Škoda All-inclusive akcija

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.156
6.968
113
pri taščici
Sicer pa brez racunanja mocno dvomim da bo leasing cenejsi kot lastnistvo. Razen ce dobis avto ki je bil sestavljen na petek pred praznikom, potem pa je cenejsi leasing. Ne vem pa kaj glede izrrednih okvar pise v drobnem tisku, splosnih pogojih....mogoce ti probajo posilit da si za okvaro osebno kriv? Kaj pa potem?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.143
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
A nima velikega servisa na 120 jurjev?

Če govorimo za 1.2TSI ima verigo oz. kaj si mislil z velikim servisom?
saj je lepo napisal 1,6 tdi. Ali ima ta verigo oz kdaj ima veliki servis pa ne vem.

Ne ni lepo napisal!
evil.gif


Govora je o škodini ponudbi "al iklusiv" kjer so kolikor vidim samo 1.2TSI motorji. Potem je nekdo omenjal servise ki kao pridejo 150EUR za kalkulacijo koliko je dejanska cena "brez najema" in z lastnim plačevanjem.

Potem sad sprašuje ali ni v 5. letu velik servis.

Potem je spet nekdo dal podatke za servise za 1.6 TDI (ja ta ima jermen, tako da ima tudi velik servis).

Potem sad sprašuje kje/kdaj je velik servis v ceni podanih servisov za 1.6TDI.

Potem sem jst omenil da če govorimo o 1.2TSI (ki je v ponudbi lizinga) NIMA velikega servisa oz. nima jermena katerega menjavo označujemo za "velik servis"!

Torej upam da je jasno!
grims-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.157
4.143
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ne vem pa kaj glede izrrednih okvar pise v drobnem tisku, splosnih pogojih....mogoce ti probajo posilit da si za okvaro osebno kriv? Kaj pa potem?

Vse okvare, izredna vzdrževanja in napake jasno plačuješ sam s tem da imaš 5+ jamstvo. Torej imaš mislim da 2 leti osnovne tovarniške garnacije + 3 leta podaljšane garancije ki krije kakšne banalne napake ne pa "redne obrabe". Kaj vse je zajeto pod kritje piše pa v "pogodbi", ampak če uničiš končnike, zjebeš amortizerje itd. lepo plačaš sam, turbino, šobe ipd. bi morala krit pa tovarniška garancija!
grims-1.gif
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
43
LJ
pa še malo računice...

servisi za obdobje 5ih let in 75000km... so iz prejšne strani in pridejo cca 930€. Ob upoštevanju da se nič ne zamenja (zavorne ploščice ipd, katere recimo spadajo notri v paket). Zavarovanje za 5 let z full kaskom stane cca 3500€ (700 na leto). Zimsek gume z premontažo za obdobje 5ih let - 300€. Tako čez palec brez kompliciranja. se pravi 4800€ stroška v petih letih da se voziš. Garancija v tem paketu velja za vseh 5 let in samo 4 kot pri klasičnem kreditu. Ob upoštevanju prvega plačila 355€ in pa še 59 x po 295, plačamo za avto v 5 letih 17760€. IN potem avto vrnemo.

Klasičen izračun. Za izračun sem vzel obračunsko osnovo - 15000€. (Osnovna octavia business) Če vzmememo najbolj ugodno varianto za vozila iz zaloge (se pravi brez stropkov odobritve, rizičnega sklada) in pa brez pologa imamo obrok 290€ na mesec za pet let. Potem nam avto ostane. Se pravi, plačamo za avto 17440€. Dodajmo še komplet servisiranja od prej (4800€) in nas stane avto 22240€. Realna cena za prodat 5 let staro octavijo je cca 6000€. Pomeni da nas je avto stal 16240€ v petih letih. 3050€ na leto. Garancija velja 4 leta.

