Citat:
Uporabnik mitja155 pravi:
pa še malo računice...
servisi za obdobje 5ih let in 75000km... so iz prejšne strani in pridejo cca 930€. Ob upoštevanju da se nič ne zamenja (zavorne ploščice ipd, katere recimo spadajo notri v paket). Zavarovanje za 5 let z full kaskom stane cca 3500€ (700 na leto). Zimsek gume z premontažo za obdobje 5ih let - 300€. Tako čez palec brez kompliciranja. se pravi 4800€ stroška v petih letih da se voziš. Garancija v tem paketu velja za vseh 5 let in samo 4 kot pri klasičnem kreditu. Ob upoštevanju prvega plačila 355€ in pa še 59 x po 295, plačamo za avto v 5 letih 17760€. IN potem avto vrnemo.
Klasičen izračun. Za izračun sem vzel obračunsko osnovo - 15000€. (Osnovna octavia business) Če vzmememo najbolj ugodno varianto za vozila iz zaloge (se pravi brez stropkov odobritve, rizičnega sklada) in pa brez pologa imamo obrok 290€ na mesec za pet let. Potem nam avto ostane. Se pravi, plačamo za avto 17440€. Dodajmo še komplet servisiranja od prej (4800€) in nas stane avto 22240€. Realna cena za prodat 5 let staro octavijo je cca 6000€. Pomeni da nas je avto stal 16240€ v petih letih. 3050€ na leto. Garancija velja 4 leta.
To je 1000€ razlike. S tem da ni nobenih skrbi, tudi o prodaji naprej. Po mojji laični oceni je stvar primerna predvsem za tiste ki bi radi imeli nov avto, pa nimajo nobenih ki bi jim ultra ugodno zavarovanje zrihtali, ne kupujejo olja po 7€ in ga nosijo s sabo, ipd... pač lep paket in kar je najbolj pomembno. Vseh 5 let je obrok fiksen.
lp
Lep izračun, kar me moti je sledeče. Leasing hiša ima bistveno nižjo nabavno ceno, bistveno nižje stroške servisa, bistveno nižje stroške zavarovanja, nakupa gum, itd. Zakaj torej pride zadeva dražje kot lastinštvo? V tujini recimo so kolikor vem (iz druge roke, tako da možno da bluzim) te varijante cenejše in zato je tudi večina avtov na lieasing (recimo Belgija). Saj del teh prihrankov le pride do kupca, tukaj si pa leasing hiša vse zadrži zase, da le fajn zasluži. Moje mnenje je, da je za počakat še kakšno leto, ko bo konkurenca naredila svoje in bo tudi pri nas takšen način cenejši. Vsekakor je pa to korak v pravo smer in bogatitev ponudbe, kar nikoli ni slabo za kupce.
Enak primer je tudi s pooblaščenci in oljem. Recimo sam kupim TOP olje (identično kot na servisu, priznana znamka in ne neka Leclerc varijanta) za 9 EUR z računom in vse (ne s parkirišča pri Leclercu iz prtljažnika
). Jaz, kateri kupim 5 litrov olja. Servis ga kupi v sodu, predvidevam, da cena ne more biti višja od 5 EUR po litru, pa je verjetno nižja. Zakaj ga meni ne more prodat po 10 EUR, pa bi še vedno fajn zaslužil, jaz se tudi ne bi sekiral za 1 EUR, temveč mi ga prodaja po 25 EUR na liter, kot da je suho zlato. E.... Ni blema, se pač prilagodim. Recimo servis na pooblaščencu za atmosferski bencinar bi bil z njihovim oljem 140 EUR, z mojim oljem je bil 95 EUR, pa so zaračunali zraven še neko ekološko takso, pa še neko malenkost.... S tem, da je noter boljše olje od tistega, katerega bi oni vlili noter.... Nabava olja pa mi je vzela točno 5 minut....