Skoda Octavia 1.2TSI 5-prestav

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Pozdrav!

Teta se je zagledala v oktavijo (sluzba dnevno 2x 30 km) 1.2TSI FAMILY 5-prestav, ki pride z vsemi popusti 14,5k. Gledam opremo in je solidna, ni pa seveda cisto v skladu z alter standardi
smile-1.gif
. Cudi me, da ima FAMILY nekaj vec opreme in je cenejsa od Ambiente opreme.

Se dobi kaj primerljivega za ta denar, pod pogojem, da je 15k absolutni limit za avto
smile-1.gif
.

Vazno je samo, da je voznja do joba in nazaj cim bolj udobna (vecinoma hitra cesta med 80-120).

Avto se bo vzel na njihovo financiranje).

Hvala za ideje, predloge.

LP,
PIC
 
Nazadnje urejeno:

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Želja je čim bolj udoben avto (ala večji kot je avto, bolj je udoben).

LP,
PIC
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Family je "akcijska" oprema. Že tradicionalno to pri škodi pomeni enako opremo kot srednji paket, z nekaj dodatnimi stvarmi in ceno minimalno več kot je osnovni paket. Če se ne rabi res top opreme (=elegance) je to edina smiselna izbira. Kar manjka se pa itak doda.

Opremo se lahko za tak denar sicer samo "vika":

-usnjen volan z komandami
-16" alu platišča
-avtomatska klima
-električna stekla in ogledala
-dežni senzor
-pakirni senzor
-maxi dot potovalni računlanik
-radio z barvnim 6 colskim touch screenom, MP3 in 8 zvočniki
-naslon za roke
-tempomat
-dodatno zatemnjeja stekla zadaj
itd...

Če upoštevaš še brezobrestno financiranje bo težko najti kaj primerljivega.
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Citat:
Uporabnik IbizaDriver pravi:
Family je "akcijska" oprema. Že tradicionalno to pri škodi pomeni enako opremo kot srednji paket, z nekaj dodatnimi stvarmi in ceno minimalno več kot je osnovni paket. Če se ne rabi res top opreme (=elegance) je to edina smiselna izbira. Kar manjka se pa itak doda.

Opremo se lahko za tak denar sicer samo "vika":

-usnjen volan z komandami
-16" alu platišča
-avtomatska klima
-električna stekla in ogledala
-dežni senzor
-pakirni senzor
-maxi dot potovalni računlanik
-radio z barvnim 6 colskim touch screenom, MP3 in 8 zvočniki
-naslon za roke
-tempomat
-dodatno zatemnjeja stekla zadaj
itd...

Če upoštevaš še brezobrestno financiranje bo težko najti kaj primerljivega.

No saj, sem malce klikal in se mi je zdel tale deal za 14,5k enostavno izjemno dober. 1.4TSI s 6-prestavami je pa 3 jurje dražji, kar pa ni smiselno. Osnovna oprema je cisto OK.

LP,
PIC
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Sem imel golfa s tem motorjem in menjalnikom, kilaza z octavio je primerljiva. Cisto soliden motor, za te konje zelo poskocen, vlece ze v nizkih obratih, tih, zelo nizka poraba. Jaz sem bil z njim zelo zadovoljen. Je pa res da ni po alter standardih.
Tsi dela cudeze. Obcasno vozim starega vw 1.4 z malenkost manj konji. Nepremicnina z visoko porabo
 
Nazadnje urejeno:

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Hvala za feedback. Se bo verjetno vzelo kar to, pa za ene 500 eur se dodatne opreme in bo to to.

Lp
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Kaj to ima 86 konjev? ??
No saj se da dvigniti na cca 130 KS
Na alterju imajo mame in tete problem s premocnimi motorji. Gas pritiskajo tako kot v casu stoenk ko je bila po Ljubljani 60 omejitev in nobenega radarja Sedaj jih omejitev 30, pa vsakih nekaj 100m radar. In potem mama vozi prehitro po cestah.


No to sem pisal glede ja prebranih na alterju.
Moje mnenje. Vzemi, konkurence pa ne poznam.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Zdej zdej pride 1.0 TSi 115 konjev, ki bo nadomestil 1.2 110 konjev....
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Ja, samo to je že eno stopnico višje. Naslednik 86ps motorja ima v novejši različici 90ps.