To je 1000€ razlike. S tem da ni nobenih skrbi, tudi o prodaji naprej. Po mojji laični oceni je stvar primerna predvsem za tiste ki bi radi imeli nov avto, pa nimajo nobenih ki bi jim ultra ugodno zavarovanje zrihtali, ne kupujejo olja po 7€ in ga nosijo s sabo, ipd... pač lep paket in kar je najbolj pomembno. Vseh 5 let je obrok fiksen.

lp
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

Edino na kar bi človek še pomislil:

po petih letih nimaš denarja za nov najem (avta na razpolago tudi ne) - kupiš za mali denar neko škatlo: si na slabšem.

ali

po petih letih ti ostane škodilak (katerega si čuval in veš (upaš), da ti bo služil še nadaljnih par let: si na boljšem.

Sicer sam nisem pristaš takih ali drugačnih nakupov na razne liz in puš variante.

lp
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.156
6.968
113
pri taščici
Cez pert let si vzames pac nov avto na isto foro. Je pa res da moras imeti 300+ evrov mesecno na strani za avto. Zanimjo me penali ob predcasni odpovedi(navelicas, smrt, izguba sluzbe...)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
pa še malo računice...

servisi za obdobje 5ih let in 75000km... so iz prejšne strani in pridejo cca 930€. Ob upoštevanju da se nič ne zamenja (zavorne ploščice ipd, katere recimo spadajo notri v paket). Zavarovanje za 5 let z full kaskom stane cca 3500€ (700 na leto). Zimsek gume z premontažo za obdobje 5ih let - 300€. Tako čez palec brez kompliciranja. se pravi 4800€ stroška v petih letih da se voziš. Garancija v tem paketu velja za vseh 5 let in samo 4 kot pri klasičnem kreditu. Ob upoštevanju prvega plačila 355€ in pa še 59 x po 295, plačamo za avto v 5 letih 17760€. IN potem avto vrnemo.

Klasičen izračun. Za izračun sem vzel obračunsko osnovo - 15000€. (Osnovna octavia business) Če vzmememo najbolj ugodno varianto za vozila iz zaloge (se pravi brez stropkov odobritve, rizičnega sklada) in pa brez pologa imamo obrok 290€ na mesec za pet let. Potem nam avto ostane. Se pravi, plačamo za avto 17440€. Dodajmo še komplet servisiranja od prej (4800€) in nas stane avto 22240€. Realna cena za prodat 5 let staro octavijo je cca 6000€. Pomeni da nas je avto stal 16240€ v petih letih. 3050€ na leto. Garancija velja 4 leta.

To je 1000€ razlike. S tem da ni nobenih skrbi, tudi o prodaji naprej. Po mojji laični oceni je stvar primerna predvsem za tiste ki bi radi imeli nov avto, pa nimajo nobenih ki bi jim ultra ugodno zavarovanje zrihtali, ne kupujejo olja po 7€ in ga nosijo s sabo, ipd... pač lep paket in kar je najbolj pomembno. Vseh 5 let je obrok fiksen.

lp
Lep izračun, kar me moti je sledeče. Leasing hiša ima bistveno nižjo nabavno ceno, bistveno nižje stroške servisa, bistveno nižje stroške zavarovanja, nakupa gum, itd. Zakaj torej pride zadeva dražje kot lastinštvo? V tujini recimo so kolikor vem (iz druge roke, tako da možno da bluzim) te varijante cenejše in zato je tudi večina avtov na lieasing (recimo Belgija). Saj del teh prihrankov le pride do kupca, tukaj si pa leasing hiša vse zadrži zase, da le fajn zasluži. Moje mnenje je, da je za počakat še kakšno leto, ko bo konkurenca naredila svoje in bo tudi pri nas takšen način cenejši. Vsekakor je pa to korak v pravo smer in bogatitev ponudbe, kar nikoli ni slabo za kupce.
cheer.gif


