenjeni avtu sem takrat zgradil nadstrešek za dva avta in položil 160m2 tlakovcev, avto pa vzel na brezobrestni lizing). Prihranek pri takem načinu plačila je bil takrat cca 5000 eur, kaj je pomenilo da se je Superb 2.0 prodajal po ceni Golfa Comfortline 1,6 tdi (s petimi prestavami).

Se strinjam, je fotr na ta nacin vzel kodiaqa. Sam to danes pa ni vec brezobrestno, ampak obrok v vrednosti 1 procent na mesec. Na koncu se zmeri preplacas za obrestno mero kredita, ki je pa skor ista k pr vw, s tem da mors na koncu met prsparan za ostanek vrednosti...
 
Nazadnje urejeno:

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Se strinjam, je fotr na ta nacin vzel kodiaqa. Sam to danes pa ni vec brezobrestno, ampak obrok v vrednosti 1 procent na mesec. Na koncu se zmeri preplacas za obrestno mero kredita, ki je pa skor ista k pr vw, s tem da mors na koncu met prsparan za ostanek vrednosti...

Ni ravno tako oziroma sta to dve različni stvari.

Kredit "1%" = polog 10% + 72x 1% + 18% = 100% (brez obresti)
Kredit "1%+" = polog 18% + 72x 1% + 32% = 122% (22% obresti)

Prodalci seveda promovirajo tole drugo in ti dajo zraven še "Šbon" za neki 1000 eur.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
mamo to v t rocu. Prava stvar so tile šetvci, predvsem navigacija v zaslonu, da ni treba pogleda umikat. za tist obratomer na sredini mi dol visi. osvetlitve in kontrasti so dobri, da ne motijo ponoči in dobro vidni podnevi. Zlo OK, pozitivno presenečen. če se mene vpraša je berljivost boljša kot na marski katerem analognem prikazu.
Ja, to sem seveda le posredno omenil. Dejansko je berljivost fenomenalna, sploh za starejše in tiste s slabšim vidom. Saj si lahko sam prilagodiš pogled, ki ti najbolj ustreza (recimo ogromna digitalna hitrost) s podatki, ki ti najbolj ustrezajo.
Tudi sama grafika je odlična in kot si omenil kontrasti, itd. nič ne motijo.

Res predlagam vsem, preden si izdelajo mnenje, da zadevo osebno preizkusijo. Stvar namreč ni polizdelek, temveč zelo dobro premišljena stvar in to tako po uporabnosti, enostavni berljivosti, kot tudi ne nazadnje in faktorju :).
No ja, vsak zase si naredi izračun in pod črto vidi kaj je ceneje. V veliko variantah je to vseeno Škoda, če ne jih ne bi bilo toliko na cesti.

Jaz recimo na avto gledam kot na mesečni strošek in mi je škodin 1% način plačila zelo blizu (s prihranki, ki so bili sicer namenjeni avtu sem takrat zgradil nadstrešek za dva avta in položil 160m2 tlakovcev, avto pa vzel na brezobrestni lizing). Prihranek pri takem načinu plačila je bil takrat cca 5000 eur, kaj je pomenilo da se je Superb 2.0 prodajal po ceni Golfa Comfortline 1,6 tdi (s petimi prestavami).
Verjetno si ravno ujel tako pozicijo, nov Golf takrat in Superb že precej let na trgu. Recimo Superb 2.5 je bil v zadnjem letu CENEJŠI od Octavie ;).
Drugače ima map kar prav: z malo dodatne opreme, je Škoda hitro dražja od VW. Seveda je pa vse odvisno od konkretne situacije na trgu, promoci in seveda tvojih zahtev/prilagodljivosti glede financiranja;).
REcimo samo en primer: Karoq 1.6TDI DSG Style z nekaj dodatne opreme: 32.500 EUR. Za to ceno dobiš verjetno bolj opremljenega Superba 3 ;).

Sicer je pa moje mnenje, da Škoda ne zaostaja več veliko za VW, ampak je VW še vedno boljši avto, ker žal čisto enaka le nista. Tako da, če oba avtomobila ustrezata in je zadeva cenovno tam tam, je boljša odločitev VW. Z eno izjemo: T-Roc proti Karoqu - plastika v notranjosti je v T-Rocu res sramota za VW, sploh v tem razredu.

Drugače pa še glede Scale: če so moje informacije pravilne, le ta temelji na MQB-A0 platformi, torej manjši platformi, ki jo ima tudi Polo in ne na platformi Golfa 7/Octavie 3. Sicer je osnova enaka, ampak nekaj razlik pa je le. Toliko o tem, kam bo Scala tehnično spadala.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Sicer bom jutri klical na vw, ampak mogoče pa kdo ve, če ima vw kake ugodne opcije financiranja, kot pri škoda 1% brez obresti? Na internetu nimajo nič.
Žena se odloča med polo in fabia, pravi da sta oba ok in bo cena odločala. Če oba staneta enako, je polo dražji za % obresti, kar ni ravno malo, če nimajo nič podobnega kot škoda