SIcer je pa treba upoštevati da je ta generacija Octavie precej lahek avto. Ljudje so iz prejšnje generacije vozil navajeni da so avti precej težji in da rabijo kar nekaj moči da se kam premaknejo. Ta izvedba ima recimo samo 1150 kg, kar pomeni da ima z 86ps enake zmogljivosti kot recimo prejšnja generacija Astre z 115ps (in 1450kg).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik pleXwriter pravi:No, že tale z Octavio, da je 14,5 s tole opremo mi je mal sumljivo nizka, ampak ok, verjamem na besedo.
Family varijante imajo vedno odlično razmerje cena/dobljeno. Se pač vidi, da se je proizvodna doba prevesila v zadnji del in s tem se ohrani dovolj velika količina prodaje.
wink-1.gif

Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Zdej zdej pride 1.0 TSi 115 konjev, ki bo nadomestil 1.2 110 konjev....
1.0TSI 105KM so čez lužo na dyno-tu namerili 134 KM
evil.gif

Citat:
Uporabnik PIC pravi:
Avto se bo vzel na njihovo financiranje).
Kolikor vem je Family + Škoda ugodno financiranje izključeno, razen če ''doplačaš''
wink-1.gif
. Tako da, naj to zadevo preveri, da bo pravilno kalkulirala. V določenem primeru namreč lahko pride sicer dražji Ambiente z doplačili na koncu ugodnejši kot Family, če gre za financiranje.
Pa, če ima možnost naj ACC doplača, dobi zraven tudi City safety, pa čeprav je doplačilo ''grdo''. Ampak bo dovolj, če ji enkrat reši, kakšen karambol, da ne govorimo o udobju.
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.281
191
63
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kolikor vem je Family + Škoda ugodno financiranje izključeno, razen če ''doplačaš''
wink-1.gif
. Tako da, naj to zadevo preveri, da bo pravilno kalkulirala. V določenem primeru namreč lahko pride sicer dražji Ambiente z doplačili na koncu ugodnejši kot Family, če gre za financiranje.
Pa, če ima možnost naj ACC doplača, dobi zraven tudi City safety, pa čeprav je doplačilo ''grdo''. Ampak bo dovolj, če ji enkrat reši, kakšen karambol, da ne govorimo o udobju.

Paket Family je Ambiente + mali usnjeni paket + boljši radio + dodatno zatemnjene šipe od B stebrička dalje.
Če vzameš Ambiente s temi tremi cukri in brezobrestnim financiranjem si na istem, kot če vzameš Family s Š-Bon financiranjem (v štartu je jurja ceneje, ampak dobijo vse nazaj z višjo obrestno mero financiranja). Avto ima na koncu "fiksno" ceno, samo po dveh poteh lahko prideš do njega. Razlika je edino pri dobi odplačevanja - brezobrestno (1% na mesec) ima max dobo 6 let, medtem ko ima tole za Family modele 7 let. Poleg tega je pri slednjem vsaj prvo leto obvezno vzeti zraven njihovo zavarovanje (obvezno Triglav + kasko od Maribora), franšiza je 150 EUR na škodni primer, ne izgubljaš pa bonusa, niti v primeru tvoje krivde (tako vsaj piše). Razdeli se lepo na 12 obrokov, s katerimi se poveča mesečno odplačilo leasinga in se ob poteku avtomatsko podaljša (če ga prej sam ne odpoveš).
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Nevem ce se je proizvodna doba ravno prevesila. Na trgu je 3 leta, predhodnika sta bila 8 ali 9 let
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
To je to.
cool-1.gif

Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Nevem ce se je proizvodna doba ravno prevesila. Na trgu je 3 leta, predhodnika sta bila 8 ali 9 let
Drži, vendar bo zelo verjetno nekje proti koncu drugega leta sledil facelift.
Bom dopolnil svojo izjavo: proizvodna doba do facelifta se je prevesila v končno fazo.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
1.0TSI 105KM so čez lužo na dyno-tu namerili 134 KM
evil.gif

Off:

Razlog za naslednjo afero? Oziroma bodo lahko zavarovalnice in vlade po celem svetu račun za neplačane dodatne kW izstavile kar VW. Vprašanje če imajo toliko denarja na strani, da bi jim bo tudi tokrat zneslo.
grims-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Potem bi prej bil razlog navedene porabe, ki jih v real life ne mores doseci. Pa ne samo pri vw