Enak primer je tudi s pooblaščenci in oljem. Recimo sam kupim TOP olje (identično kot na servisu, priznana znamka in ne neka Leclerc varijanta) za 9 EUR z računom in vse (ne s parkirišča pri Leclercu iz prtljažnika
grin1.gif
). Jaz, kateri kupim 5 litrov olja. Servis ga kupi v sodu, predvidevam, da cena ne more biti višja od 5 EUR po litru, pa je verjetno nižja. Zakaj ga meni ne more prodat po 10 EUR, pa bi še vedno fajn zaslužil, jaz se tudi ne bi sekiral za 1 EUR, temveč mi ga prodaja po 25 EUR na liter, kot da je suho zlato. E.... Ni blema, se pač prilagodim. Recimo servis na pooblaščencu za atmosferski bencinar bi bil z njihovim oljem 140 EUR, z mojim oljem je bil 95 EUR, pa so zaračunali zraven še neko ekološko takso, pa še neko malenkost.... S tem, da je noter boljše olje od tistega, katerega bi oni vlili noter.... Nabava olja pa mi je vzela točno 5 minut....
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.925
113
40
MB
zato ker servis more met ustrezno opremo, izobražen kader ... itd, ne razumem kak vam ni jasno, da en servis s 5 € rvcja na olju pač ne more delat
confused-1.gif
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Ustrezno opremo in izobražen kader obračuna v delu.
RVC pri olju je pa pač samo RVC pri olju, pa ni tukaj nobene filozofije kaj vse mora v ceni olja obračunat. Če še eko takso za zbiranje posebej zaračuna pa sploh.

Ali je potem cena olja če jo kupim za domov kaj nižja?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
zato ker servis more met ustrezno opremo, izobražen kader ... itd, ne razumem kak vam ni jasno, da en servis s 5 € rvcja na olju pač ne more delat
confused-1.gif
Čaki, zakaj sem pa plačal servisne storitve v višini 50 EUR? Pa je bilo vse kar je bilo dejansko narejeno menjava olja in filtra (pač mali servis; ja vem, pa pregled, pa ….). A s tem ne morejo preživeti? Pol pač naj dvignejo ceno storitve in pustijo olje pri miru, ne pa da nabijajo ceno materiala v nebo. Očitno so z mojim oljem le preživeli, ker sicer tega ne bi delali. Razumem pa, da je treba opremo, šolanja, itd. vse plačat, ampak naj zaračunajo kot storitev. Sicer pa roko na srce, kdo misliš, da je šraufal moj avto? Vajenec na praksi…
PS: Ob takšnih cenah storitve, a misliš, da bom ko bo avto izven garancije peljal na pooblaščenca za servis? Doma mi menjava olja in vseh filtrov vzame eno uro časa. Stane pa me vse skupaj 80 EUR (vse deli top znamk in ne nek italijanski poceni shit). Na servisu pride tak servis čez 200 EUR. So pa to znamke že pogruntale in ponujajo za starejša vozila popust. Očitno le pridejo tudi z nižjo ceno čez…
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.197
9.834
113
Pa še to: servis bi mi lahko na ceno materiala nabil 8% davka, ker je v sklopu storitve (vsaj zdi se mi). Kateri servis to naredi? Recimo, če grem kot fizikalac kupit material, dobim ene 10-15% popusta. Samo material. Še nisem videl servisa, kateri bi mi to priznal v sklopu servisa. Da ne govorimo, da so recimo cene v Nemčiji na pooblaščencih za isti del bistveno nižje. Pa je standard bistveno višji... Jeb.at ga, treba Balkance lupit, ampak bo ta kriza tudi to poštimala
evil.gif
. Tako kot je Šrota, Bavčarja in ostale....
 

paci

Fizikalc
19. jul 2007
1.574
9
38
Citat:
Uporabnik olfa pravi:
Ustrezno opremo in izobražen kader obračuna v delu.
RVC pri olju je pa pač samo RVC pri olju, pa ni tukaj nobene filozofije kaj vse mora v ceni olja obračunat. Če še eko takso za zbiranje posebej zaračuna pa sploh.

Ali je potem cena olja če jo kupim za domov kaj nižja?

MOgoče opremo še imajo izobraženega kadra ,pa primanjkuje...
evil.gif
 

sole

Fizikalc
20. jul 2007
1.452
24
38
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Če imaš ceno servisa v lizingu ne boš nosil svojega olja...
stupid-1.gif

tega nikoli ne bom razumel - kupi avto za 10+k€, potem pa na servis nosi lastno olje...

mogoče zato, ker bi me servis z lastnim oljem prišel 140 EUR , z njihovim ENAKIM oljem pa 250 EUR
confused-1.gif


Ne gre se za denar, ampak princip, da te olupijo.